G4Media.ro

“Cel mai bun scenariu” pentru școală, după șocul pandemiei, nu arată deloc…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Din diferența de percepție (2% in Japonia fata de o treime in Canada, Australia, Germania) printre profesori, in ceea ce privește eficiența învățării la distanță, eu as zice că aceasta e puternic influențată de opinia generală din respectivele societăți.
    E greu de crezut că e 98% ineficienta învățarea la distanță in vreo țară, cu atât mai puțin în Japonia, care nu e cea mai defavorizată din lume, dar doar 2% dintre profesori au avut curajul de a spune că e la fel de eficient sa vii la școală sau sa participi la ora online, daca toată lumea își dă interesul pentru învățătura.

    Poate că un pic mai mult optimism nu ar strica. Avem aceste instrumente și ne folosim de ele, iar faptul că întâmpinăm și dificultăți nu înseamnă că nu putem găsi și soluții de ameliorare!

    • Pe de alta parte, doar empiric si fara vreun studiu amanuntit, pare ca dating-ul online nu e nici pe de parte comparabil, ca rezultate, cu iesitul in oras. 🙂

      Diferenta intre orele online si cele tinute in clasa nu pare sa tina doar de informatia transmisa intre profesori si elevi. Acolo e miza. Ce se pierde si daca se poate inlocui in vreun fel, astfel incat eficienta sa fie aceeasi.

      Dar, da, 98% pare cam mult, statistic vorbind (3% cam din orice experiment reprezinta anomalii, iar aici avem 2%).

  2. Având de partea sa comoditatea, sinonima cu mai binele, după cum se poate constata, online ul se va folosi pe scara larga și după ce nu vă mai fi singura opțiune. Cu multe pierderi colaterale în privința umanului făpturii și a viețuirii sale.

  3. Cocoanele ce scriseră mai sus nu par a fi avut experiența părintească de a descurca doi copii care să facă școală on-line simultan, unul învâțând să scrie (clasa 0), în timp ce mama face serviciu la distanță (sau lasă copii singuri în casă?).
    Școala on-line e mai mult decât nimic, dar nu foarte mult.
    Cocoanele n-au citit încă despre creșterea numărului de depresii la copii și altele asemenea.
    Iar despre „comoditatea” scrierii unei compuneri (ca să nu întrebăm despre rezolvarea unui exercițiu de algebră) pe smartphone s-auzim numai de bine!