G4Media.ro

Cehia lansează un plan inovator de „carantină inteligentă”

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Cu ce drept isi permite compania de telefonie, fara acordul clientului, sa monitorizeze si sa inregistreze miscarile acestuia, sa creeze o „harta” a interactiunilor, si sa contacteze ulterior „puncte” ale acestei harti?

    Sper sa se lase cu procese, daune materiale si falimente! Aici ii Europa, nu China sau Israel…

    • PS: „Noul sistem de „carantină inteligentă” începe prin obținerea consimțământului celor infectați. Pornind de la acesta, operatorul de telefonie le furnizează autorităților date cu privire la mișcările utilizatorului în ultimele cinci zile.”

      Ori articolul e prost scris, ori suntem luati de prosti. Pai daca ei au deja date cu privire la miscarile utilizatorului in ultimele 5 zile, inseamna ca noul sistem nu incepe „prin obtinerea consimtamantului” ci inainte de asta…