G4Media.ro

Ce trebuie să faci cu un scuter electric nou din momentul în…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Urmeaza CIV la biciclete si ITP la un an. Totul ca cei de la RAR sa se umple de bani.

  2. Statul Rromân birocratic, capitala Europeana, secolul 21.
    Votati partidul coalitia pentru comasare, trebuie sa impiedicam extremistii sa vina la putere.

  3. Pe piata exista biciclete electrice care au aceeasi parametri in materie de viteza si autonomie.

  4. CIV ul ar trebui sa fie obtinut de comerciant , exact cum se intampla la achizitia de masini noi. La fel si niste numere provizorii..
    Faptul ca inmatricularea unei masini noi pare mai simpla se datoreaza faptului ca multi dintre pasi sunt preluati de dealer acum.

    • În 2008 cînd am cumpărat mașina din Germania mi-au dat de la autohaus numere valabile în ”județul” Bremen, fără înscriere la primărie. Cu o vizită de 22 minute la primăria din Rottenburg-Wume am putut pleca cu ea oriunde și pe internațional, cu numere, asigurare și taxă drum.

  5. Se pare ca functionarii publici fie nu vor sa lucreze si atunci inventeaza tot felul de motive sau pur si simplu nu se pricep. Este absolut aberant sa iti ceara asigurare pentru un vehicul nou, fara numere care nu circula.

    • N-are cum, este vorba de sectorul 3, acolo totul merge brici, vad in fiecare seara la televizor reclame cum ca toata lumea vrea sa se mute acolo. Deci clar e facatura articolul.