G4Media.ro

Cătălin Drulă: Ciocoiul Bode minte cum respiră pentru că simte că se…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Cătălin Drulă: Ciocoiul Bode minte cum respiră pentru că simte că se strânge lațul / Nu veți găsi semnătura mea pe vreo așa-zisă anexă cu detalii tehnice / Din tot proiectul, până în prezent, Bode nu s-a preocupat decât de achiziția mașinilor, pe care le-a și dublat la număr

Liderul USR, Cătălin Drulă, l-a acuzat, joi, pe ministrul de interne, Lucian Bode, că ”minte cum respiră” și că nu a semnat nici o anexa cu detalii tehnice în ce privește achiziția de BMW-uri, așa cum a susținut ministrul într-o conferință de presă. Drulă a precizat că docomentele de licitație au fost întocmite de către ministrul de interne și de către subordonații săi. Liderul USR a mai spus că nimic din celelalte dotări nu a fost achiziționat, mii de echipamente care trebuiau să contribuie la siguranța rutieră, ”doar mașinile cu dedicație”.

Ministrul de interne, Lucian Bode, a prezentat, joi, raportul Corpului de Control al Ministerului de Interne tema achiziției celor 600 de BMW-uri de la firma lui Michael Schmidt, prietenul președintelui Klaus Iohannis, despre care a spus că a trecut prin toate filtrele de legalitate și că ”licitația este corectă”. Bode l-a acuzat pe liderul USR, Cătălin Drulă, care a criticat achiziția pe motiv că specificiațiile din caietul cu dedicație au fost făcute cu dedicație, de ”conspirații la nivel înalt” și că a aprobat cererea de finanțare când era ministru, inclusiv detaliile tehnice. De notat că USR a depus o moțiune simplă împotriva ministrului Bode, inclusiv pe tema achiziziției de BMW-uri.

Redăm mai jos integral postarea lui Cătălin Drulă pe Facebook:

”Ciocoiul Bode minte cum respiră pentru că simte că se strânge lațul. După ce săptămână trecută, eu am sesizat licitația făcută cu dedicație pentru prietenul președintelui, Bode a ieșit astăzi cu fumigene penibile.
A făcut o conferință ca să inducă voit o confuzie între finanțarea europeană a unui proiect de siguranță rutieră și licitația organizată de subordonații lui cu dedicație.

Faptele sunt următoarele. Poliția Rutieră are un proiect pe fonduri europene numit „Dezvoltarea unui sistem mixt mobil de monitorizare a traficului rutier privind încălcarea regulilor de circulație” (cod MySmis 125180, Programul Operațional Infrastructură Mare).

Bugetul proiectului este de 106.599.765,20 lei. Acesta prevede:
250 de aparate pentru măsurarea vitezei de circulație a autovehiculelor
– 4.000 de dispozitive mobile
– 1.400 de imprimante mobile termice
– 44 de sisteme electronice mobile de depistare a substanțelor stupefiante în salivă
– un sistem de colectare a datelor pentru siguranţa în trafic
– 300 de autospeciale de poliţie

Formal vorbind, contractul de finanțare europeană pentru proiectele de siguranță rutieră din POIM, se semnează de către Ministerul Transporturilor și Ministerul Afacerilor Interne.

Evident că am aprobat un proiect de siguranță rutieră din fonduri europene. (Contractul atașat în primul comentariu).

Unde minte Bode:
1. Documentele pe care le arată Bode cu detalii tehnice sunt elaborate DE EL ȘI DE SUBORDONAȚII SĂI. Nu are nicio treabă Ministerul Transporturilor cu girofare, radare și mașini de poliție.
2. Nu veți găsi semnătura mea pe vreo așa-zisă anexă cu detalii tehnice. Anexa de care vorbește Bode e elaborată și semnată de el și subordonații lui.
3. Din tot proiectul, până în prezent, Bode nu s-a preocupat decât de achiziția mașinilor, pe care le-a și dublat la număr (au ajuns 600 – probabil avea mai multe de vândut prietenul președintelui).
4. Nimic din celelalte dotări nu a fost achiziționat, mii de echipamente care trebuiau să contribuie la siguranța rutieră. Doar mașinile cu dedicație.
Licitația (achiziția publică) este făcută de Bode și subordonații săi. Responsabilitatea pentru cerințele cu dedicație le aparține 100% legal. Deci NU SCAPĂ!”

Context

Poliția Română a finalizat pe data de 28 iulie procedura de achiziție și a semnat un contract cadru pentru achiziția de minim 300 de mașini/ maxim 600 de mașini BMW de la Automobile Bavaria SRL, firma lui Michael Schmidt, prietenul președintelui Klaus Iohannis. Aceasta a fost unicul ofertant, după ce la licitația precedentă organizată în 2021 nu s-a prezentat nimeni din cauza ofertei de preț considerate prea mici în raport cu cerințele caietului de sarini. Poliția Română va cumpăra cu 38.000 de euro plus TV automobile BMW xi Drive, valoarea totală a contractului fiind de 98 de milioane de lei (aprox 20 milioane de euro)

 

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

Citește și...

8 comentarii

  1. eugene, scriu eu ce vrei tu sa spui, vezi-ti de udat ghivecele cu cate trei trandafiri in ele.
    Si-acum: bai Drula Ranga, cum ti-ai marit ma averea de 8 ori in cateva luni de cand ai devenit deputat? Bai userist #@$$^il, nu ti-e rusine sa minti? Nu ma intereseaza ca explicatiile tale sunt argumentate cu referiri exacte si iti poti demonstra declaratiile, eu il ascult pe bowde si cred tot ce zice si-i admir stilul de a arunca pisica moarta in curtea altuia exact cum fac si eu cand dau de greu.

  2. Mda, daca nu e pe faza eugen, sora lui il inlocuieste cu succes. Stim toti ce ai intre kraci, andreea!

  3. Da, uslinosule, Bode, PSD si PNL fura ca po.rcii de 32 de ani, iar Drula si USR sunt de vina! 😀

  4. Il da de gol isteria deliranta pe Bode.

  5. Poliția Rutieră are un proiect pe fonduri europene numit Dezvoltarea unui sistem mixt mobil de monitorizare a traficului rutier privind încălcarea regulilor de circulație (cod MySmis 125180, Programul Operațional Infrastructură Mare)
    Bugetul proiectului este de peste 100 de milioane de lei și prevede 250 de aparate pentru măsurarea vitezei de circulație a autovehiculelor, 4.000 de dispozitive mobile, 1.400 de imprimante mobile termice, 44 de sisteme electronice mobile de depistare a substanțelor stupefiante în salivă, un sistem de colectare a datelor pentru siguranţa în trafic și 300 de autospeciale de poliţie.
    Contractul de finanțare europeană pentru proiectele de siguranță rutieră din POIM se semnează de către Ministerul Transporturilor și MAI.
    Drula a aprobat un proiect de siguranță rutieră din fonduri europene extrem de necesar, dar
    documentele pe care le arată Bode cu detalii tehnice sunt elaborate de el și de subordonații săi.
    Nu are nicio treabă Ministerul Transporturilor cu girofare, radare și mașini de poliție.
    Nu exista semnătura lui Drula pe vreo așa-zisă anexă cu detalii tehnice.
    Anexa de care vorbește Bode e elaborată și semnată de el și subordonații lui.
    Din tot proiectul, până în prezent, Bode nu s-a preocupat decât de achiziția mașinilor, pe care le-a și dublat la număr (au ajuns 600 – probabil avea mai multe de vândut prietenul președintelui).
    Nimic din celelalte dotări nu a fost achiziționat, mii de echipamente care trebuiau să contribuie la siguranța rutieră. Doar mașinile cu dedicație.
    Licitația (achiziția publică) este făcută de Bode și subordonații săi.

  6. Sper sa faca OLAF lumina in cazul asta.
    Daca era Drula cu musca pe caciula, nu mergea sa faca plangere.
    Noi suntem prosti, ca acceptam asemenea scursuri sa ne conduca. Bode e gretos

  7. Bode bate în retragere, tu bați în derizoriu.

  8. Sunt prea multi plagiatori si corupti ca sa ii mai sustina sistemul, apoi o luam de la capat pana la urmatoarea resetare.