G4Media.ro

Cătălin Drulă anunță semnarea contractului pentru pasajul de la Drajna peste calea…

Sursa foto: Cătălin Drulă / Facebook

Cătălin Drulă anunță semnarea contractului pentru pasajul de la Drajna peste calea ferată București-Constanța / Lucrările ar trebui finalizate în cel mult doi ani

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunțat miercuri că a fost semnat contractul pentru realziarea pasajului de la Drajna, care va fi ridicat peste DN3A Lehliu-Fetești și magistrala de cale ferată București-Constanța.

„Astfel, vom scăpa de cozile la trecerea la nivel cu calea ferată și timpii mari de așteptare pe relația Slobozia – autostrada A2 – Călărași.

Proiectul are o lungime de 2,7km pe traseu nou, dintre care pasajul propriu-zis are o lungime de aprox. 300 de metri”, a scris Drulă pe Facebook.

Potrivit ministrului, termenul contractual prevede 6 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuție.

„Dar avem promisiunea constructorului că va face toate eforturile pentru a finaliza în avans față de termen”, a mai spus Cătălin Drulă.

Sursa foto: Cătălin Drulă / Facebook

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Multe ar trebui….

  2. mi se pare mie sau ministerele astea sunt mult prea incarcate cu tot felul de institutii in subordine de poti sa te faci ca nici nu stii de ele?
    pe mine ma intereseaza controalele ministrului si nu semnatura pusa peste semnatura unuia tot sef din CNAIR.
    E in fisa ministrului specificat ca directorii din institutiile din subordine trebuie sa cunoasca legea? Daca da – cum verifica? Sau ii lasa pe fiecare sa se descurce cum poate cu capusorul lui la nivelul lui de intelegere?

    • Ar putea să solicite departamentului de Resurse Umane să creeze teste tehnice riguroase cu care să evalueze directorii.

      Un ministru nu este direct (nici 100% răspunzător) de performanța directorilor din subordine, dar performanța lor poate afecta inclusiv performanța lui, deci un interes referitor la etica, competențele tehnice și eficienta acestora ar trebui să existe.

      Riscul operațional cauzat de necunoașterea legislației (și potențialele cazuri viitoare în instanță pe care le poate genera lipsa cunoștințelor tehnice și legale) poate fi înlăturat prin întărirea controlului intern și implementarea eficientă a procedurii „Control Documente” (una din procedurile cheie standard de operare) care se regăseste cam în orice companie serioasă.

    • Tu ai vazut cum arata legile?
      Una e sa iei o lege „agregata” si alta e sa iei o lege modificata sa respecti ce scrie acolo ignorand aspectele care nu s-au modificat…
      Exista astfel de cazuri.. cand directorul „nu intelege ce se intampla” – la RAR.
      de pe just dot ro

      *) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 19 iunie 2013 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. „Centrul Teritorial de Calcul Electronic” S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către….Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilor”

      Crezi ca ei mai stiu cum arata legea reala ca doar nu sunt judecatori. Eu cred ca nu le pasa, actioneaza doar la ordinele interne…

  3. „Lucrările ar trebui finalizate în cel mult doi ani”

    – in traducere libera, se termina in 9 ani, la pret cvadruplu si la calitate indoielnica. Probabil va fi bagat direct in reparatii imd dupa inaugurare.