G4Media.ro

Cât de prost gestionate sunt fondurile UE destinate infrastructurii pentru biciclete: teama…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Noi avem bizoni cu bemveuri. Nu ne trebuie piste si mișcare. Pe 1 ian era plin de „atleți ” în saormarie, efectiv plin. Pai ce nevoie sa avem noi de piste, faceți saormarii din 100 în 100 de m sa nu obosească terminații.

  2. Pe lîngă drumurile execrabile, educația șoferilor lasă mult de dorit.

    • Biciclistul si motoretisul sunt cele mai proaste animale in trafic, habar nu au de reguli de circulatie, te depasesc pe dreapta, nu acorda prioritate nicaieri pe langa asta sunt si obraznici si analfabeti. Ieri mi-a sarit in fata in sensul giratoriu un biciclist, eu eram in sens, si mi-a aratat degetul mijlociu ca doar el avea prioritatte la intrare in sens…
      Astia merita calcati de vreo 2-4 ori sa fii sigur ca nu se mai ridica.

    • Prietene, n-ai înțeles: eu merg pe șosea în afara localității, s-a furat la asfalt încît acostamentul mai are vreo 30 cm asfalt, restul șanțuri, noroi, pe mulți din față îi apucă depășeala fără să le pese că vine un biciclist (se numește triplare, este depășire interzisă, deoarece bicicleta este vehicul), TOȚI șoferii de camioane trec val-vîrtej la cîteva palme de mine etc. Ieri m-am uitat surprins la numerele celor două automobile din sute care m-au ocolit – erau din alte țări! Dacă nu mă crezi, ia o bicicletă și verifică pe șosea. Dar să fii foarte atent pentru viața ta!

  3. in jud dambovita s-a modernizat dj711, vreo 50km cred. au reusit sa faca un drum care era initial ingust si mai ingust ca inainte. oricum fara banda de biciclete. au facut mii de poduri cu margini inalte si colturoase de beton, adevarate pietre de mormant, e doar o chestiune de timp pana la accident, n-ai cum sa scapi cu viata din impact. de asemenea, multe asemenea poduri spre terenuri in camp, de unde ies tractoare pline de noroi, iar strada devine un alunecus in zona, pe timp de ploi sau zapada. oricum s-au construit cartiere „rezidentiale” de-a lungul drumurilor dintre sate, astfel incat nu mai exista dj711, ci strada satelor, pentru ca nu mai exista zone libere intre sate, ci sate lipite de alte sate, cu 50km/h peste tot, bucuria radarelor. localitatile cu podurile astea mizerabile arata ca niste imense cimitire.

  4. La proiectarea pistelor ar trebui să fie consultate asociațiile de bicicliști, înainte ca acestea să fie aprobate si executate. În prezent, cea mai mare parte a pistelor de biciclete este utilizabilă doar cu biciclete montane (MTB) întrucât au denivelări, borduri de 2-3 cm , si tot felul de obstacole care fac pista inutilizabilă pentru cei care au cursiere sau alte genuri de biciclete cu roți subțiri, de șosea.
    Prin urmare, dacă se dorește ca pistele să fie utilizate de toți bicicliști, acetea trebuie sa fie proiectate corect, fără obstacole, să aibă continuitate, iar asfaltul ( nu dale sau alte tipuri de pavaj) să fie de calitate . Așadar, autoritățile ar trebui să consulte asociațiile de profil dacă vor să facă o treabă bună. Dacă vor doar să risipescă banii si să bifeze că au făcut…
    Sunt din ce în ce mai mulți conducători auto care înțeleg cât de grav este impactul gazelor de eșapament asupra noastră a tuturor. Acestia vor renunța la mașini dacă ar avea pe unde să circule în siguranță cu bicicleta.

  5. Am trimis la primaria Braila propunere sa faca traseu turistic din lacul Sarat-Combinat- Dunare-Podul nou cu posibiltate extindere pana la Galati si Macin. Nici dupa 2 luni nu am primit raspuns. Primariile sunt rupte de realitate stati linistiti. Ii doare fix in cot

  6. Da, dar păcănelele şi pensiile speciale merg strună! 👍