G4Media.ro

București: Lucrările de lărgire a Şoselei Fabrica de Glucoză se vor încheia…

București: Lucrările de lărgire a Şoselei Fabrica de Glucoză se vor încheia în cursul lunii iunie

Lucrările de modernizare a Șoselei Fabrica de Glucoză au început în luna august, 2018. Primarul Gabriela Firea anunță că lucrările ar urma să se finalizeze în cursul lunii iunie.

„Tronsonul cuprins între Şoseaua Petricani şi Şoseaua Barbu Văcărescu este executat în proporţie de 98% şi urmează să fie deschis circulaţiei în maximum două săptămâni. Sistemul de iluminat public a fost pus în funcţiune, separatoarele de sensuri au fost montate, iar semaforizarea este în teste. Săptămâna viitoare vor fi realizate marcajele”, a scris Firea sâmbătă, pe contul său de Facebook.

Lucrările la tronsonul cuprins între Bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca sunt executate în proporţie de 80%. În prezent se toarnă ultimele straturi de balast stabilizat, urmând să fie aşternute straturile de asfalt.

Primarul general precizează că lărgirea Şoselei Fabrica de Glucoză a fost primul proiect integrat de infrastructură din Bucureşti, pe lângă lărgirea carosabilului fiind modernizate şi reconfigurate toate reţelele de utilităţi din zonă. De asemenea, proiectul a fost modificat în timpul execuţiei, în funcţie de cerinţele locuitorilor din zonă.

„În ce priveşte pistele pentru biciclişti şi trotuarele, ele au fost proiectate şi executate conform normativului în vigoare, fiind avizate în prealabil de Brigada Rutieră. Potrivit proiectului tehnic, pistele pentru biciclişti au 1,5 metri lăţime, iar trotuarele 2 metri lăţime. Există zone unde lăţimea trotuarului este mai mică din cauza lucrărilor apărute în timpul execuţiei sau a prezenţei alveolelor pentru copaci, însă Primăria Capitalei şi constructorul caută soluţii pentru rezolvarea problemei. De asemenea, se vor monta stâlpişori pentru a împiedica parcarea maşinilor pe pista de biciclete şi trotuare”, se menţionează în postare.

Proiectul presupune lărgirea la patru benzi, două pentru fiecare sens de circulaţie, a arterei de 1,8 kilometri lungime „între Şoseaua Petricani – Nod A 3 şi Calea Floreasca”. Fiecare bandă va avea 3,5 metri lăţime, iar trotuarele vor include şi o pistă pentru biciclişti cu o lăţime de 1,5 metri pentru fiecare sens.

Sursa Foto: cetateanul.net

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Primul tronson e la 98% si lucrarile se incheie in doua saptamani, iar al doilea e la 80% si se termina in nici o luna??? Bre duamno, inteleg ca nu dai doi bani pe simpla artimetica, da’ chiar asa de prosti ne crezi? Hai siktir!

  2. Dupa ce scapam de vrajitoare lui Pandele

  3. Fata de planurile imobiliare din zona aceasta lucrare foarte scumpa nu rezolva nimic.

  4. Pentru pistele si trotuarele alea intr-o tara gen Tarile de Jos sau Germania te baga in puscarie in secunda doi.Proiect gandit cu curul, pe mijlocul trotuarului gasesti un transformator electric si in anumite zone nu incap 2 persoane.E halucinant, daca se face receptia la mizeria asta inseamna ca nu suntem sanatosi la cap.