G4Media.ro

BREAKING Proiect de OUG pentru amânarea cu patru ani a evaluării transdisciplinare…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Metehne trans-partinice.

  2. Extras din DECIZIA CURȚII CONSTITUȚIONALE nr.598 din 10 octombrie 2019:
    „Curtea observă însă că o nouă prelungire a termenului de acreditare a școlilor doctorale, printr-o eventuală ordonanță de urgență a Guvernului, va pune în discuție atât caracterul extraordinar al situației care ar determina adoptarea acestei ordonanțe (fiind emise deja două ordonanțe de urgență prin care s-a prelungit termenul-limită de evaluare a școlilor doctorale), cât și urgența reglementării, în condițiile în care, potrivit Legii nr.1/2011, evaluarea în vederea acreditării școlilor doctorale trebuia să se realizeze în 5 ani de la data intrării în vigoare a acestei legi, adică în anul 2016, termen care a fost prelungit cu încă 3 ani.”

  3. Extras din Decizia Curții Constituționale a României nr. 598 din 10 octombrie 2019:
    „Curtea observă însă că o nouă prelungire a termenului de acreditare a școlilor doctorale, printr-o eventuală ordonanță de urgență a Guvernului, va pune în discuție atât caracterul extraordinar al situației care ar determina adoptarea acestei ordonanțe (fiind emise deja două ordonanțe de urgență prin care s-a prelungit termenul-limită de evaluare a școlilor doctorale), cât și urgența reglementării, în condițiile în care, potrivit Legii nr.1/2011, evaluarea în vederea acreditării școlilor doctorale trebuia să se realizeze în 5 ani de la data intrării în vigoare a acestei legi, adică în anul 2016, termen care a fost prelungit cu încă 3 ani.
    Curtea reține că o nouă prelungire a menținerii acreditării școlilor doctorale autorizate provizoriu, fără realizarea efectivă a evaluărilor prevăzute de Legea nr.1/2011, evaluări reglementate în acord cu normele europene, este de natură a afecta însuși principiul calității învățământului, prevăzut atât la nivel european, cât și prin Legea nr.1/2011 și consacrat în jurisprudența Curții Constituționale”

  4. Consider ca este nedrept ca titlul de doctor in stiinte pe o anumita specialitate ,sa fie acordat numeroaselor persoane , considerate analfabeti functionali , fapt care demonizeza notiunea de doctor in stiinte si o decredibilizeaza in acelasi timp.Va rog , respectuos, dar in acelasi timp si insistent , a lua masuri de verificare si anularea acestor titluri date pe alte criterii decat cele legale si luati imediat toate deciziile ce se impun , pentru a stopa acest fenomen ilegal si incorect care aduce grave deficiente sistemului doctoral.

  5. Prin aceste măsuri de transmite de fapt un semnal: stați liniștiti la locurile voastre! Plagiati, plagiati și iar plagiati!