Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Ministerul Educației a publicat pe site un proiect de ordonanță de urgență care prevede amânarea cu patru ani a evaluării transdisciplinare la clasa a 8-a din cauza faptului că ”procesul de predare – învățare – evaluare nu s-a realizat transdisciplinar”. În schimb, proiectul de OUG prevede menținerea acreditării școlilor doctorale, în absența evaluării acestora, chiar dacă în ultimii ani au apărut sute de articole despre fraudele masive înregistrate la multe dintre acestea.
Foto: Pexels.com
Metehne trans-partinice.
Extras din DECIZIA CURȚII CONSTITUȚIONALE nr.598 din 10 octombrie 2019:
„Curtea observă însă că o nouă prelungire a termenului de acreditare a școlilor doctorale, printr-o eventuală ordonanță de urgență a Guvernului, va pune în discuție atât caracterul extraordinar al situației care ar determina adoptarea acestei ordonanțe (fiind emise deja două ordonanțe de urgență prin care s-a prelungit termenul-limită de evaluare a școlilor doctorale), cât și urgența reglementării, în condițiile în care, potrivit Legii nr.1/2011, evaluarea în vederea acreditării școlilor doctorale trebuia să se realizeze în 5 ani de la data intrării în vigoare a acestei legi, adică în anul 2016, termen care a fost prelungit cu încă 3 ani.”
Extras din Decizia Curții Constituționale a României nr. 598 din 10 octombrie 2019:
„Curtea observă însă că o nouă prelungire a termenului de acreditare a școlilor doctorale, printr-o eventuală ordonanță de urgență a Guvernului, va pune în discuție atât caracterul extraordinar al situației care ar determina adoptarea acestei ordonanțe (fiind emise deja două ordonanțe de urgență prin care s-a prelungit termenul-limită de evaluare a școlilor doctorale), cât și urgența reglementării, în condițiile în care, potrivit Legii nr.1/2011, evaluarea în vederea acreditării școlilor doctorale trebuia să se realizeze în 5 ani de la data intrării în vigoare a acestei legi, adică în anul 2016, termen care a fost prelungit cu încă 3 ani.
Curtea reține că o nouă prelungire a menținerii acreditării școlilor doctorale autorizate provizoriu, fără realizarea efectivă a evaluărilor prevăzute de Legea nr.1/2011, evaluări reglementate în acord cu normele europene, este de natură a afecta însuși principiul calității învățământului, prevăzut atât la nivel european, cât și prin Legea nr.1/2011 și consacrat în jurisprudența Curții Constituționale”
Consider ca este nedrept ca titlul de doctor in stiinte pe o anumita specialitate ,sa fie acordat numeroaselor persoane , considerate analfabeti functionali , fapt care demonizeza notiunea de doctor in stiinte si o decredibilizeaza in acelasi timp.Va rog , respectuos, dar in acelasi timp si insistent , a lua masuri de verificare si anularea acestor titluri date pe alte criterii decat cele legale si luati imediat toate deciziile ce se impun , pentru a stopa acest fenomen ilegal si incorect care aduce grave deficiente sistemului doctoral.
Prin aceste măsuri de transmite de fapt un semnal: stați liniștiti la locurile voastre! Plagiati, plagiati și iar plagiati!