G4Media.ro

BREAKING 2880 de noi cazuri de coronavirus la 15709 de teste/ Rata…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

12 comentarii

  1. Pozitivare de 18-19%… Intrebati guvernul ce mai are in plan, pe langa „daca va fi ceva, vom lua masuri”…

    Ca impactul ne va ruina nu doar social, cat si economic. Si debilitatea lor ne costa deja scump. Mai ales ca arunca responsabilitatea in carca populatiei, in mare parte analfabeta functional… Deci? Pentru ce ii avem la putere? Ca sigur exista oameni mai capabili decat ei, care nu tot o dau cu PSD in sus si in jos.

  2. Sa vina alegerile, nene!!!! Nu e nici un pericol!!!! Romania e inchisa bucata cu bucata, dar unii inca mai viseaza alegeri!!!!

  3. Ca sa fi corecti , singurul indice ce ne poate ingrijora este mortalitatea datorata efectelor virusului . Testarea nu ne permite sa aflam cu exactitate ci doar aproximativ numarul de cazuri noi . Din toate aceste cazuri doar putine sunt provocatoare de deces . Unele nu prezinta simptomatologie ,altele nu sun grave ,altele sunt usor vindecabile in regim de carantina la domiciliu . Singura ingrijorare o reprezinta blocarea sistemului sanitar , dar si aici deja sau dechis noi capacitati medicale iar bolnavii pot fi transferati in alte institutii medicale din tara . Cumva mmedicii, ce se ocupa de aceste cazuri , trebuie sa faca o delimitare clara, la nivel de gravitate ,a cazurilor si aici intervine responsabilitatea medicului sau a echipelor de medici ce diagnosticheaza cazurile particulare .

    • Aveti dreptate , numai ca decesele de saptamana asta (408 la numar) sunt efectul infectarilor de acum 3 saptamani (9286 -graphs.ro) .Ma refer la medie ,ca exact nu avem cum sa stim .Asta inseamna o mortalitate de 4,39% , una dintre cele mai mari din lume , in orice caz cea mai mare din UE. Si asta fara sa punem acumularea de cazuri de la ATI din ultimele 2 saptamani . Mortalitatea va creste cu siguranta in saptamanile urmatoare din cauza colmatarii spitalelor .La 20.000 cazuri cat avem saptamana asta ,la sfarsit de Octombrie vom avea peste 100 decese pe zi din pacate . E aproape o certitudine . Asa ca trebuie sa evitam cu orice pret infectarea , macar si pentru a nu ne imbolnavi parintii/cunoscutii cu comorbiditati (de multe ori nestiute nici de ei) .Sanatate !

    • Sigur, daca nu te preocupa sa devii cardiac din om perfect sanatos, e singurul indice… Ca daca iti pierzi pe cineva drag cu „comorbitati”, indicele e tot acelasi si nici spitalul nu se blocheaza…

  4. Adaptare la versurile: No face, no name, (no) just number!!!

  5. o sa ramai mereu acolo ? sau o sa ramai mereu acolo

  6. am vazut cosciug – Moarte , gaste-salcie-Plans , nu e de Gluma

    in functie de date :

    – comunicarea foarte importanta : Mai avem 3 , 6 , 9 luni pana la Vaccin
    – exista risc de turbulente / anarhie
    – oamenii sa inteleaga , nu sa creada 2- 4 ani

    – obligativitate purtare masca + distantare
    – scoala exclusiv on-line , pana la vaccinarea elevilor
    – ( rugaminte la copii sa stea mai mult in casa, nu obligatie )
    (copiii sunt mai mult asimptomatici , ei sunt vector de transmisie)

    – nu trebuie inchisa economia

    – tot cei care pot lucra de acasa, sa o faca asa
    – program de lucru cu incepere de la ore diferite 7-8-9-10-11

    daca datele infectari cresc la ATI

    – pensionarii restrictionati 3 ore dimineata , 2 ore seara

  7. In continuare nu e clar la ce numar de persoane e calculata rata de infectare pe doua saptamani in Bucuresti, acel 2,52 (2,53 e o eroare de transcriere a g4media).

    In ultimele doua saptamani, conform GCS, infectatii in Bucuresti au fost:

    2020-10-11 539
    2020-10-10 564
    2020-10-09 579
    2020-10-08 549
    2020-10-07 514
    2020-10-06 403
    2020-10-05 562
    2020-10-04 336
    2020-10-03 206
    2020-10-02 517
    2020-10-01 301
    2020-09-30 405
    2020-09-29 291
    2020-09-28 235

    Total, 6001 in doua saptamani

    Tot G4 zicea ca populatia in Bucuresti este oficial 2.151.665 persoane, intr-un articol de joi.

    Raportand 6001 la 2,151,665 obtinem 2,79 la mie in ultimele doua saptamani.

    Ca sa fie reala valoarea de 2,52 ar trebui calculata rata cu o baza de aproximativ 2,381,350 persone. N-am neaparat o problema cu asta, dar sa se spuna clar cum calculeaza, si de unde au luat acele cifre.

    G4, ati putea insista pe langa autoritati sa spuna exact ce populatie a Bucurestiului folosesc cei de la GCS in aceste calcule, si de unde au luat informatia?

    Cumva au luat si zona metropolitana din jurul Bucurestiului, sau o estimare, ceva de genul? Ca numai asa ar fi putut ajunge la 2,4 milioane. Dar acele localitati suplimentare fac parte din Ilfov, nu din Bucuresti.

    N-am o problema nici cu asta, sa fie considerate Ilfovul + Bucurestiul un singur judet mare, dar pe urma se schimba si numarul de infectati.

    In fine, ideea este sa ne spuna clar ce naiba au facut, daca scot din burta aceste cifre, sau au vreo logica care imi scapa mie.

    Daca tot am deschis discutia despre Ilfov, acolo nici macar nu au trecut judetul in lista celor cu peste 1,5 rata de infectare. Asa ca am facut si acolo calculul pe ultimele 2 saptamani:

    2020-10-11 78
    2020-10-10 53
    2020-10-09 63
    2020-10-08 71
    2020-10-07 78
    2020-10-06 43
    2020-10-05 44
    2020-10-04 18
    2020-10-03 42
    2020-10-02 102
    2020-10-01 55
    2020-09-30 77
    2020-09-29 66
    2020-09-28 18

    Total infectati in ultimele 2 saptamani in Ilfov: 808. Populatie 364.241. Rata de infectare pe ultimele doua saptamani: 2,22 la mie. Si atunci de ce naiba nu apare in lista cu judete cu rata de infectare peste 1,5 la mie?

    Si daca consideri Bucurestiul + Ilfovul la pachet, rata de infectare ar fi de 2,71, mai mare decat cifrele oficiale, oricum o iei si o dai.

    Deci, serios, cineva ar trebui sa stea pe capul autoritatilor pana cand ne dau cifrele brute folosite in aceste calcule, si eventual sursa lor, pentru cele gen populatia in judete, pentru ca e inacceptabil sa ne puna sa ghicim ce naiba au calculat, si sa n-avem nicio posibilitate sa verificam corectitudinea.

  8. 🤣🤣🤣Te agiti prea tare!! Tu crezi ca autoritatile sunt asa riguroase in calcule. Raportarile , numerele , adunarile , scaderile ,orice operatie matematica este facuta dupa ureche sau dupa cum doarme un functionar(bine platit) al statului. Asa ca trebuie sa luam lucrurile asa cum ni se prezinta, fara prea multe intreabari!

    • Ai dreptate. Oricum, nu mai conteaza. Deja pentru toata Romania rata de incidenta e 1,69 pe ultimele 14 zile, si daca saptamana viitoare o sa fie la fel ca saptamana trecuta, sarim lejer de 3 incidenta in Bucuresti, si de 2 pentru toata tara. De fapt nu m-ar mira sa sarim de 3 pentru toata tara, peste vreo 2 saptamani.