G4Media.ro

Bilanț îngrijorător, după o razie în Capitală. 80% dintre mașinile și motocicletele…

Foto: Control în carantină / G4Media.ro

Bilanț îngrijorător, după o razie în Capitală. 80% dintre mașinile și motocicletele trase pe dreapta aveau probleme tehnice

Bilanț îngrijorător, după ce polițiștii și inspectorii de la Registrul Auto Român au verificat zeci de mașini și motociclete care au circulat azi-noapte pe străzile Capitalei. Peste 80% la sută dintre autovehiculele trase pe dreapta au avut probleme tehnice. Sisteme de semnalizare care nu funcționau, anvelope neconforme ori modificări neomologate, transmite site-ul știrileprotv.ro

61 de soferi au fost amendați, cu aproape 20 de mii de lei în total. 28 de certificate de inmatriculare au fost retrase, iar un șofer a rămas și fără plăcuțele de inmatriculare.

O echipă de polițișți și inspectori de la Registrului Auto Român a tras pe dreapta o parte dintre șoferii care au trecut, în noaptea de sâmbătă spre duminică, pe Bulevardul Aviatorilor din Capitală. Puțini au scăpat fără nicio sancțiune.

Un șofer care și-a ambalat mașină pe bulevard a atras atenția, așa că oamenii legii au plecat pe urmele lui și l-au adus în locul unde era organizat filtrul. În timpul verificării, a reușit să-l amuze pe inspectorul RAR cu sinceritatea sa.

“N-am catalizator, n-am… N-am nimic, am scos tot după el”, a spus el.

“E bine că recunoști”, a răspuns inspectorul RAR.

Nici motociclistii nu au scăpat. Un tânăr a rămas fără certificatul de înmatriculare. Stopul motocicletei nu funcționa, iar toba era neconformă.

Cei care au trecut cu bine testul inspectorilor RAR consideră utile acțiunile autorităților. Astfel de controale vor continuă pe străzile din Capitalei, dar și în țară.

Citește integral pe știrileprotv.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

48 comentarii

  1. Maşini scumpe (noi) luate la mâna a patra sau construite din piese daună totală sunt cumpărate de cocalari care se cred baştani. Se dau mari la volanul unei limuzine, dar nu ştiu de garaj, intreţinerea maşinii, mecanic sau ITP. Aceste hârburi şi cazane sunt un pericol public.

  2. asta insemna ca cei care fac itp ul iau multa spaga
    deci ar trebui desfintat ca oricum il ia oricine cu 100 de ron

    • Problema e la ITP
      RAR nu face destule controale la servic
      Șpaga definește Romania
      Șpaga e litera de lege în toate

  3. Dacă s-ar face ITP-ul pe bune și nu cu șpagă, in România s-ar circula foarte bine. Nu mai spun de Bucuresti.

    • Nu trebuie să dai șpagă la ITP pentru a scoate în 10 minute filtrul de pe Mobră. La fel la mașini, 30 de minute pentru a schimba toată țeava de la colectorul de gaze pînă la evacuare, cu catalizator si DPF cu tot. Ci trebuie amenzi MARI, eventual confiscat vehiculul.

    • Dupa parerea ta circulatia dificila din Romania, se datoreaza masinilor neconforme din punct de vedere tehnic cauzate de spaga ce o iau imspectorii itp.. Nu tin cu nimeni precizez ca ar fi bine ca in toata tara sa se efectueze filtre. In special pentru directie, frane si lumini. Fac zilnic sute de km si ma mai prinde noaptea.. E super obositor sa gasesti cocalari cu lumini dereglate sau cu faruri uk montate pe masini cu dauna totala reparate in fundul curtii

    • Unde mai pui că anvelopele au uzură până la sârmă și trec itp ,apoi faruri care ,pe faza scurtă, bat 250m (legea spune maxim 50m)și scot fum mai rău decât furnalele fostului regim.Dar așa este ,că ar trebui ca atelierul care face itp să aibă un reprezentant de la RAR care să facă verificări și așa ar mai merge epave la fier vechi

    • Nu doar ITP-ul, dar si sanctionarea neregulilor i-ar lasa pe foarte multi fara permis. Politia doarme in papusoi.

  4. Pana la a visa la masini electrice, pur si simplu aplicati legea. Adica ITP ul corect. Cand veti sparge aceasta buba plina de puroi?

    • Niciodata. Spaga este motorul acestei tari. Nu ne revenim.

  5. Toata lumea stie cum se face ITP ul, unii il fac „remote”, asta e tara, asta e boborul

  6. Nu le e rusine politistilor oare? Ce razie le trebuie?
    Daca stai cel putin o ora in trafic in Bucuresti vei avea in fata minim trei masini care scot doar ulei ars pe teava si te vor sufoca in masina pana ajungi sa apesi butonul de recirculare aer.
    Politistii intalnesc si ei aceste masini, probabil 20 pe zi. Masini care ar trebui oprite, talonul retinut si verificat unde a facut ITP-ul care, cel mai probabil, a iesit perfect in urma cu cateva luni.
    Apoi ridicata licenta pentru service-ul respectiv care da ITP pe naspa. Si majoritatea dau asa.
    Nu e foarte complicat. Doar ca nu se vrea.

    • Pai d ‘aia e teava de esapament ca sa dea uleiul ars!
      Si cam ce ati vrea bah ,sa cumparam masini noi in cotetu’ asta de tara?

    • Da, să cumpărați mașini noi.

    • Niciodata in romania!

    • @Lanser
      Pai, fara oratanii de curte galagioase si nespalate nu ar mai fi tara cotet. Dar gainile nu sunt capabile de introspectie.

    • Landsehr: „Si cam ce ati vrea bah ,sa cumparam masini noi?”

      Nu, bah, nu! N-ai bani, mergi pe jos sau cu transportul in comun. Masina mica nu e un drept fundamental.
      Dar ceafa groasa nu se poate intretine decat in Haudi la mana a cincea, nu-i asa?

  7. Am zis ca fac un carton cu „Noxe” asa des vad in trafic oameni cu fum dupa ei, de e neagra si masina.
    Cat despre 80% au fost cu pb, asta ma amuza, incercare de prosteala, nu tine, adica au fost oprite toate hibridele si masinile noi de pana la 2-3 ani si am gasit 80% probleme tehnice?!?
    Daca opresti tot ce bate la ochi si loveste in urechi nu e chiar rau doar 80% au pb.

  8. Niciodata in romania!

  9. Mie imi convine asa, sa ma descurc cum zic unii, ala de la itp sa mănânce si el si io sa mi vad de treaba liniștit sa nu deranjez pe nimeni mai ales in trafic etc dacă se poate de ce nu, bani de rable noi nu am încă asa ca merge asa, cu respect

  10. Astea sunt mari defecțiuni, un bec ars ori cauciucuri care nu sunt trecute în carte????Eu am pățit ca la 2 minute după ce am fcaut itp și am mers 500 metri sa mi se ardă becul de la semnalizare. Un bec ars nu e o mare defecțiune.
    Dar cele care lasă în urma lor”fum de camuflaj”nu se vede unde fac itp???
    Cei care fac foamea și își cumpără o mașină străină obligat cu motor peste 3l inconștienți cât e impozitul sunt cei mai periculoși în trafic.

    • Un bec ars sau cauciucuri neconforme sunt mari defecțiuni, pentru că pun in pericol mulți oameni. Iar dacă tu crezi că nu sunt, tu ești un pericol mult mai mare.

  11. Problema e la ITP
    RAR nu face destule controale la servic
    Șpaga definește Romania
    Șpaga e litera de lege în toate

  12. Asta e nivelul de trai si posibilitatile de cumpărare ale românilor. Nu ar trebui să se mire nimeni.

  13. Sunteti norocosi ca la voi se fac razii.La noi la Brasov e groaznic, locuim in centrul civic , langa Afi , si pe bulevard se fac curse de masini noaptea, stau langa parc se aduna multi si tureaza motoarele noapte de noapte si politia nu a facut nimic.Imi vine sa stau intr o noapte sa filmez, sa trimit la tv.Stiu deja si masinile , si numerele lor, din surse stiu sigur ca s au facut reclamatii cu privire la masinile tunate care au un traseu anume noaptea: 15 noiembrie, apoi prin spatele bisericii de lemn, ies pe Kogalniceanu si iar pe 15 noiembrie.Si din mai s au inmultit atat de mult de ne au facut creierii varza.Nu mai putem dormi noaptea,si ziua tresari fara sa vrei , zici ca e razboi.PolitiA nu a facut nici o razie, ma uit pe geam incontinuu.Si noaptea daca fac masinile turate si motocicletele cateva ture, s a dus somnul.Ne au terminat, faceti ceva, va rugamm.Am dat tel la politie si nimic.Tot acolo se aduna noapte de noapte, in spatele bisericii de lemn.

  14. Vreți masini euro 6 ?dar noi avem drumuri din lumea a 3 a …..știți f .b . La ce na refer

  15. Voi ziceți la ITP se ia spaga. Dar si politia ia spaga… Ba ăștia ciocnesc paharul direct cu proxeneții, cămătării si delapidatorii…

    • Vorbim despre probleme degeaba ! Cel mai usor treci cu o masina cu probleme chiar la RAR contra unei sume modice de 150 lei!!!! Cine- i pazeste pe paznici ? (pt cunoscatori…)

  16. Poate fi ITP super controlat , cel care vrea sa-si schimbe toba sau alte accesorii care nu au ce căuta pe mașină, o face după ce iese de la ITP.
    Știu un vecin care are o motocicleta și așa face, chiar mi-a și arătat cum schimba toba, și la BMVee la fel face, a zis că el nu a avut jucării când a fost mic😀

  17. Nu trebuie sa se facă razii, trebuie sa se facă controale zi de zi pe șosele! Se iese o data pe luna și se face tantam de parca nu știm ce hirburi circula în România! Noaptea nu poti sa dormi cu geamul deschis în București, pe artere principale din cauza mașinilor și motocicletelor care parca nu au țevi de esapament și ma întreb, unde este Politia Rutiera?

    • Problemele sunt multe:
      -La RAR îți iei mai repede ITP-ul uneori cu șpagă mai mică decât la ITP-ul din colt
      -Pretul reparațiilor in service autorizat,dar unde mecanicii sunt niste începători nepricepuți este aberant de mare
      -Multe dintre piesele vândute au calitate îndoielnică și sunt mai scumpe că afară
      -Multi dintre cei care au mașinile modificate sunt oameni cu bani sau copiii lor,unele mașini sunt chiar noi
      -Oamenii raționali asi întrețin mașinile și chiar daca sunt mai vechi sunt reparate la timp

  18. Proastă educație!
    Circulă noaptea ca disperații, somnul sănătos este noaptea.
    Deranjează și nu le pasă de cei din jur, când vin acasă trântesc portierele, vorbesc tare ,sparg semințe și lasă sticlele de bere pe bordură ,până se hotărăsc să intre în bloc deja ai aflat și te uiți injurandu-i de după perdea.
    Politia daca vine, la întrebarea celor care se vad uimiți cine a avut curaj să sune la poliție, poliția te da in gat că tu ai sunat, le da numele și apartamentul unde stai, e normal așa ?!

  19. Un bec ars sau cauciucuri neconforme sunt mari defecțiuni, pentru că pun in pericol mulți oameni. Iar dacă tu crezi că nu sunt, tu ești un pericol mult mai mare.

  20. O soluție ar fi( unde te doare mai tare, la buzunar) amenzi mai mari şi atunci se rezolvă treaba, dar să nu uităm şi de traiul din România, normal că în alte state europene maşinie sînt ok că mai ține şi de buzunarul omului, în europa îți permiți o maşină mai nouă ,poate chiar nouă şi în rate cu dobîndă 0 unde aşa ceva nu o să vedeţi la noi .Aşa că pînă la urmă trebuie soluții şi dupa ,amenzi.

    • „normal că în alte state europene maşinie sînt ok că mai ține şi de buzunarul omului”

      Bodănele, repetă după mine: „Mașina NU este un drept fundamental!”
      Și repet-o până-ți intră în spațiul gol dintre urechi și rămâne acolo.

      N-ai bani de mașină nouă? Nu-i rușine, mai sunt și alții și nu mor. Folosește transportul public, laolaltă cu restul de „sărăkii” care-l folosesc zilnic și nu le cad galoanele. Sau mergi pe jos, mai dai jos din burta aia de nehalit și poate nu mori maâine de atac de cord.
      Dar să te plângi că n-ai bani să-ți cumperi mașină nouă și asta crezi tu că-ți dă dreptul să umbli cu un hârb de mâna a șaptișpea… nu, Bodănele, nu, greșești enorm.

      Îți lași căruța acasă, nu mai poluezi și eliberezi și traficul. Bașca rămâi și cu niște bani în buzunar, cu care te poți duce la M-am_aia să-ți cumperi o porție de „fructe de mare” congelate și-o bere la pahar de plastic, iar apoi să te lauzi că ești jmeker, că ți-ai făcut poză în fața hotelului lui Hagi sau ce bălării mai cresc prin M-am_aia aia…

      Uite-ți soluția: lasă mașina VECHE acasă.

    • Tu ești ăla care nu are loc în parcare pentru limuzina?

  21. Scoate-ti toate rablele peste 10 ani ,sa vede-ti după aceea cine cumpără : benzina,piese,asigurări,impozite,marfa din magazine ,rovignete …Dragii noștri guvernanți sabotindu-ne pe noi de fapt își sapă propria groapa.

  22. Unii circula pe drumul lui ma’sa și alții nu mai incap de ei.

  23. Ai invit zilnic la Universitate – Unirii ca nu s ar plictisi deloc

  24. Cei care nu își permit mașină nouă să își cumpere căruță cu cai sau car cu boi și să circulăm prin București. E mult mai eco. Ce ziceți domnilor ? Că oricum suntem în lumea a treia în România.

  25. Dar la ce e nevoie de salvamari ???? Lasă-i domle să plece la Istanbul înot dacă tot i-a luat valul. E dreptul lor fundamental. Ce treabă aveți cu oamenii ăștia?

  26. Dacă are cineva curiozitatea să calculeze costul de întreţinere şi taxele ce trebuie plătite azi pentru o maşină află că în curând procentul celor care au probleme tehnice va fi aproape de 100%.

  27. Câți vă întrebați dacă românii pot să-și cumpere o mașină nouă?