G4Media.ro

Benzinăriile din Ungaria impun restricții inclusiv pentru clienții maghiari: Doar 20 de…

sursa foto: Pixabay

Benzinăriile din Ungaria impun restricții inclusiv pentru clienții maghiari: Doar 20 de litri și doar o dată pe zi / LukOil ar putea închide unele stații din cauza lipsei de combustibil / Mol face apel: Să ne asigurăm că toată lumea primește combustibil

Benzinăriile Lukoil permit alimentarea a doar 20 de litri pentru fiecare autoturism, iar la stațiile Mol se permite o singură alimentare pe zi. Măsurile sunt luate din cauza stocurilor mici de combustibili din această țară, anunță Transindex.

LukOil permite alimentarea a doar 20 de litri în cazul stațiilor de joasă presiune, iar la cele de înaltă presiune se permite alimentarea a 150 de litri, a declarat operatorul rețelei, Normbenz Magyarország Kft..

Proprietarul a mai spus că investighează în permanență posibilitatea suspendării funcționării unor unități. Societatea s-a interesat și de posibilitatea de a crește prețul oficial de 480 HUF pe litru, pentru ca rețeaua să atingă rentabilitatea pentru distribuția de benzină și motorină cu preț limitat.

Întrucât prețul de achiziție pe piața internă și prețul de consum sunt aceleași, toate costurile de exploatare sunt suportate de Normbenz Magyarország Kft., care operează stațiile de alimentare, a anunțat compania, care a adăugat că un calcul exact este problematic, deoarece prețul serviciilor de utilități este în continuă creștere.

Din același motiv, rețeaua Mol a anunțat că autoturismele pot fi alimentate o singură dată pe zi, indiferent de prețul la care cineva cumpără combustibil de la benzinărie.

Decizia actuală înseamnă că nu poți cumpăra combustibil la Mol mai mult de o dată pe zi, nu doar pentru 480 HUF, ci și pentru un preț mai mare.

Asociația Benzinăriilor Independente susține însă că este imposibil să se respecte această regulă, în practică.

Scopul restricției este de a se asigura că aprovizionarea țării este asigurată și că toată lumea primește combustibil, anunță compania.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. De ce nu mai este rentabil, este inflatia un pic prea mare? Vindeti in euro!
    Statul nu trebuie sa se bage peste privati, se taxeaza profitul, se plateste tva, se plateste acciza!

  2. Nu e niciun fel de problemă, le-o mai dă Viktorash o dată pe aia cu lupta mongoloizilor cu întreaga galaxie care vrea să-i asuprească și sclaveții sunt în stare să meargă și pe jos prin stepă, doar să rămână mândri și independenți :)))

  3. Cartelele din vremea comunisului se vor transforma acum in carduri de combustibil. O duc din ce in ce ”mai bine”. Acum , o dată pe zi , apoi o dată pe săptămână, ..o dată pe lună …. ; Clar că nu era greu pentru maghiari să facă un plin și să-l vândă în România sau chiar să facă propriile depozite.

  4. Istvan ai legatura 🙂
    Nu te mai lauzi?

    • @Istvan, degeaba ai bani daca n-ai ce cumpara cu ei, ca in Ungaria. Care incepe sa semene cu Romania lui Ceausescu. Sau cu Rusia dupa sanctiuni.

    • Mai Istvan deci nu mai ai nimic de laudat pe acolo asa ca te-ai apucat sa cauti paiele din ochii altora LMAO
      Culmea ca si critica e idioata: ce dreaq sa faci cu combustibil de 300 lei zilnic?! Poate doar sa faci taximetrie?

  5. Ce naiba nu vedem preturile din curtea noastră…am ajuns mai rău ca babele cârcotașe.20 de litri la aproape 6 lei litrul, zilnic traversezi Ungaria.

  6. Despre Ungaria, din nou.
    În condițiile în care dați câteva stiri in fiecare zi, marea majoritate preluate, uneori de la un site, care citează alt site, macar din când în când a-ți putea face jurnalism că lumea.
    De exemplu, puneți pe cineva să meargă cu o mașină înmatriculată în HU, apoi cu alta inmatriculata în alta țară să ia la rand câteva benzinării, nu doar MOL, să vedeți cum stau lucrurile.Poate completați cu preturi în lei, nu doar in forinți, luați doua trei declarații, niste poze,etc.
    Hai că e la doi pași, nu în America de sud.
    Daca nu sunteți motivați, poate vizitati Budapesta, faceți o vizită la zoo in Mestecanesti și faceți o baie la Balaton.Si a-ți făcut și un concediu.

    • Incerci tu Istvan dar nu-ti merge: pret subventionat au numai autoturismele particulare inmatriculate in HU…sa ia si gura lor 20l pe zi….daca gasesc! 🙂

  7. Statul nu poate să se implice în prețul combustibilului decât micșorând accizele și TVA – ul. Sau ca la noi. O subvenție mică și rugăminți către stații să reducă puțin din adaosul comercial. Ce au făcut ungurii duce inevitabil la penurie de carburanți. Nimeni nu vinde în pierdere.

  8. Sa cumperi azi un produs made in ”combustibil subventionat masiv” e ca si cum ai valida o competiție ilegală.
    Dacă prețurile ar fi mici ca rezultat al unui efect al competitiei ecoconomice ..jos pălăria ! Dar aici e vorba doar de binele ”sefului suprem”.. care aduce ”rezultate”…PENURIA și golirea bugetului de stat. Apoi ? Ați ghicit ! Iese Orban și vina pe Bruxelles pentru deciziile LUI.

  9. Este știre preluata prost ori aia s prosti de peste granita. Cine baga maxim 20 litri zilnic ca să fie sub limita impusa? (un om normal baga 20l pe saptamana). Și chiar dacă ar fi taxi, i ar ajunge cantitatea asta, doar ca alea sunt cam pe gaz. Și dacă vreau sa fac plinul, bag dintr un loc 20l și bag și din alta parte pana fac plinul. Foarte ciudat