G4Media.ro

Banca Europeană de Investiții studiază o modalitate de integrare a căilor ferate…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Vai, ne-ai tăiat tot elanul cu replica asta. Știai ca Spania are pe teritoriul ei mai multe ecartamente și ca linia de mare viteza e pe cel european? Știi ca acolo nu se schimba boghiuri? Da, a mai evoluat tehnologia din anii 80 când știai mata. Trenul trece printr-o stație, durează câteva minute și distanță între sine cât și voltajul se revelează automat.
    Ca sa nu mai spun ca rețeaua Moldovei e atât de mică și intr-o stare degradata ca poate fi înlocuită direct cu cale electrificată și noua, europeană.
    De aia nu se face nimic in țara asta pentru ca la fiecare minister spre câte unul ca tine, care știe și nu are cum dom-le.

  2. @Cata
    👍🏻
    Așa e în Spania, se schimbă în mers totul, la o viteză mică se întâmplă totul.