G4Media.ro

Avertisment pentru șoferii de pe A1: Pericol de accidente în zona tunelului…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. „Merge si asa”.
    Nu exista asemenea cazuri, pe autostrazile italiene, spaniole, portugheze, franceze (sudul Europei)

  2. Materialul care umple rosturile/spatiile 😉

  3. Jurnalismul ca jurnalismul, fizica ne omoară!…

  4. Sunt probabil rupti total de realitate. Altfel, ar fi scris „materialul de umplutura si-a marit volumul, dilatandu-se”. Cereti cam mult de la ei 😀

  5. Așa e! Rosturile ar trebui să fie zero și iarna să fie la maxim. Dacă în rosturi au pus material, acel material ar trebui să facă o gâlmă, să fie comprimat.

  6. Corect, daca se dilata suprastructura podului, rosturile se micsoreaza. Poate sunt alte cauze.

  7. @3V
    Daca rostul de dilatație nu instalat cu profile de dilatație și este umplut cu material atunci nu este rost de dilatație ci o mizerie.

    • Aveti dreptate, este exact ceea ce am scris in 1a postare: „merge si asa”. Au facut economie, sau din simpla prostie.