G4Media.ro

Avertisment pentru șoferii de pe A1: Pericol de accidente în zona tunelului…

sursa foto: Pexels

Avertisment pentru șoferii de pe A1: Pericol de accidente în zona tunelului Săcel din Sibiu după ce rosturile de dilataţie şi-au mărit spaţiul din cauza căldurii/ Sunt impuse restricții de trafic

Centrul Infotrafic avertizează, marţi seară, că există pericol de accidente pe A 1, în zona viaductului Săcel, judeţul Sibiu, după ce rosturile de dilataţie şi-au mărit spaţiul din cauza căldurii. În zonă au fost impuse restricţii de trafic.

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, pe autostrada A1 Deva – Sibiu, rosturile de dilataţie din zona viaductului Săcel (jud Sibiu), sensul spre Sibiu, şi-au mărit spaţiul, creându-se astfel pericolul de a sări şi a se produce evenimente rutiere.

Situaţia a fost creată din cauza temperaturilor ridicate din timpul zilei, iar pericolul apare înainte de intrarea în tunel cu aproximativ 50 de metri.

”Din aceasta cauză s-a luat decizia de a se restricţiona banda de urgenţă şi banda doi, pentru a reduce riscul producerii unor evenimente. Pentru prevenirea accidentelor rutiere, sfătuim conducătorii auto să ruleze cu prudenţă sporită, să crească distanţa de siguranţă între autovehicule şi să se asigure temeinic înaintea schimbării direcţiei”, a transmis Infotrafic.

sursa: News.ro, sursa foto: Pexels

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. „Merge si asa”.
    Nu exista asemenea cazuri, pe autostrazile italiene, spaniole, portugheze, franceze (sudul Europei)

  2. Materialul care umple rosturile/spatiile 😉

  3. Jurnalismul ca jurnalismul, fizica ne omoară!…

  4. Sunt probabil rupti total de realitate. Altfel, ar fi scris „materialul de umplutura si-a marit volumul, dilatandu-se”. Cereti cam mult de la ei 😀

  5. Așa e! Rosturile ar trebui să fie zero și iarna să fie la maxim. Dacă în rosturi au pus material, acel material ar trebui să facă o gâlmă, să fie comprimat.

  6. Corect, daca se dilata suprastructura podului, rosturile se micsoreaza. Poate sunt alte cauze.

  7. @3V
    Daca rostul de dilatație nu instalat cu profile de dilatație și este umplut cu material atunci nu este rost de dilatație ci o mizerie.

    • Aveti dreptate, este exact ceea ce am scris in 1a postare: „merge si asa”. Au facut economie, sau din simpla prostie.