Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
39 de oferte au fost depuse la licitaţia pentru construirea autostrăzii dintre Ploieşti şi Buzău, primul segment din A7 – autostrada spre Moldova. Autostrada dintre Ploieşti şi Buzău este compusă din trei segmente: Dumbrava-Mizil, Mizil-Spătaru și Lotul III Spătaru-Buzău.
După publicarea ofertelor, fostul ministru al transporturilor, Cătălin Drulă, a scris pe pagina sa de Facebook că evaluarea ofertelor şi desemnarea câştigătorului trebuie să se facă până la sfârşitul anului.
„O nouă veste bună pentru autostrăzile Moldovei: astăzi au fost depuse 39 de oferte la licitația pentru construirea celor 63 km din Autostrada A7 Ploiești (Dumbrava)-Buzău. Numărul mare de oferte demonstrează pregătirea temeinică a documentației, precum și importanța proiectului în general. Ce am făcut concret în acest an împreună cu echipa mea pentru Autostrada A7:
Citește integral pe economedia.ro
Nu mai vorbiti prostii. Asta nu este autostrada Moldovei. Numai pacaleli.
Cum,nu Bode a făcut toate aceste lucruri? Nu e adevărat! Bode, Cuc și ceilalți au făcut totul, iar Drulă se laudă. Nu-l credeți! Drulă este ,, zero barat” după spusele unor vuvuzele peneliste și pesedise de pe aici, pe forumul g4media. Când vreodată vreun alt ministru liberal sau de-aiurea va reuși să facă în patru ani ce-a făcut Drulă în opt luni???… Aud?…
Care oras din acestea 2 este in Moldova?
Ploiesti, Buzau sunt in Moldova?
E autostrada spre Moldova ,acesta e un tronson din ea….Oricum,sa vedem fapte,ca vorbe…
Principala autostrada a Moldovei, A8 nu se va construi niciodata.
Asa cum nu vom vedea autostrada intre Boita si Tigveni (A1), oricat s-ar bate cu pumnul in piept cei care slavesc UE pe aici prin comentarii.
De ce ? Nu are nimeni interese sa nu se facă … Esti cu capul
Asta, A7, va fi principala autostrada a Moldovei.
Cînd va fi făcută. Aia de la Iași la Tg. Mureș e doar o legătură.
În afară de astea două ar mai fi necesară una de la Galați pînă la Botoșani, trecînd prin Iași.
Nu va fi doar principala, va fi singura. Cererea este pentru A8, nu pentru A7.
A8 este cea mai scurta legatura cu vestul. A7 este o ruta putin ocolitoare spre Bucuresti.
La ce folos ca au autostrada la Bucuresti?
A8 nu ajuta doar regiunea Moldova, ajuta si vecinii de peste Prut deci utilitatea A8 este mult peste A7 dar UE abia a aprobat finantare pentru sectiuni ieftine din A7 cosmetizate cu elemente „verzi” doar ca sa se aprobe.
Boita-Tigveni, pe langa faptul ca este extrem de scumpa, necesita lucrari care nu s-au mai facut vreodata la noi in tara.
Sa nu uitam ca „avem” bani de la UE sa facem 2 tuneluri amarate pe Margina-Holdea si de aproape 10 ani nu reusim . Pai Boita-Tigveni are 8 tuneluri si traverseaza cel mai instabil teren. Daca la Oiejdea au pierdut 5 ani pentru o amarata de alunecare de teren, pe Boita-Tigveni vor fi zeci de alunecari de teren. Traseul este pe malul Oltului intr-o zona impadurita unde alunecarile de teren se produc spondan. O sa fie jale daca vor incepe sa lucreze acolo dar sunt sanse sa nu inceapa niciodata.