Home » Articole » Autostrada A8: Variantele de traseu în zona Iași – Pașcani. Cum va fi conectată autostrada cu municipiul Iași

Autostrada A8: Variantele de traseu în zona Iași – Pașcani. Cum va fi conectată autostrada cu municipiul Iași

Autostrada A8: Variantele de traseu în zona Iași - Pașcani. Cum va fi conectată autostrada cu municipiul Iași
Variante de traseu A8 studiate de Consitrans – linia albă e traseul din 2011, iar noul traseu (conform celor de la Consitrans) ar urma să fie cel cu linie albastră întrucât costurile sunt mai reduse (profilul terenului este de așa natură încât să nu fie necesare prea multe tuneluri, viaducte etc.). Sursa foto: Captură video publicat pe pagina de FB a Consiliului Județean
Ascultă articolul

Consiliul Județean (CJ) Iași a formulat opt propuneri către autoritățile de la București și proiectant în ceea ce privește traseul autostrăzii A8, pe segmentul care tranzitează județul Iași. Potrivit cotidianului „Ziarul de Iași”, recomandările CJ au fost stabilite în contextul intenției autorității județene de a amenaja parcuri industriale în proximitatea viitoarei autostrăzi. În același timp, CJ vrea o conectare cât mai eficientă a orașelor de pe traseu cu autostrada.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

CJ are în plan trei parcuri industriale ale căror amplasamente sunt în apropierea autostrăzii, respectiv în localitățile Lețcani, Dumești și Pașcani. Pentru ultimele două localități enumerate, CJ a propus proiectantului secțiunii Ungheni – Iași – Tg Neamț (Consitrans) să repoziționeze traseul astfel încât să poată fi create ulterior legături între parcuri și autostrada A8.

La Lețcani, o comună tranzitată de DN 28 (E583), este în curs licitația de amenajare a parcului industrial (15 mil. lei), amplasamentul fiind la intrarea în localitate dinspre Iași (circa 12 km de municipiu). În 2015, CJ a cedat 11,4 ha din parcul industrial către CNAIR întrucât în studiul de fezabilitate întocmit în 2011 pentru autostrada A8 pe acest teren figura construirea Centrului de întreținere și control al viitoarei autostrăzi.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Astia lucreaza cu schite de pe timpul lui Ponta…Bai, nu v-a zis Chichirau ca nu se justifica din punct de vedere economic pentru 2 caute, 3 cazane de masini si 2 tiruri care cara tigari din Moldova sau magiun???Ce produce Iasiul, Botosani???Pai se compara traficul dinspre Constanta, Giurgiu catre vama Nadlac sau Bors-A1 perfect justificata din punct de veddere economic!

    • N-am facut un research sa vad daca se produce sau nu serios in zona aia, dar sa zicem ca ai dreptate. Pai in cazul asta fa autostrada si sa vezi ce incepe sa se produca si pe acolo. Normal ca nu vin investitorii puhoi sa bage bani in productie serioasa daca nu au infrastructura.

  • Bai, Seb spune cand ajungi pe la noi, sa te asteptam cu paine si sari…

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole