G4Media.ro

Australia își schimbă elicopterele militare de fabricaţie europeană cu cele americane, în…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Pe francezi nu ii intereseaza securitatea cuiva ci doar sa mentina joburile alora care maine ar vota cu cine da mai mult.

  2. Este o miscare strategica a australienilor si e normal sa fie asa. Daca o sa-i atace chinezii, cine o sa sara sa ii ajute? Francezii? Nu. Americanii.

    • Nu e nimic strategic. Francezii vor mai multi bani si nu livreaza la timp. Fix ca la submarine.

    • @cce: si pe cele americane, cam cand le vor primi, ia spune-ne tu 😉

    • marea britanie, sua, canada, australia si noua zeelanda fac parte din 5eyes, un acord foarte strans de colaborare in domeniul informatiilor. el a fost extins acum un an sau 2 sa cuprinda tot sectorul securitatii.
      e normal ca toate 5 tarile sa aiba furnizori de armament si solutii de securitate comune. adica sa fie produse de una dintre cele 5 tari.

  3. Dupa ce-au renuntat la submarinele franceze, acum australienii renunta si la elicoptere. Totul in favoarea complexului militar-industrial american!

    Sunt doua puncte aici care trebuie subliniate:
    1. Europa, prin liderii ei, Franta si Germania, au ajuns de rasul curcilor!
    2. Este o rivalitate acerba intre UE, Japonia si Australia, care sa devina vasalul cel mai valoros al Statelor Unite

    Sa multumim liderilor europeni ca distrug securitatea si economia Europei, punand interesele americanie inaintea intereselor noastre!

  4. G4M: „Procurorul general al Ucrainei: Cauzele dezastrului sunt încă neclare, se studiază toate versiunile / Elicopterul prăbușit era un Super Puma AS 332 donat de Franța”

  5. Si care sunt interesele voastre,ma rog?

  6. Americanii fac ce stiu ei mai bine!Distrug concurenta prin orice mijloace.Gripeaza motorul UE, Germania si Franta, dupa care controleaza piata!