G4Media.ro

AUDIO Ministrul Transporturilor explică de ce PSD oprește intenționat construcția de autostrăzi:…

AUDIO Ministrul Transporturilor explică de ce PSD oprește intenționat construcția de autostrăzi: ”Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari și multinaționalele vor pleca către alte zone fără autostrăzi, dar cu salarii mici”

Ministrul Transporturilor, Lucian Șova, a oferit o explicație fără precedent pentru lipsa de autostrăzi din România. Prezent joi la o ședință a Comisiei de Transporturi din Camera Deputaților, Șova le-a spus celor prezenți că “este o rețea de autostrăzi minunată în Occident. De ce au venit multinaționalele aici? Pentru că sunt salarii mici. Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari. Tot vor pleca. Către alte zone fără autostrăzi, dar cu salarii mici.”

Cel care a dezvăluit afirmația este deputatul USR Cătălin Drulă, într-o postare pe Facebook. Reporterul G4Media.ro l-a contactat pe Cătălin Drulă pentru a-i cere o probă în sprijinul postării, iar parlamentarul USR a furnizat înregistrarea audio a declarației ministrului Lucian Șova. Puteți asculta înregistrarea audio mai jos.

Declarația lui Șova a venit pe fondul anunțului că Ministerul Transporturilor renunță să mai facă autostrada Comarnic – Brașov, proiect demarat anul trecut împreună cu Banca Mondială. În schimb, Guvernul vrea să construiască autostrada peste Carpați prin parteneriat public-privat, fără a exista însă vreun plan în afara unui anunț public.

Drulă a mai spus că Șova a dat această explicație unui unui coleg deputat care afirmase că avem nevoie urgentă de autostrăzi și că riscăm să plece marile companii (de ex. Dacia-Renault) dacă nu avem o infrastructură decentă.

Ședința Comisiei Transporturi a avut loc joi la Sinaia, la Hotel Mare, și s-a concentrat tocmai pe soarta autostrăzii Comarnic – Brașov. La ședință au participat parlamentari și autoritățile locale din zonă. „Ședințele de comisie au caracter public. Aceasta a fost o ședință oficială a Comisiei care, dacă am avea un pic de normalitate instituțională, ar trebui oricum să fie înregistrată și urcată pe site-ul Parlamentului”, a declarat pentru G4Media.ro Cătălin Drulă.

Foto: Lucian Șova (Sursa: InquamPhotos / Alexandra Pandrea)

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

59 comentarii

  1. halucinant, si se pare ca nu e singulara gandirea asta, imi aduce aminte de un alt caz , un secretar psd-ist, trimis la o discutie pe teme de infrastructura, pentru aeroport, care zicea ca de fapt, poate Iasiul nu are nevoie de aeroport, ca nu e cerere/nevoie, binenteles s-a constatat ca Iasiul are nevoie, si e apreciata faciliatea de catre oamenii de afaceri, si nu numai , dar asta e PSD vrea sa tina in saracie Romania

  2. Mare-i grădina ta, Doamne!!!

    • Dacă are dreptate? Pentru ce să da firmele străine salarii mari, ca în vest, când de fapt vor mână de lucru ieftină?

      Are logică, oricțt de mult e bagatelizat. Dar deh, ați vurt multinaționale străine, i-auite multinaționale străine: sclavi pe propria plantație fiindcă așa vor străinii.

    • Sper că ai scris intenționat cu toate greșelile alea, și că nu ești chiar atât de agramat.

    • Nu mai pot nici edita, nici merge comentariul meu de mai sus, așa că mai pun unul:

      Îmi cer scuze, am citit comentariile tale ulterioare, și nu ești agramat 🙂 m-am repezit la primele greșeli, evident typo-uri, în dulcele stil… românesc. Mea culpa!

  3. Căldură mare.

  4. Astia merita distribuiti fara exceptie intr-un prequel la „Planeta Maimutelor” ….imi amintesc de rubrica „Din Putul Gandirii” din revista aia nespurcata inca de Mircea Dinescu, pe vremea cand nu fura intrerupatoare din conace retrocedate. Jalnic spectacol in societatea romaneasca de astazi!

  5. Romanii sunt mai prosti decat Sova, deoarece n-au votat, indirect punandu-l pe saracul asta ministru.

    Va mirati, dar e vina voastra, pentru ca n-ati votat.

  6. un taNpit !

  7. cu sau fara autostrazi salariile trebuie sa creasca (ca e pomana de la PSD, ca e aliniere cu salariile UE, creste productivitate …), DAR ca sa creasca salariile o multinationala trebuie sa taie niste costuri, iar costurile cu transportul e ceva care se poate face daca se fac autostrazi/cai ferate. Plus cati bucuresteni nu ar fi mai fericiti, sa ajunga la ski mai repede si in siguranta, cate afaceri din turism nu ar fi ajutate stiind turistul ca ar ajunge imediat la destinatie … transporturile = dinamism, romanii si-au dat seama acum 2000+ de ani de asta, europenii/americanii la fel cand au cucerit america .. DOAR PSD NU INTELEGE

    • Salariile trebuie sa crească și pot crește doar prin creșterea productivității, NU prin pomana PSD. Pomana PSD s-a tradus in inflație crescută,care a anulat creșterea salariilor.

    • @Andrei

      cu sau fara autostrazi salariile trebuie sa creasca

      Păi stai așa, că ne întoarcem la motivul de ce vin multinaționalele (cum altfel, străine, deloc autohtone, fiindcă noi nu mia avem așa ceva) în România: forță de muncă ieftină. Nu? E greșit? Dacă se cresc salariile precum în vest, de ce ar mai vrea o multinațională (repet, în căutarea forței de muncă ieftină) să rămână în România?

      Xenofilii au vrut multinaționale străine și investiții străinii, luați d-aici multinaționale și investiții străine: scalvi pe propria plantație fiindcă așa vor străinii.

      Și stai așa și te gândești… cum au putut comuniștii cu patru clase să construiască o economie autohtonă (ce-i drept deținută de stat, nu de Români privați), iar capitaliștii Români, ca soluții, au: „Să vină străinii să facă!”

      Xenomania pute.

    • @ Rilache

      Multinationalele vin pentru costuri scazute. Cheltuielile salariale sunt o parte a acestor costuri, dar nu singura. O alta parte sunt costurile cu transportul materiilor prime si al produselor finite.
      Daca aceste cheltuielile de transport s-ar reduce, atunci ar fi loc si pentru o majorare a salariilor, in asa fel incat costurile totale agregate ale firmelor sa ramana constante si investitorii sa fie motivati sa vina / sa ramana in Romania.

    • @Rilache .. comunistii cu 4 clase au f..tut o natie .. intreaba orice parinte votant de PSD si o sa-ti spuna cu seninatate cum primea cadouri , cum dadea cadouri, cum fura din intreprinderi, si eu nu suport lectii de moralitate din partea unor astfel de oameni.
      Orice tara civilizata are o infrascturctura puternica. o Infrastructura puternica, scade costurile de transport, NU DOAR PENTRU MULTINATIONALE , ci si pentru producatorii autohtoni, si in industria auto eu stiu ca sunt destui de multi de astfel de producatori. DAR, de exemplu agricultura, un produs proaspat din Moldova poate ajunge MULT mai repede si usor in Transilvania, si atunci un timisorean ar putea sa prefere un produs proaspat din Pascani, decat unul din turcia plin de chimicale … Iar exemplele sunt asa de multe, ca doar daca esti setat de latrine nu le poti gasi

    • @Andrei

      comunistii cu 4 clase au f..tut o natie ..

      Știi foarte bine că nu mă refer la crime. Știai foarte bine asta când ai scris comentariul. Ce e un fapt istoric dovedit e că ei au făcut industrializarea.

      intreaba orice parinte votant de PSD si o sa-ti spuna cu seninatate cum primea cadouri , cum dadea cadouri, cum fura din intreprinderi, si eu nu suport lectii de moralitate din partea unor astfel de oameni.

      Nimeni nu neagă mentalitatea de pigulire.

      Orice tara civilizata are o infrascturctura puternica.

      O ceva puternică poate fi numai economia cu tot ce înseamnă asta. Emiratele Arabe Unite nu are autostrăzi, deși are infrastructură și e și bogată.

      Țările civilizate la care te gândești tu mai au ceva ce tu ignori sau nu vezi: economie autohtonă (privată și etatistă). România nu mai are economie autohtonă, iar pe lângă problema măririi salariilor de către străini (care, repet, n-au venit aici să dea salarii ca-n vest), dpdv economic nu-și au rostul. Până și Băsescu cu băsiștii lui recunosc de faptul că singurul lucru viabil sunt drumuri expres („drumuri”, nu „autostrăzi”). De ce? Pentru că, pur și simplu, România nu are economia autohtonă să justifice prezența acelor autostrăzi.

      Pur și simplu, e ca atunci când decizi să-ți iei mașină: e o diferența majoră între banii pe care îi ai să-ți cumperi o mașină VS banii pe care îi ai să menții mentenanța pentru acea mașină.
      Așa și cu autostrăzile: ei spun că și dacă am avea banii să le facem, nu avem banii pentru care să le întreținem fiindcă nu avem justificarea propriu-zisă (economie autohtonă).

      Tu de ce crezi că țările la care te gândești tu, cum ar Germania și Franța, au autostrăzi? Pentru că au pentru ce să le justifice, au economii autohtone (privat + etatist). Au cu ce să și le justifice.
      Noi? Noi ce avem? Noi avem chițibușuri și importuri, atât. Să construiesști autostrăzi pentru importuri? Hai, dă-o dracului…

      Până și cei mai feroce xenomani, când ne-a interzis iarăși Olanda să intrăm în Schengen, mulți afirmă că nu e din cauza portului Constanța, că nu se compară cu Roterdamul, de exemplu. Bine, mergând pe această logică, de ce ne trebuie autostrăzi dacă nu avem un scop multifuncțional? Doar pentru importuri verticale? Cred că glumești.

      , ci si pentru producatorii autohtoni,

      Care autohtoni, taică? Care? Că eu nu-i văd. Sper că nu te referi la săli de fitness, restaurante, fastfood-uri, cafenele și altele de genul. Ăstea sunt chițibușuri. Ăstea nu-s industrii, ăstea-s servicii.

      si in industria auto eu stiu ca sunt destui de multi de astfel de producatori.

      Uite, nu mi-o lua în nume de rău din cauza tehnicalităților, dar noi nu mai avem o industrie auto. Dacia e deținută de Renault. Renault e o firmă cvasi-privată, străină, unde guvernul francez deține acțiuni.

      DAR, de exemplu agricultura, un produs proaspat din Moldova poate ajunge MULT mai repede si usor in Transilvania, si atunci un timisorean ar putea sa prefere un produs proaspat din Pascani, decat unul din turcia plin de chimicale

      Citește asta: http://www.bizbrasov.ro/2018/06/18/grecii-de-la-olympus-importa-30-000-de-litri-de-lapte-pe-zi-de-la-un-fermier-din-ungaria/

      Pe scurt: fermierul român ar lăsa mai degrabă să lase legumele și fructele să putrezească decât să scadă prețurile.

      … Iar exemplele sunt asa de multe, ca doar daca esti setat de latrine nu le poti gasi

      Ce latrine?

  8. Alo, alegatorule PSD, esti pe faza…?!

    • Alegătorul PSD nu merge pe autostradă. Alegătorul PSD nu iese din raza comunei/urbei. De ce ar vrea salariu mare? Să coste mult mita electorală, poate chiar sa devina ineficientă? Să coste mult trolii de pe rețelele de socializare?

  9. Ma gandeam eu ca exista o expicatie strategica guvernamentala!
    Astia-s nebuni de legat.

    • Dacă are dreptate și spune adevărul; oricât de nebunesc ni se pare? E ministru al transporturilor, nu prietenul tău de la bar.

    • Andrei
      Este doar o confirmare formala a strategiei care se aplica neabatut de psd ca vrednic urmas al pcr: oamenii trebuie sa ramana saraci si dependenti de partidul „grijuliu cu cei saraci”.
      Cea mai mare presiune impotriva dezvoltarii infrastructurii vine de la psd. In ulimii ani a facut tot ce i-a stat in putere sa nu investeasca in infrastructura, sa nu plateasca lucrari deja executate, sa nu deschida altele noi, sub diverse motive. Demonstratia pentru autostrada catre Moldova, mai era putin si ar fi fost reprimata cu violenta, daca oamenii nu se potoleau – culmea, autostrada ceruta de regiunea cea mai devotata psdului.
      Spusa cu subiect si predicat, afirmatia ca psd nu doreste cresterea nivelului de trai ar trebui sa ridice un val de revolta.
      Dar surpriza, sustinatorii cad in extaz.
      Exemplul aici de faza „Rilache” neam de neam de rob, cu mentalitate de sclav, care crede ca a munci intr-o multinationala pe salarii adevarate inseamna sclavie iar a munci pe plantatia psd pe salariu de mizerie, pentru imbogatirea fara margini a potentatilor partidului, este fericirea suprema.
      Ia fa tu, Rilache comparatie intre salariile platite de multinationale si cele platite de baronii locali care controleaza firmele agreate de psd. Vezi care-s slclavii!

    • @Inapasevedeinvers

      Am o veste proastă pentru tine: străinii îți dau ție salariul și e în interesul străinilor să fie mic deoarece forța de muncă ieftină e un beneficiu. De ce să plătească multinaționalele salarii exact ca-n vest? Nu de-asta au venit în România.

      Dar tu tot pe principiu de partide politice vezi treaba, niciodată să te gândești „Hmmm, dar dacă străinii ne vor săraci și ieftini?”. Dar atâta poți tu, nici măcar știrea nu poți s-o citești.

      Ia fa tu, Rilache comparatie intre salariile platite de multinationale si cele platite de baronii locali care controleaza firmele agreate de psd. Vezi care-s slclavii!

      În apă se vede invers, întrebare: dacă multinaționalele au venit în România după forță de muncă ieftină (nu e un secret, d-asta au venit), de ce ar vrea ele să-ți plătească „salarii reale” (ce-o mai fi însemnând și asta) cu cele din vest dacă interesul, din start, n-a fost să fie așa, din moment ce ele vor forță de muncă ieftină? Ministrul confirmă exact contrariul: că nu PSD vrea salarii mici, dar e în interesul străinilor să avem salarii mici.

      Xenomania pute.

    • Rilache:
      Raspunsul este simplu: pentru ca oricum dau salarii mai mari decat „patriotii” tai, aia care sunt de fapt mana-n mana cu politicienii , caci altfel nu le-ar concesiona pe nimic zeci de mii de hectare (un exemplu la intamplare) sau nu le-ar face preturi preferintiale la gaze (alt exemplu la intamplare, dar de zeci / sute de milioane). Aia se imbogatesc ca prin minune din salarii de functionar la stat iar tu esti fericit ca ti-a marit salariul minim.
      Da, asa actioneaza economia de piata: exista si o piata a salariilor. Daca ai vostri dau salarii de robi, e normal ca strainii sa dea salarii mai mici decat laei in tara, dar oricum, mai mari decat ale pe care le dau ai vostri. Si, sa nu te miri dar sunt si salarii la multiationale egale cu alea de afara, dar nu pentru munca de doi bani.
      Tu stai si asteapta sa creasca economia pe ajutoare. Sa fii sanatos sa traiesti doua sute de ani ca poate ina tatat timp vei primi si tu cat un salariat de la multinationale intr-o viata normala.

    • @Inapasevedeinvers

      Raspunsul este simplu: pentru ca oricum dau salarii mai mari decat “patriotii” tai,

      Am o veste pentru tine, te înșeli amarnic. Întreabă-i numai pe corporatiști care lucrează „overtime” și nu și-au mai văzut salariul crescând din 2011.

      aia care sunt de fapt mana-n mana cu politicienii , caci altfel nu le-ar concesiona pe nimic zeci de mii de hectare (un exemplu la intamplare) sau nu le-ar face preturi preferintiale la gaze (alt exemplu la intamplare, dar de zeci / sute de milioane).

      Ai putea să dai exemple concrete și nu ipoteze scoase din burtă?

      Aia se imbogatesc ca prin minune din salarii de functionar la stat iar tu esti fericit ca ti-a marit salariul minim.

      Risc să spun că tu nici acum n-ai priceput rostul salariului garantat prin lege, așa-i? Știai că orice țară civilizată îl are, în primul rând? Știai, în al doilea rând, că are scop suprem să combată munca la negru? La un moment, patronii voștri străini și al xenomanilor, cei care vă văitați prin corporații, că numai voi plătiți taxe și ăia care munceau la negru, nu? Hai, las-o moartă, că spicuiești firul. Te contrazici cu tine însuți acum 4-5-6 ani.

      Da, asa actioneaza economia de piata: exista si o piata a salariilor. Daca ai vostri dau salarii de robi, e normal ca strainii sa dea salarii mai mici decat laei in tara

      Incredibil… după ce că sectorul public e considerat o cale moartă (printre voi, sofisticații corporatiste), tot tu aduci în discuție cum că e vina celor de la sectorul public că primesc salarii mici, deci și străinii dau salarii mici. Tu realizezi ce bazaconie, de ce disonanță cognitivă dovedești? Nu erați voi, mă, sectorul -ulii, că cei mai șmecheri, cei mai tari, și voi vă văitați că din cauza sectorului public nu vă cresc vouă salariile, mă!? Halal logică, hala gândire.

      Se vede de la o poștă că ești un xenoman: străinul e neprihănit, în timp ce nativii sunt ultimii răi. Ce mentalitate de sclav ai, pe bune. Așa te ușor să succesc mințile managerii străini? Doamne ferește, câtă prostie, câtă disonanță cognitivă ai putut să emani.

      Si, sa nu te miri dar sunt si salarii la multiationale egale cu alea de afara, dar nu pentru munca de doi bani.

      Iarăși te-ai contrazis. Într-un singur comentariu/replică, te-ai contrazis de patru ori, până acum.

      Tu stai si asteapta sa creasca economia pe ajutoare. Sa fii sanatos sa traiesti doua sute de ani ca poate ina tatat timp vei primi si tu cat un salariat de la multinationale intr-o viata normala.

      De ce vorbești la plural cu „voi” și de ce crezi că trăiesc din ajutoare? Suferi de schizofrenie? De xenofilie știu, dar s-ar explica și schizofrenia. Și nu e de glumă dacă suferi, nu mai sta și caută să te tratezi.

      La final, însă, n-ai dat niciun răspuns în afară de insulte și contraziceri.

      Xenomania pute.

    • Amice Rilache, am plecat din țară cauza ta și a altora care gândesc ca tine. Când am plecat lucram la o multinațională și aveam salariul de mii de euro pe lună, net. Nu zic câte, că oricum nu mă crezi. Nu mă exploata nimeni. Aveam program flexibil, bonus-uri și oamenii practic s-au rugat de mine să nu plec. Dar nu puteam să respir!

      Să știi că aici unde sunt eu acum, salariile sunt in general mari (nu mai e doar al meu și al colegilor mei ca în România – da, eram o categorie privilegiată, recunosc), dar culmea, multinationalele sunt aici, n-au plecat in alte țări. Pentru că există predictibilitate, infrastructura și pentru că lucrurile funcționează așa cum e mormal sa fie.

      Hai că deja ți-am spus mai mult decât poți să rumegi.

    • @Seven

      am plecat din țară cauza ta și a altora care gândesc ca tine.

      Cale bătută și să-ți faci mormântul acolo unde ești. Eu nu discut cu sclavi.

  10. Ce tembel!!!
    Este clar ca astia se adreseaza celor cu IQ tinzand catre zero.

  11. Asta e o stire care ar trebui sa scoata min 1mil de romani in strada. Trei motive rapide: 1.coruptie, nu facem acum cu Banca Mondial, facem mai tarzzzziuuu public privat sa iasa spaga mai groasa, apoi mituitorul scoate banul de la prosti legal, 2.economic, lasam prostii in intuneric pe salarii mici nu cumva sa aiba pretentii sau sa le vina idei si alte pretentii, 3.DEMOGRAFIC, prostii fara alternativa sau cu aspiratii vor pleca din tara dupa salarii mari, acolo unde sunt autostrazi si culmea si locuri de munca ?!? si uite asa se nasc romani pe langa autostrazi si nu in Romania.

  12. Daca asta nu e anti Romania, atunci eu sunt delfin, inot intr-o mare albastra si nu am nevoie de autostrazi.

  13. Sova e un activist comunist, probabil securist cu acte in regula, aka un ghertzoi care foloseste abuziv silogismul. Unul ca asta nu numai ca trebuie de urgenta demis, ar trebui sa i se lege atatea tinichele de coada, incat sa nu mai gaseasca de lucru toata viata lui decat la sapat santuri.

  14. Asa e, taica! Multinationala fuge mai repede pe autostrada. Ca daca e sa fuga acum, calca prin gropi, ameteste prin serpentinele din Carpati si face pipi in decor, ca lipsesc toaletele. Bine ca ne-a lamurit pesedistul., ca nu intelegeam de ce naiba ne tiriim in ritm de melc traversind muntii.
    Toate timpeniile astea trebuie notate si indosariate de catre opozitie. Si prezentate frumusel inainte de alegeri. Ca pina atunci, lumea uita. Incepind cu puscariasii eliberati pe strazi de catre Tudorel Toader , apoi cu toate idioteniile, precum asta. Si repetate obsesiv in campanie: „ati dat drumul la recidiovisti pe strada”, „ati furat pensiile de la pilonul 2”, „ati facut tara raiul infractorilor”. Etc.
    Iar la capitolul autostrazi trebuie insistat pe urmatorul fapt: Dupa revolutie, PSD a stat la butoane atroape 70% din timp. Ca sa nu mai dea vina pe altii.

  15. L-am auzit. Nu-mi vine sa cred ce zice. Totusi, dupa cum vorbeste, omul pare a fi ministrul salarilor mici, nu al transporturilor. O fi si asta in planul lui Dragnea, ca el aproba tot ce cuvanta in guvern…

  16. asa e.. de aia o duc rau occidentalii, ca au autostrazi si pleaca multinationalele in Romania 🙂

    Eu zic sa distrugem si drumurile nationale, si pe alea judetene, ca poate asa vor veni si mai multe multinationale.

    • Stai linistit ca suntem aproape si de distrugerea lor, nu se mai investeste nimic in reabilitare/reparatii de ani buni

  17. Nicule, ai mare dreptate. Eu de maine ies cu picameru sa dau gauri in asfalt si sa mazgalesc indicatoarele rutiere, poate asa vin la noi start-up-urile din Silicon Valley sa dezvolte masini fara sofer!

  18. Sa mai zica cineva ca prostia nu poate fi premiata „summa cum laude”. Iar in psd s-a acumulat la varf, la creme de la creme in materie.

  19. Sova stie!
    Pentru ca a facut si Institutul National pentru Administratie Bucuresti si Universitatea Nationala de Aparare Carol I – Colegiul National de Aparare – Curs de Securitate si Buna Guvernanta, ca toti politrucii.
    „Buna guvernanta” si „buna” administratie ati invatat fratilor!

  20. Omul are dreptate. La fel e si cu ministrii: daca te apuci sa pui ministri care au creier si nu calti, te trezesti ca incepe romanul sa o duca mai bine, cresc salariile si creste si pretul unui vot.

  21. De ce ne miram … toti imbecilii au ajuns ministri .
    Criteriul de promovare : pupincurism fata de Dracnea & Co si IQ =0 ca si votantii lor de altfel.
    Ma intreb daca si intelege ce zice…ca sigur nu intelege ce citeste ca si sefa sa Voricavasiloca.
    Bine ca ne-ai luminat boulle ca altfel ramaneam prosti.

  22. voi l-ati auzit vreodata pe asta intr-un interviu? e praf. e dus, zici ca-i drogat. de fapt are un singur neuron omu’ si ala-i lenes. nu pot sa cred ca un astfel de personaj ajunge la conducerea unui minister (mai ales al transportului). parca suntem intro satira continua. (vezi dancila)

  23. De asta e Moldova plina de Multinationale…sunt salariile foarte mici si nu au autostrazi de loc…in schimb bubuie economia :))))))

  24. PRIN TOT CEEA CE FACE GRUPUL INFRACTIONAL ORGANIZAT PSD-ALDE PUNE ROMANIA LA PICIOARELE LUI PUTIN. VOM AVEA AUTOSTRAZI CAND INALTA TRADARE SI SUBMINAREA ECONOMIEI NATIONALE SE VA PEDEPSI PRIN PEDEAPSA CAPITALA. OAMENII FSB/SVR/ GRU – Tariceanu/ Voiculescu/ Dragnea/Iancu SUNT CEI CARE NE VOR AFARA DIN UE SI NATO PT CA PUTIN SA FIE STAPAN PESTE GUBERNIA ROMANIA IAR SLUGILE LUI SA POATA FURA LA NESFARSIT. Ceea ce uita aceste cozi de topor ale Rusiei este ca rabdarea ROMANILOR este aproape de final.” SA NU DEA DUMNEZEU CEL SFANT SA VREM NOI SANGE NU PAMANT”. GU.NOAIE FSB/SVR/GRU VA TRAITI ULTIMILE SAPTAMANI IN LIBERTATE! NOI STRADA VA VOM ZDROBI PT TOTDEAUNA! VOM MURI SI VOM FI LIBERI, TA.RATURI BOLSEVICE!

  25. Halal ministru. Merită sa fie dat afară ieri.

  26. Voi cei care vă scremeți aici și vă declarați antiPSD sunteți puțini și mici noi suntem cei mulți și proști, restu-i propagandă

  27. Cand vom avea autostrazi, vor veni si alti investitori sa-si planteze cate o fabricuta pe marginea lor, pentru ca isi vor putea transporta marfa. Deasemenea, vom avea si turism, firme de transport profitabile, locuri de munca in constructi, va creste valoarea terenurilor din jurul lor, etc.
    Sectorul privat nu poate sustine la nesfarsit tara asta fara investitii in infrastructura.
    Domnule ministru, ar trebui sa demisionati imediat si sa va luati acasa toti sfatuitorii si clientela dumneavoastra.

  28. Dacă aș fi așa de idiot încât să cred ce spune Șova, m-aș aștepta să se mute multinaționalele în Moldova sau mai departe în Basarabia. Mă mir cum de mai există multinaționale în Germania și Franța, care sunt împânzite de autostrăzi. ĂȘTIA CHIAR NE CRED AȘA DE IDIOȚI? Cei care îi mai votează, poate chiar sunt.

  29. Relevanță: https://www.facebook.com/FrChrisTerhes/posts/10156508345653967

    Interesantă vorbă și recunosc de faptul că și eu am mai auzit vorba asta: „Europa se termină acolo la marginea ultimei clădiri gotice”. Foarte interesant…

  30. G4, va rog, stergeti poza cu Sova ca nu o suport!

  31. E mai simpatica poza cu Andrusca!

  32. Mergand pe aceasta logica tampita ,ar trebui sa stricam actualele autostrazi ….doar, doar om avea mai multi investitori iar noi ar trebui sa avem salarii si mai mici.Chiar nu-l asculta nimeni pe acest ministru care in afara faptului ca nu are o strategie coerenta pentru „transporturi „, arunca si cu noroi in planul de guvernare PSD ALDE.

  33. Mergand pe aceasta logica tampita ,ar trebui sa stricam actualele autostrazi ….doar, doar om avea mai multi investitori iar noi ar trebui sa avem salarii si mai mici.Chiar nu-l asculta nimeni pe acest ministru care in afara faptului ca nu are o strategie coerenta pentru „transporturi „, arunca si cu noroi in planul de guvernare PSD ALDE.

  34. Politicienii nostri ating niveluri de retard care nu sunt biologic posibile.

  35. Nu reiese ca nu doreste autostrazi Sova. Ci doar ca nu facem pentru multinatinale autostrazi . Ei vor plleca cu profitul facut pe spatele nostru oricum.
    Logica lui Sova e ok.

  36. Treaba e mai simplă.
    Se impune un nou studiu de fezabilitate, deci alți bani în buzunarele unora. Cu că banii cheltuiţi pe studiile de fezabilitate s-ar fi putut termina autostrada asta!

  37. Ăsta e demn de Monty Pyhon. Un adevărat Cavaler Ni.

  38. Deci e bine sa avem salarii mici, si e bine sa nu avem autostrazi. Sunt curios daca acest asa-zis ministru a condus in europa si in tara, sau daca are macar permis de conducere. N-are cum sa realizaze ca siguranta e de 10 ori mai mare unde masinile circula pe acelasi sens de mers decat acolo unde trec unele pe langa altele in sensuri opuse.