G4Media.ro

Asociația Pro Infrastructură: CNAIR a reziliat contractul pentru realizarea lotului 3 al…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

12 comentarii

  1. Deci:
    1. Doar chinezi si rusi se vor mai înscrie la licitațiile noastre

    2. Problemele erau știute din 2017 dar nu au rezultat atunci pentru ca era un un motiv de șpagă.

    3. Dacă lucrarea e gata 99% probabil vom pierde procesele si vom plăti autostrada la pret de prosti fuduli nesatui de șpagă.

    Problema: PSD
    Solutia: votul

    • Ai dreptate cu chinezii si rusii.Asta este si interesul PSD nu numai in infrastructura,vezi si Nuclearelectrica,reactorul 3 si 4 de la Cernavoda,cu chinezii si cine stie cate altele.

  2. Bn le-a facut! Spaniolii banditi!

    • Stai liniștit postacule ca tot tu o sa plătești rezilierea abuzivă, dar na’ daca atat intelege capul tau n-ai ce sa faci 😉

    • Daca Ion este asistat social atunci nu-l privesc consecintele financiare ale rezilierii.

  3. Prelungirea perioadei de garanției de bună execuție de la 4 la 10 ani, înseamnă, practic, că orice vicii ale construcției apărute în această perioadă trebuiesc remediate pe cheltuiala constructorului. Evident, extinderea la de peste două ori a duratei perioadei de garanție este o modificare esențială a contractului, cu atât mai mult, cu cât, după lege, durata garanției este criteriu de selecție a ofertelor. Pe de altă parte este o modificare care poate să aibă efecte asupra viitoarelor negocieri de autostrăzi ( dacă mai avem de gând să le construim vreodată ), denotând o instabilitate și neseriozitate la nivel de guvern.Ar fi interesant de văzut, cât de pretențioși am fost cu frații Ciocan din Caracal, care și-au adjudecat un contract de 27 milioane euro pentru un drum din Teleorman, probabil brusc devenit de importanță strategică, ma abitir decât o nenorocită de autostradă. Suntem deja patetici, zău.

    • Bine, bine, dar ce a scris în contractul inițial? Care a fost durata inițială a duratei contractului? În plus, poate să vină la un moment dat CNAIR și să ceară modificarea? Nu este oare o mânăreală a Guvernului României de a nu plăti?

  4. Romanii nu sunt in stare de nimic.

  5. Trebuie ca atunci cand se linistesc apele si stim ce are de platit statul Roman (adica noi) sa imputam paguba ministrului Cuc, PSD, guvernului Dancila si celor din CNAIR care au luat aceasta decizie. Sa plateasca respectivii din banii lor personali.

  6. Cuc cretin! O autostrada noua terminata in proportie de 99% este mult mai buna decat una vece la care se fac lucrari de intretinere. Terminarea sub trafic a restului de 1% deranjeaza mult mai putin decat lucrarile de intretinere la o autostrada veche aflata in reparatii. Dar unde-i cucul nu este si creierul si judecata de bun simt. Nu spun ca nu ar trebui amendat constructorul daca a gresit, dar in limitele normalului si doar pentru cei 1% de care se fac vinovati, dar sa inchizi o autostrada numai buna de folosit inseamna o paguba imensa adusa transportatorilor. Transportatorii ar trebui sa-l dea pe cretinul cuc in judecata si sa obtina daune. Le plateste cucul cel cretin? M-as mira.

    • Domnule, l-ai privit cum arata? Cucului cel cretin, cum bine il numesti dumneata, nu-i sta mintea decat la mancare. El de aia e ministru, ca sa aiba bani multi luati cu japca de la producatorii privati ca sa aiba el ce sa bage in burdihan si sa grohaie fericit la sfarsitul festinului zilnic. Crezi ca astuia ii arde de autostrazi?

  7. Toata tarasenia asta este foarte urat mirositoare. Ce a vrut Cuc, extragarantie? Ok!
    Dar nu poti avea extragarantie prin santaj cu rezilierea contractului in curs ci cu plata suplimentara. Mi-am cumparat un electrocasnic nou care avea 2 ani garantie si pentru inca 2 ani in plus am mai platit 10% din valoarea bunului. La autostrazi e invers?!
    Asta era un motiv serios sa intre Parchetul General pe fir pentru ca pute rau smenaria.