G4Media.ro

Asociația Moldova Vrea Autostradă susține că traficul justifică realizarea unei autostrăzi în…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

7 comentarii

  1. In general astfel de investitii se fac privind pe o perioada lunga in viitor. O astfel de autostrada poate fi ulterior extinsa de la Pascani pana in Polonia, iar de la Buzau se poate realiza o conexiune catre viitorul pod peste Dunare de la Braila (sau o jonctiune cu A2 la Fetesti) facand legatura Poloniei cu Constanta.

    • Ai observat ceva foarte important. Lipseste o legatura buna extracarpatica cu Polonia si mai departe Germania / Nordul Europei. Sincer, dupa legatura cu Transilvania si Europa de Vest, ma intereseaza chiar mai mult legarea Moldovei de Nordul Europei via Cernauti – Lviv decat legarea de Bucuresti (care este o piata mult mai mica decat Europa de Vest si de Nord, ca de colaborare nationala nici nu poate fi vorba cu Bucurestenii, se vede din comportamentul lor).

  2. din pacate, astia nu sunt in stare sa faca nici macar un drum express, ce sa mai vorbim de autostrada…vor fi doar discutii, ca de obicei…
    Daca vrea macar drumuri fara gropi, Moldova nu mai trebuie sa voteze PSD (remember inregistrare cu Lucian Sova)…PSD are nevoie de o Moldova in saracie, tinuta sub papucul ei, care sa voteze la comanda- dara sa puna intrebari…

  3. 1. Autorii acestui Master Plan, se pare ca doresc sa construiasca pentru trecut, nu pentru viitor.
    2. Un spor de 25 la suta in costuri nu justifica saltul major de la drum expres la autostrada ???

    Oare ce este in capul lor?
    Chiar nu-s capabili sa inteleaga ca
    (a) traficul oricum va creste si anticiparea acestuia este un lucru logic si de bun simt, si ca
    (b) autostrada este pentru a STIMULA dezvoltarea unei zonei, adica cel putin dublarea sau triplarea PIB-ului regiunii pe termen mediu si lung , si ca
    (a+b) impactul unei autostrazi va justifica de N ori acea diferenta de 25% ???

    Oamenii aceia, pseudo-profesionistii din „capitala tarii” Bucuresti, fie sunt total incompetenti fie sunt total decisi sa marginalizeze Moldova si Iasiul (de altfel si Clujul etc), pentru ca doresc ca toata activitatea economica importanta din Romania sa se desfasoare in Bucuresti, astfel incat sa aiba ei puterea economica de a domina Romania prin supra-centralism ilegitim, desantat si exploatatoriu.

  4. Evident ca trebuie autostrada, dar psd nu vrea autostrada. Autostrada in Moldova inseamna dezvoltare, dezvoltare inseamna diminuarea electoratului psd.
    E atit de simplu si atit de multi se incapatineaza sa-si puna valul propriei credinte pe ochi. Apropo de asta, observ o adevarata afectiune psihica in masa: credinta ca daca alegi sa o ignori realitatea nu exista. Asa fac suporterii psd, asa fac basistii, mai nou asa fac suporterii partidului – diversiune, PLUS (Valeriu Nicolae, Vlad Voiculescu si alti citiva sint oameni de valoare, dar sint folositi si am impresia ca si ei aleg sa ignore semnalele).

  5. Cum e posibil să nu avem niciun munte traversat prin tuneluri, când Carpații ar trebui făcuți schweizer măcar ca munții Elveției?

  6. Ți se pare că vor să construiască pentru trecut. De fapt ei nu vor să construiască deloc. Vor doar să se prefacă .

    Ți se pare că vor să construiască pentru trecut. De fapt ei nu vor să construiască deloc. Vor doar să se prefacă .