
Asociația ACCEPT și TikTok lansează campania #ComeOutWithMe în care vor da voce mesajelor de coming out ale persoanelor LGBTI
Asociația ACCEPT și TikTok au lansat campania #ComeOutWithMe, pentru a da voce poveștilor încă nespuse ale persoanelor lesbiene, gay, bisexuale, transgender, queer, intersex, asexuale, transmite organizația într-un comunicat de presă.
Susține G4Media. Click AICI pentru a redirecționa 3.5% din impozit - online, gratuit și simplu.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
La începutul acestui an, doar 19% dintre români spuneau că știu o persoană gay sau lesbiană, conform studiului realizat pe un eșantion reprezentativ de Cult Market Research pentru ACCEPT. Campania #ComeOutWithMe este despre comunitatea LGBTQIA+, despre dificultatea pe care o ai atunci când vorbești despre tine într-un mediu neprietenos, despre curajul de care ai nevoie atunci când îți faci discursul de coming out, despre dragoste și acceptare.
„Ne-am propus ca prin această campanie să dăm încredere persoanelor care încă nu și-au făcut coming out-ul și să le arătăm că nu sunt singure, ci au aliați în persoane publice, persoane din comunitate care le sunt alături în demersul lor. Pentru toate aceste persoane, am găsit vocile care să le facă mai ușoară exprimarea propriului discurs de coming out. Mesajul lor se va auzi prin vocile aliaților, artiști și influenceri români, care s-au alăturat campaniei”, spune reprezentantul ACCEPT, Ana Ciutu.
Provocarea #ComeOutWithMe a fost lansată pe TikTok pe 17 august, când primii influenceri au postat pe paginile lor oficiale intenția de a-și dona vocile pentru comunitate. În mod organic mesajul a ieșit din platformă și a ajuns și în alte rețele de socializare. Artiști și influenceri români își vor dona vocea comunității și vor citi mesaje de coming out, devenind în acest mod aliați ai persoanelor LGBTI care ar vrea să își spună povestea dar nu se simt încă în siguranță.
Persoanele dornice să participe la challenge sunt invitate să trimită un email cu discursul lor de coming out la adresa [email protected] până duminică, 22 august. Mesajele citite de artiști și influenceri vor fi complet anonime, astfel încât membrii comunității să fie protejați.
Săptămâna viitoare, influencerii și artiștii vor posta clipurile în care citesc mesajele de coming out pe platformele lor oficiale și pe TikTok-ul Accept România.
În campanie s-au alăturat, până în acest moment, influenceri și artiști, precum: Delia, Giulia, Omid Ghannadi, Adrian Teleșpan, Ana Morodan, Andrei Niculae, Silviu Faiar, Maria Zvinca, Oana Matache, Raul Gheba, SkyvoMadi, Ovidiu Mureșanu, Magda, Noemi Mielman, Irina Deaconescu, Aluziva, Diana Sar, Bianca Adam, Maurice Munteanu, ROXEN.
Sursa foto: Asociația ACCEPT
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
20 comentarii