G4Media.ro

Arad: O femeie însărcinată și cei doi copii ai ei, loviți pe…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Ce e aneta3 punct ro?

  2. O mama responsabila se asigura cind traversează strada, chiar pe trecerea de pietoni, chiar și pe verde. Dacă nu din precauție măcar pentru ca asa scrie în codul rutier. Google: trecerea de pietoni Marian godina.
    Este de speriat cind vezi pietoni cum se uita hipnotizați la semafor și pornesc în secunda cind se face verde fără sa se asigure daca mai trec șoferi pe rosu, dacă șoferul care trebuie sa ii acorde prioritate îl vede, poate sa oprească etc. Nu mai vorbesc de cei care sint off-line la realitate și online la telefon

    • Foarte adevarat. Multi pietoni trateaza zebra ca si cum ar avea campuri de forta protectoare….am vazut multi care nu se uita decat inainte si ce-o fi o fi…. In caz ca mor, mor linistit ca am trecut pe verde.

    • Da, victima e de vină! Bravos, națiune.

    • Minti cu nerusinare, Godina a decis sa interpreteze cum vrea legea si cum recunoaste si el asa i-a picat si lui bine, politistii cu care dai examen au cu totul alta parere. “Unii înţeleg că trebuie să te asiguri doar când treci pe la colţul străzii, în lipsa trecerilor de pietoni, eu am înţeles că trebuie să te asiguri indiferent pe unde ai trece, chiar şi pe trecere. Procesul-verbal nu a fost contestat, aşa că nu ştiu cum ar interpreta un judecător.”

    • scuzati zebrele ca va taie din demaraj bombardierilor

    • va rog sa nu comentati fara sa stiti , femeie a traversat legal dar soferul nu i a dat prioritate , numa

  3. Mda… până la urmă vreți să spuneți că femeia e de vina în toată povestea asta tristă. Cu ceva mai multă atenție din partea șoferului care se apropia de o trecere de pietoni, s ar fi putut evita accidentul.
    Dumnezeu să le dea sănătate femeii și copiilor!

  4. 1. „Polițiștii s-au deplasat la fața locului și au constatat că un bărbat de 31 de ani ……. ar fi accidentat”. De ce „AR FI” accidentat și nu „A” accidentat? E ceva celebritate locală și se pregătește o albire?

    2. Cam cu ce viteză mergea respectivul prin oraș dacă nu a văzut un grup de pietoni? Da, copiii erau mici, dar nu se poate să nu vezi un adult și doi copii dacă circuli cu 50km/h.

  5. Din câte țin eu minte șoferul e obligat sa reducă viteza in apropierea trecerilor de pietoni tocmai pentru a nu fi surprins de aceștia. Asa era acum 22 ani. E responsibilitatea șoferului sa încetinească și chiar sa oprească dacă nu e sigur.
    Normal ca dacă mergi cu 100kmh ti se pare ca îți sar în fata toți.
    Ca experiment am mers cu masina cu 60kmh pe un bulevard din București. Pe Cruise control, ca să nu deviez.
    Toată lumea ma depășea. Cu excepția transportului în comun.
    La fel, teoretic un biciclist amator merge cu 20-25kmh. Ceea ce ar face viteza relativa a mașinii fără de biciclist sa fie de cam 25kmh. În realitate e cam de 50kmh.
    Limitarea vitezei la 30kmh ar fi binevenita.
    Pietonii ar fi în siguranță iar bicicliștii și mai în siguranță. O viteza relativa de 10kmh este foarte sigura
    Se reduce și poluarea exponențial.
    Oricum se lucrează serios la eliminarea șoferilor umani. Va fi interesant.
    Probabil ca conducerea mașinii de câte șofer va fi la fel de scumpa ca pilotajul avioanelor.

    • Nu cred că se va ajunge până acolo (să fie la fel de scumpă) și să elimine complet șoferii amatori, dar în rest sunt complet de acord.

      Situația este din ce în ce mai periculoasă (din ce văd la Timișoara), șoferii se cred stăpânii șoselelor iar poliția face acțiuni de weekend.

  6. „Romania este o tara sigura”…