Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Apple a lansat iOS 14.5, cu un nou sistem de protejare a intimităţii, în care utilizatorul trebuie să-şi dea acordul înainte de a fi urmărit, provocând astfel nemulţumirea companiilor din advertising, potrivit news.ro.
iOS 14.5 (împreună cu corespondentul său de iPad) au fost lansate luni seară şi pot fi, de atunci, instalate pe device-urile mobile dezvoltate de Apple. Deşi este doar un update intermediar, acesta aduce câteva noutăţi notabile.
În primul rând, iOS 14.5 vine cu ceea ce Apple numeşte App Tracking Transparency. În cadrul acestui nou sistem de protejare a intimităţii, utilizatorul va primi o notificare ce-l va întreba dacă permite aplicaţiilor să-l urmărească în afara propriilor servicii.
Citește integral pe economedia.ro