G4Media.ro

Angajări și la Ministerul Sănătății: încă un post de secretar de stat…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Angajări și la Ministerul Sănătății: încă un post de secretar de stat plus 4 angajați la cabinetul acestuia / Cum motivează instituția creșterea organigramei

Ministerul Sănătății va avea 6 secretari de stat și 453 de posturi, după ce va fi înființat un nou post de secretar de stat cu 4 noi angajați la cabinetul acestuia.

Modificarea actualei organigrame – cu 449 de posturi și 5 secretari de stat – este prevăzută într-un proiect de hotărâre de guvern propus de Ministerul Sănătății. Instituția va păstra în continuare și un secretar general și doi secretari generali adjuncți.

Noul secretar de stat urmează să se ocupe de implementarea proiectelor din PNRR.

„Pentru îmbunătățirea activităţii la nivelul Ministerului Sănătății, în vederea îndeplinirii funcțiilor şi atribuțiilor în condiții optime şi eficiente, precum și a unei mai bune coordonări a sarcinilor suplimentare ale ministerului legate de PNRR și ANDIS (Agenției Naționale pentru Dezvoltarea Infrastructurii în Sănătate, n.red.), prin proiectul de hotărâre a Guvernului se propune suplimentarea numărului de secretari de stat din cadrul ministerului.

Având în vedere complexitatea și atribuțiile specifice ale structurii nou înființate, Direcția de implementare și monitorizare a PNRR, în vederea realizării obiectivelor și scopului acestei structuri, astfel încât să fie implementate reformele specifice domeniului sănătate, înfiinţarea Agenției Naționale pentru Dezvoltarea Infrastructurii în Sănătate, organ de specialitate al administrației publice centrale în domeniul sănătății, care va avea drept rol principal dezvoltarea infrastructurii de sănătate, se impune suplimentarea numărului de secretari de stat din cadrul ministerului cu un secretar de stat.

De asemenea, este necesară și suplimentarea numărului total de posturi din cadrul ministerului cu patru posturi, aferente cabinetului secretarului de stat”, se arată în nota de fundamentare a proiectului.

Propunerea Ministerului Sănătății vine în contextul unui val de angajări în ministere în ultima perioadă.

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

11 comentarii

  1. aia e singura ‘motivatie’.

  2. Nu avem ce face, nu mai ajung banii la buget pt cei 15000 de noi bugetari angajati in ultimele sase luni.
    Trebuie trimise urgent 500 de echipaje anaf in raiul evazionistilor din dragonul rosu sa faca rost de lichiditati.

  3. Cum ar spune Vlad Voiculescu: daca nu poți sa le spui angajatilor ca nu știu sa-si faca treaba atunci angajezi altii mai buni iar pe ceilalti îi „lași așa cum sunt”!
    Stai, ca acum e Rafailă… nu are nevoie de oameni buni, trebuie doar sa fie neconflictual

    • Eșecul e garantat, mortu e de vina.
      Nu poti motiva un angajat sa-si faca treaba cand șefu e absent, dar stie sa se/ne distreze

  4. Daca angajaților din administrația centrală și locală li s-ar cere să scrie activitățile concerte îndeplinite în cursul unei zile, pe ore / minute, mare parte ar lăsa … hârtia goala !!!
    Acolo își plasează mărețele partide românești acoliții / votanții influenți, neamurile, parașutele etc

  5. „concediere” pare ca nu exista în dex-ul statului

  6. Numai angajari de smecheri si m…ste,pe bani multi!!!pentru bugetarii care chiar muncesc nu sunt bani de ani de zile!!!huoooo!!!!

  7. Se ocupa Rafila măcar 5 minute pe zi de banii din pnrr sau nu îl lasă Arafat? Rar găsești nesimțiți ca ăștia de la psd, zici ca au magnet.

  8. Rugăminte pentru Redacție:
    Exista Ministerul Fondurilor Europene care are la nivelul fiecărui minister Unitate de Management al Proiectului.
    Știți ca este fără utilitate aceasta direcție? Acum la Ministerul Sănătății vor fi 2 unitati de implementare fără utilitate :))
    Și încă o chestie de făcut reportaj: de ce aceste unități UMP, nu au rol de ordonator de credite?? MFE a transmis ca legal ministrul poate delega aceasta sarcina directorului UMP. NICIUN MINISTRU NU A DELEGAT ACEASTA SARCINA!!!
    Rezultatul? Vine ministrul X,aproba proiectul, vine ministrul Y, anulează proiectul, vine Z, se gândește ca totuși nu era rău.
    UN PROIECT APROBAT CU FONDURI EU/PNRR TREBUIE SA CONTINUE INDIFERENT DE MINISTRU.
    Aceasta noua structura la Ministerul Sănătății va functiona la fel de prost ca restul UMP sau va fi un pas spre legalitate și normalitate?? Sunt sute de proiecte de ani de zile abandonate din cauza acestei MICI delegări de atribuții…Rezultatele slabe de absorbție sunt 70% motivate de aceste disfuncționalități!!