Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Moldova, codașă la infrastructură de transport și în 2023. Anul acesta, Ministerul Transporturilor, prin CNAIR a reușit să semneze toate contractele pentru Autostrada Moldovei (A 7) Ploiești-Pașcani, însă un singur contract din cele două de execuție pentru Autostrada Unirii (A8) cel mai important obiectiv de infrastructură rutieră din regiunea moldavă, legătura cu Transilvania și mai departe cu rețeaua spre Vest-ul Europei. CNAIR nu a reușit să lanseze în licitație niciunul dintre cele șase loturi ale secțiunii de munte Miercurea Nirajului-Leghin (160 km.), deși după aprobarea indicatorilor tehnico-economici în Guvern a dat asigurări că licitațiile pentru secțiunea de munte vor fi lansate până la sfârșitul anului. De asemenea, contractul pentru studiu de fezabilitate și proiect tehnic pe secțiunea Târgu Neamț-Iași-Ungheni este mult întârziat, iar câștigătorul licitației (a treia) pentru proiectarea Autostrăzii A 13 Brașov-Bacău ar putea fi anunțat pe 3 ianuarie 2024 după multe luni de amânare.
Totodată, CFR Infrastructură a lansat un singur contract pentru modernizarea căii ferate, 30 de kilometri între Dărmănești și Vicșani (frontieră Ucraina).
Autostrada Unirii, cel mai important proiect de infrastructură din Moldova
Citește integral pe economedia.ro