G4Media.ro

Aglomeraţie pe DN 1 în zona staţiunilor de pe Valea Prahovei

sursa foto: Pixabay

Aglomeraţie pe DN 1 în zona staţiunilor de pe Valea Prahovei

Traficul pe DN1, pe ruta Ploieşti – Braşov, este intens joi, în zonele Comarnic, centura oraşului Sinaia, Buşteni, circulându-se în coloană: ”Valorile de trafic au început să crească pe DN 1 Ploieşti – Braşov, pe raza localităţii Comarnic, judeţul Prahova, unde se circulă în coloană pe sensul de urcare spre Braşov, între kilometrii 101 – 107, precum şi în zona centurii Sinaia, pe tronsonul kilometric 123 + 500 de metri – 125 + 800 de metri, şi, de asemenea, în acelaşi sens de deplasare, între kilometrii 128 şi 131, pe raza staţiunii Buşteni”, anunţă Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române, citat de News.ro.

Se circulă în condiţii de aglomeraţie şi pe tronsonul kilometric 92+600 de metri – 95+600 de metri, pe sensul către Braşov al DN 1, pe raza localităţii Cornu.

Poliţiştii acţionează în dispozitivul de siguranţă rutieră pentru fluidizarea traficului.

Şoferii sunt sfătuiţi să respecte indicaţiile poliţiştilor, să adapteze viteza condiţiilor de trafic şi de drum, să nu se angajeze în depăşirea coloanelor de autovehicule, să manifeste respect pentru ceilalţi participanţi la trafic, asigurându-se corespunzător înaintea efectuării oricărei manevre de schimbare a direcţiei, semnalizând totodată această intenţie. De asemenea, se recomandă folosirea rutelor alternative.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

12 comentarii

  1. Ar trebui introdusa o taxa de drum pe drumurile de la bucuresi la statiuni deoarece:
    -asta ar duce la decongestionarea traficului
    -cei care merg la statiuni au bani, deci pot fi taxati, nu e ca cum ai pune taxa unuia care merge la munca
    -asta ar duce la cresterea numarului ce calatori la cfr, ceea ce ar duce la rentabilizarea cefereului, deci la scaderea suventiilor de la stat, adica de la noi

    • Foarte corecta observatia

    • Taxa de drum exista deja. Se numeste „Rovinieta”. Pot introduce o taxa de intrare in statiune, dar ce te faci cu cei care vor sa ajunga de la Campina la Brasov? Cum ii deosebesti de cei care care vor sa ramana in statiune?

      O taxa turistica „de statiune”, pe noapte de cazare, ar fi poate un pic mai utila, dar nu vad cum ar rezolva problema aglomerarii. Din contra, dai mai mult si nu primesti nimic in plus? In privat asa ceva intra la categoria hotie si inselaciune.

      In primul rand, este necesara cresterea numarului de curse CFR (momentan sunt pline trenurile care merg la munte in weekend). Apoi a calitatii lor. Ca sa poata concura cu masina personala, CFR trebuie sa fie comod, curat, cald, punctual… lista e deschisa.
      Apoi, pentru a „redirectiona” o parte din traficul auto, introduci taxe de parcare foarte mari si construiesti parcari supraetajate la intrarea in statiuni.

    • „Pentru hipsteri / tefelei:
      Ați fost blocați pe șosele de revelion și vreți autostrăzi?
      N-aveți decât să convingeți „multinaționalele” pe la care lucrați să renunțe la ingineriile financiare prin care își declară profit zero și să plătească impozite în consecință.”

  2. Subscriu, deasemenea ar trebui introdusa pentru ecologizarea statiunilor, in urma poluarii provocate de turisti

  3. Blocaj pe DN1? Complet neasteptat.

  4. Atata timp cat lumea se inghesuie nu o sa se schimbe nimic. Faptul ca stai in masina in coloana si te vaiti doar incurajeaza asta

  5. Ia luat prin surprindere. :)))

  6. Stirea este cand nu e aglomeratie!

  7. Pentru hipsteri / tefelei:

    Ați fost blocați pe șosele de revelion și vreți autostrăzi?
    N-aveți decât să convingeți „multinaționalele” pe la care lucrați să renunțe la ingineriile financiare prin care își declară profit zero și să plătească impozite în consecință.