G4Media.ro

UPDATE Acuzații de abuz în Portul Constanța: Mai mulți căpitani susțin că…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Căpitanii aceia și-au luat brevetele pe brînză de au ascultat de ordinele unor ”necalificați” de la birouri. Dacă cineva decide că este periculos pentru echipaj și navă să facă o manevră, atunci așa este și nimeni nu-l poate forța.

    • @ Michi-duta – Pai serviciul portuar este sef in port, relatia e ca in armata, daca vrei sa-i zici asa. Capitanii de ambarcatiuni sunt obligati sa resepcte deciziile atutoritatii portuare. Deci nu e vorba ca „asculta” ci ca sunt obligati sa asculte. Neascultarea inseamna sanctiuni, amenzi etc.

  2. In raspunsul din update e foarte interesant cum pune problema – „nu au fost întrunite condițiile necesare pentru aplicarea măsurii de suspendare a manevrelor” dupa care vine cu clarificarea care m-a dat pe spate „forța 7 BFS corespunde unei viteze a vântului cuprinse între 13,9 și 17 m/s. Conform înregistrărilor meteorologice din data de 6 februarie 2025, viteza maximă a vântului a fost de 15 m/s, în rafale și doar pentru perioade foarte scurte de timp”. Sunt io chior sau viteza vantului a fost chiar in intervalul avut in vedere? Care era nepotrivirea, ca era in rafale (in rafale chiar e mai periculos)?