G4Media.ro

VIDEO Patru accidente în lanț pe Autostrada Soarelui: 16 victime transportate la…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

30 comentarii

  1. autostrada previne accidentele, mai ales daca o contractezi de la bechtel

  2. Nimeni nu da informatii in legatura cu cauzele carambolului.
    Pana nu de face informare referitor la cauzele accidentelor nu vom limita numarul lor.
    Ati dat Zero informatii referitor la ce era de facut (gen pus avarii, tinut distanta fata de masina din fata, stare tehnica a masinilor etc)
    Nu se publica decat senzationalul

    • Ce a facut primul din coloana? Ca ceilalti nu au mai avut timp sa franeze, ca mergeau cu viteza pe autostrada, asta e clar, au fost prinsi in lant ca era si aglomerat.

    • Primul poate doar a incetinit ca a intrat in ceata deansa si ala din spate era ff aproape de el si nu a apucat sa reactioneze.
      Cum educatia in trafic e slaba nu se stie decat teoretic cum sa se procedeze la ceata deasa, accidente etc.

    • Asta este rezultatul scolilor de soferi facute de toti analfabetii.

      Atata timp cat instructorii in timpul orelor stau pe telefon, stau fara centura, stau cu o mana pe geam si pun pe avarii sa opreasca oriunde, ce sa invete viitorul sofer?

      Atata timp cat la examene auto se da spaga ca sa devii criminal pe 4 roti, ce pretentii sa mai avem?

      Cati dintre voi ati invatat la scoala de soferi ca atunci cand conditiile meteo nu ofera vizibilitate in trafic trebui si este obligatoriu sa:
      1. reduci viteza
      2. pastrezi distanta fata de cel din fata
      3. sa ai luminile aprinse in afara localitatii
      4. sa aprinzi ochiul de pisica ca sa fi observat de cei din spate

      Cati stiti asta? Pt restul, invatati naibii nu va mai dati mari si tari si tari in gura cu prostia.

  3. Parca era autostrada soarelui nu a cetii

    • Sunt multi șoferi care circulă cu peste 140-170 kilometri pe oră
      In Romania călătoria cu trenul este cea mai sigură, ajungi mai tarziu, dar in siguranță, chiar dacă viteza este mai mică. Accidente cu morți pe calea ferata au loc odată la 10 ani, sunt foarte rare.
      Pe drumuri nu sunt destule camere de supraveghere, destulă poliție, șoferii circulă cu viteze peste limită pe toate drumurile, amenzile NU se platesc.
      Vor mai astfel de accidente!

    • Cu trenul de la București la Constanța faci doar 2h.

  4. Din cauza bizonilor, nu din cauza cetii. Dacă este ceata, adaptezi viteza în funcție de vizibilitate.

  5. Pe fondul cetii, pe fondul cetii. Haideti sa mai repetam G4Media: pe fondul cetii.
    Si din cauza pilotilor flashionari de banda 2, aceste talente atat de subestimate ale tarii.

  6. Ca berbecii prin ceata. Parca n-au dat permiusl si cu intrebari de conduita preventiva. Recent am circulat pe autostrada in timpul unei ploi torentiale, cum rar am mai prins. Mergeam cu 100, dar cu frica, dar erau unii senini care ma depaseau cu 150, desi nu se vedea asfaltul de la ploaie.

    • La ceata deasa si ploaie torential (ambele cu vizibilitate redusa, sub 100m) se circula cu sub 50 la ora in afara localitatii (cod rutier) deci si dumneavoastra ati incalcat grav regula, nu doar bizonul cu 150kmh.
      Fara a dori sa va jignesc trebuie sa va spun ca si dumneavoastra ati fost un pericol pentru ceilalti, in alte tari unde se tine lumea de regula erati dumneavoastra “bizon”

  7. Giboni la volan care primesc ceea ce merita. Si unii se vaita ca – de exemplu – in Arges, rata de promovare a examenului auto e undeva sub 20%, cica sunt politistii rai, vor spaga, bla bla. Voi va dati seama ca gibonii care cauzeaza accidente de genul sunt printre cei mai capabili giboni? Printre putinele maimute care au reusit totusi sa obtina permisul.

  8. Elicopterele pilotate de profesionisti aterizeaza frumos, in giratoriu.

  9. Nivelul poporului român!

  10. Întrebări.
    Administratorul drumului și poliția autostrăzii știau ca e ceață pe bucata aia?
    Au afișat avertizări pe panourile electronice?
    Au trimis echipaje in amonte pe tru reducerea vitezei?
    Toate astea înainte. Dar după primul accident? Dar după al doilea – cauzat de primul?
    Dar după al treilea ?
    Dar după al patrulea?

    Or fi fost șoferi berbeci, dar autoritățile responsabile de siguranța rutieră in zona ce au făcut?

    • Erau si ei la cafeaua de dimineata. Nu se asteptau sa plece lumea in concediu de vineri dimineata, cu noaptea-n cap. Se asteptau sa plece vinerea, dupa program.

    • Da chiar, de ce n-au mers autoritatile sa culeaga ceata?! Cum se poate asa ceva?

  11. Sunt bizon? Eu vreau la mare sa sparg semințe și să bag porumbelul fiert la maț. Merg cu 150, care e problema voastră saracilor

  12. Iar am deschis dosar penal, iar dacă a fost un judecător/procuror care a provocat accidentul va veni SIJ sa investigheze

  13. Majoritatea nu respecta reguli elementare, nu stiu sa conduca pe autostrada. Nu se pastreaza distanta, viteaza nu este constanta, se sicaneaza pe banda a doua. Cine a mers pe soselele Germaniei stie ca poate trece un Lamborghini pe langa tine cu 300 km/h. Te duci in banda 1 daca este melc, urmaresti participantii la trafic. Daca ma uit la meclele celor care stau pe langa masini, la tinuta lor in slapi, burta, pantaloni scurti si tricou, tigara in coltul guri, evident ca nu pot avea pretentii. Popor de idioti care nu stiu sa se distreze, sa manance, sa se respecte si sa respecte legea. Lipsa de educatie care duce la primitivism.

  14. Incredibil, dupa ce au facut aia culoar intre benzi sa treaca masinile ISU s-au gasit sa se bage in spatele lor mai multi smecheri care vor ramane intre banzi cand se opreste coloana de ambulante. Si cum naiba sa mai ajunga apoi alte masini pe acelasi culoar? Acestia trebuie identificati si sanctionati maxim. Cred ca devine clar ca masura anularea permiselor pentru anumite situatii fara drept de obtinere o perioada de timp. Se vor cuminti multi.

  15. Distanța se tine in secunde nu in metri. Ce înseamnă distanța în secunde e greu de explicat pentru unii care nu știu câte secunde are un minut. Nici instructorii auto habar nu au de distanta in secunde. Chiar dacă o respecți distanța, se bagă un imbecil intre tine și mașina din fata ta, apoi dacă iar lași distanța iar se bagă un alt imbecil cu carnet și cazan puturos adus din germania cu un milion de kilometri in bord, și tot așa pana se termina toate coloanele cu mii de românasi bătuți in cap de soarele de pe ogor.

  16. In Germania am mers pe autostrada si am facut intindere la piciorul drept de cat l-am tinut pe acceleratie. Nu am folosit deloc frana, totul a mers din acceleratie. Cand esti pe banda 3 trebuie sa fi deja la peste 240 km/h sa rezisti acolo, se urca pe tine un Ferrari nici nu apuci sa te uiti in oglinda. Modul cum se schimba benzile, treci de pe 1 pe 2 ca sa dai prioritate aluia de e pe banda de accelerare, totul curge de la sine. Cand vine un smecher nu iti da flash ca la noi ci merge cu semnalizarea stanga pornita. Nimeni nu te forteaza sa faci ceva pentru ca acolo lumea stie ca viteza este mare si reactia omului nu este intotdeauna rapida. Ce sa ceri unui popor pentru ca distractia inseamna sa se prajeasca la soare sa arate in cartier ca a fost la mare, care face gratare pline de fum – sport national – si bea bere la PET cat duce. Bine spune unul mai sus romanii sunt primitivi, nu stiu sa se distreze. In Romania tocesc placutele de frana pe autostrada si trebuie sa merg cu mare atentie ca pot sa o iau chiar pe banda 1.

  17. În Germania, viteza maximă recomandată pe autostradă este de 130 km/h. Dacă depăşesc pa banda 2, 3 sau 4 cu 130 km/h şi vine din urmă un Ferrari sau un Porsche cu viteză mai mare, trebuie să aştepte, cu respectarea distanţei minime de siguranţă, până când am depăşit. Pentru distanţa de siguranţă – în condiţii optimale! – este valabilă formula „halber Tacho” = „jumătate de tahometru” (la 100 km/h, distanţa 50 m).

  18. Am prins de câteva ori ceață și ploaie abundenta ce am observat eu șoferi nu mai aprind luminile de ceață(proiectoarele și lumina de ceață de pe spate) împreună cu viteză și distanta mica între mașini egal posibil accident.De data asta sa întâmplat! Alt aspect, lipsește condusul preventiv,acea grija fata de alti,autostrada parca este traseu de raliu nu neapărat la viteza ci la faptul că cine este primul acel sentiment de a fi înaintea celorlalți.