G4Media.ro

Peste 21 de milioane de lei vor fi cheltuiți în următoarele trei…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Peste 21 de milioane de lei vor fi cheltuiți în următoarele trei luni de Ministerul Sănătății pentru informări despre importanța vaccinurilor

Ministerul Sănătăţii anunţă, joi, că desfăşoară, în următoarele trei luni, o campanie naţională de informare şi conştientizare asupra importanţei vaccinării, sub sloganul ”Ştiu, nu doar sper că o să fiu bine! Mă vaccinez!”. Bugetul proiectului este de peste 21 de milioane de lei, transmite News.ro.

”Campania de informare şi conştientizare constă în promovarea a câte cinci spoturi audio şi video, adaptate principalelor categorii de public: cel general, bebeluşi, copii şi adolescenţi, vârsta a III-a, persoanele aflate în grupe de risc şi se va desfăşura în următoarele trei luni”, a transmis, joi, Ministerul Sănătăţii, într-un comunicat de presă.

Potrivit sursei citate, obiectivul campaniei de vaccinare este creşterea interesului publicului pentru această măsură esenţială de sănătate publică.

Informaţii privind vaccinarea pot fi accesate pe site-ul www.provaccin.ro, aflat în proprietatea şi administrat de Ministerul Sănătăţii.

”Trebuie să recunoaştem faptul că în perioada pandemiei COVID-19 a scăzut încrederea în vaccinare. Acum, prin această campanie de informare şi conştientizare, dar şi prin altele care vor urma, Ministerul Sănătăţii îşi exercită rolul său esenţial, de a încuraja vaccinarea populaţiei, considerând însă că aceasta nu este o acţiune obligatorie, ci puternic recomandată pentru cetăţeni, iar decizia individuală trebuie luată în mod informat, pe baza datelor ştiinţifice. Acest lucru îl face actuala campanie, care-i îndeamnă pe cetăţeni să se informeze asupra beneficiilor vaccinării pentru sănătatea lor şi a celor dragi”, a transmios ministrul Sănătăţii, Alexandru Rafila.

Obiectivul general al Ministerului Sănătăţii, cuprins şi în cadrul Strategiei Naţionale de Vaccinare 2023-2030, document aflat în curs de aprobare, îl reprezintă ”asigurarea accesului echitabil la servicii de vaccinare sigure şi eficace, care să contribuie la o stare de sănătate mai bună a populaţiei, astfel încât oricine, oricând şi la orice vârstă să beneficieze de vaccinuri în folosul propriei sănătăţi şi a stării sale de bine”.

Campania de informare şi conştientizare este realizată în cadrul proiectului ”Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde în Ministerul Sănătăţii ce optimizează procesele decizionale privind activitatea de vaccinare în România – ROVAC”, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Bugetul total al proiectului este de 21.915.927,05 lei cu TVA.

sursa: News.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Cu banii ăștia ar fi putut să facă un spital

  2. iar mai baga niste bani in buzunarele media obediente, iar rezultatul? un mare ZERO. nu asta e solutia de creste increderea in vaccinare, dar probabil ca nici nu urmaresc asta. vor sa cheltuie pentru para-ndarat

  3. gata!!! uita asa se face economie la buget

  4. Se pare că astăzi avem noroc la un comisar la comentarii.

  5. Rafila e cel ce a prăbușit vaccinarea. Are nevoie de spagi?