G4Media.ro

Nicușor Dan a anunțat noi trasee de tramvai: „Vor face conexiunea între…

Sursa foto: cititor G4Media.ro

Nicușor Dan a anunțat noi trasee de tramvai: „Vor face conexiunea între zone importante ale orașului”

Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, a anunțat că infrastructura de tramvai din București se va extinde cu 15 kilometri și că au fost atribuite contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate, relatează digi24.ro

„Am atribuit contractele pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate ce vizează extinderea infrastructurii de tramvai în Capitală pe o lungime de traseu de 15 km, pentru a face conexiunea între zone importante ale orașului” a scris edilul pe pagina de Facebook.

Potrivit primarului, procedura de achiziție publică a fost împărțită în patru loturi:

  • Lotul 1 presupune extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 0,9 kilometri în Piața Unirii, prin care se va lega linia de tramvai 32, de la poalele Dealului Mitropoliei, cu linia de tramvai 21, spre strada Sfânta Vineri. Acesta a fost atribuit companiei METROUL S.A., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.041.050 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
  • Lotul 2 va face conexiunile dintre liniile de tramvai din zona de sud-est și cele din nord-est, prin extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 10,8 kilometri, între Bd. Chișinău şi str. Alexandru Anghel prin Bd. Nicolae Grigorescu – Str. Iuliu Hațieganu – Șos. Vitan-Bârzeşti – Str. Sergent Ion Iriceanu – Str. Turnu Măgurele – Str. Luică. Acesta a fost atribuit companiei METROUL S.A., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 3.977.000 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
  • Lotul 3 vizează prelungirea liniei de tramvai cu aproximativ 1,4 km între str. Grațioasa şi complexul comercial Băneasa. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering S.R.L., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.276.041,67 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
  • Lotul 4 presupune extinderea liniei de tramvai cu 1,6 km între bucla de întoarcere din str. Mezeş şi complexul comercial Colosseum. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering S.R.L., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.460.416,67 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Nicusor Dan sa mearga cu tramvaiul intre Hala Traian si P-ta. Sf. Vineri si apoi sa vorbeasca !

    • Face Sârma 😂

    • Multumim @Mihai ca ne-ai luminat si acum stim de unde vin problemele Bucurestiului, cred ca USR-ul din perioada interbelica facea consultante cu Nicusor, care nu mai e presedinte al partidului de ani de zile si care in 2020 ne spunea sa votam partidul tau PNL la parlamentare.
      Nu inteleg cum poti scrie asa ceva fara sa ai vreo dovada.

  2. Așteptăm hater-ii, mai ales șoferii versați sa ne spună cum tramvaiele sunt un gunoi și cum le iau din bulevardul “lor” și așa plin de mașini.
    La Brașov când primarul a vrut sa deschidă o dezbatere publica despre niște linii de tramvai in regim de metrou ușor au început sa îl amenințe ca nu va mai prinde niciun mandat, ca îl linșează. Însă toți brașovenii vor ca orașul lor sa devină capitala verde a României, însă niciunul din ei nu vrea sa renunțe la mașina.
    Bravo Nicușor, tramvaiul nu poluează și dacă mai are și spațiu dedicat e perfect pentru deplasarea oamenilor prin orașele mari.

  3. Nu prea se intelege pe unde o sa lege el linia 21 de lina 32. Nici macar prin subteran nu se poate, pentru ca avem intrarea in pasajul Unirii. Apoi avem si pasajul pietonal dintre statiile de metrou Unirii 1 si Unirii 2.
    Poate doar prin teleportare sa le uneasca.

  4. În capitală este nevoie de un transport civilizat modern fluent care sa facă oamenii sa renunțe la mașina personală.