G4Media.ro

93 de miliarde de ore petrecute pe Netflix de 239 de milioane…

Sursa foto: Pexels/ Cottonbro

93 de miliarde de ore petrecute pe Netflix de 239 de milioane de abonați. Cum ajung abonații rețelei să petreacă 15 ore pe săptămână în fața ecranului

Netflix joacă într-o ligă proprie, iar rivali precum Disney+ sau HBO se zbat să micșoreze pierderile financiare, arată o analiză The Times care prezintă statisticile colosului american și rețeta succesului.

Dintr-o firmă de închiriat DVD-uri, Netflix s-a transformat în cel mai prolific studio de producție de pe planetă. Netflix produce un nou film sau serial aproape zilnic. Iar valoarea de piață a companiei a ajuns la 200 de miliarde de dolari.

Săptămâna trecută, sub presiunea grevei de la Hollywood, Netflix a făcut publice pentru prima oară informații detaliate despre obiceiurile de vizionare.

Rețeaua are peste 18.000 de titluri. În primele șase luni ale acestui an, cei 239 de milioane de abonați au înregistrat 93 de miliarde de ore de vizionare, adică aproximativ 15 ore pe săptămână de persoană.

E un număr cu mult mai mare decât cele ale YouTube, unde oamenii petrec în medie cinci ore și jumătate pe săptămână, sau TikTok (șapte ore pe săptămână).

Capacitatea Netflix de a reînvia un serial muribund – Suits (Costume) și de a-l transforma într-un fenomen global a uimit Hollywood-ul. Suits, un serial despre avocați care vorbesc în mare viteză, a fost inițial pe alte servicii de streaming, inclusiv Amazon Prime și Peacock, aplicația de streaming a NBCUniversal, timp de ani întregi. Și totuși, a explodat abia după ce Netflix a pus mâna pe el anul acesta. Care e explicația, rețeta?

E vorba despre „Prima pagină” a Netflix, ecranul de început. Acesta este diferit pentru fiecare utilizator, datorită hiperpersonalizării pe care nici o altă companie de streaming nu o poate egala.

Netflix colectează o cantitate enormă de date de la utilizatori: de la tipul de dispozitiv folosit la postările pe rețelele de socializare, transcrierile discuțiilor cu serviciul clienți, locația utilizatorilor, site-urile web vizitate, precum și istoricul de vizionare și de căutare din trecut.

De asemenea, Netflix colectează date de la operatorii de telefonie mobilă, de la furnizorii de cablu și de la agențiile de publicitate care analizează comportamentul online al utilizatorilor. Toate acestea sunt apoi introduse în sistemul său de recomandări.

Aceste sugestii extrem de precise au transformat Netflix într-un magnet pentru clienți, cu 247 de milioane de abonați la nivel global, cu 100 de milioane mai mult decât rivalul Disney.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. Astăzi am vizionat 3 filme inspirate din fapte reale pe Netflix.
    👍🏻