G4Media.ro

Concurs de soluții organizat pentru crearea unui brand al staţiunii Mamaia: „Îi…

sursa foto: G4Media

Concurs de soluții organizat pentru crearea unui brand al staţiunii Mamaia: „Îi aşteptam pe toţi cei care au talent”

Constanţa anunţă demararea concursului naţional de soluţii pentru crearea unui brand al staţiunii Mamaia, care „să aducă un plus de coerenţă şi atractivitate în prezentarea identităţii staţiunii”, transmite Agerpres.

Propunerile vor fi înscrise într-o platformă online, finaliştii fiind selectaţi de un juriu.

„În prima etapă a fost realizată o amplă cercetare sociologică, parte a studiului naţional ‘Destinaţii Vizionare’, prin care au fost identificate punctele tari şi oportunităţile brandului. În următoarea etapă, factorii interesaţi de branding-ul staţiunii Mamaia – patronatele din turism, reprezentanţi ai Primăriei Municipiului Constanţa, administratori de hoteluri şi restaurante, administratori de cluburi şi atracţii turistice, operatori de plaje, arhitecţi, profesori universitari din cadrul Universităţii Ovidius din Constanţa şi ai ASE participă la interviuri pentru a-şi exprima viziunea despre staţiunea Mamaia. (…) În a doua etapă, se va realiza un website unde se vor înscrie toate propunerile. Din totalul propunerilor înscrise în platformă online, juriul va selecta finaliştii”, reiese dintr-un comunicat de presă transmis de OMD Mamaia – Constanţa.

Conform acestuia, se vor putea înscrie în concurs atât firme de design publicitar, graficieni angajaţi, cât şi freelanceri.

Propunerile se vor supune unui screening tehnic în privinţa plagiatului, iar cele selectate în finală vor fi vizibile publicului în mediul online unde vor putea fi şi votate.

„Juriul va fi compus din specialişti în publicitate, design şi turism atât din România, cât şi din străinătate. Propunerile finaliste vor fi supuse în a doua etapă şi votului publicului. În final, se vor alege 3 variante care vor fi recompensate. Una va fi desemnată câştigătoare, iar finalistul va beneficia de contractul de furnizare al manualului de identitate vizuală. Termenele de organizare concurs vor fi generoase, iar interviurile au început deja. După stabilirea briefing-ului final, atât documentaţia concursului, cât şi platforma online şi juriul vor fi anunţate public şi astfel va începe competiţia. Îi aşteptam pe toţi cei care au talent, începând cu data de 11 decembrie, când va fi publicat regulamentul competiţiei”, a precizat preşedintele organizaţiei, George Măndilă, citat în comunicat.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...