Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Un tren de marfă a căzut în urmă cu puţin timp de pe un pod care s-a rupt, în apropiere de Craiova, transmite Digi24. O parte dintre vagoane sunt căzute în râpă iar din fotografiile martorilor se poate vedea că podul s-a rupt exact în momentul în care trenul trecea pe deasupra lui. La această oră traficul feroviar este blocat în zonă. Reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Dolj precizează că nu s-au înregistrat victime.
(Sursa foto: Inquamphotos/ Autor: Bogdan Dănescu)
Conform Infotrafic, circulaţia feroviară este blocată pe Magistrala 900 Caracal-Craiova, din cauza unui tren de marfă care a deraiat.
Articolul continuă mai jos
Reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Dolj au precizat că trenul de marfă a deraiat în zona viaductului din localitatea Cârcea şi nu s-au înregistrat victime. La faţa locului intervin mai multe echipaje de pompieri.
Accidentul s-a produs după ce viaductul s-a rupt, iar prefectul de Dolj susţine că acesta era în reparaţii, iar circulaţia feroviară pe acel fir trebuia să fie închisă.
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA precizează că circulaţia feroviară este închisă începând cu ora 08:20 între staţiile CF Malu Mare şi Banu Mărăcine din cauza deraierii unui tren de marfă aparţinând operatorului privat GFR (Grup Feroviar Român).
Trenul, care avea în compunere 23 de vagoane şi circula pe distanţa Slobozia – Veche Curtici, transporta produse petroliere. Șapte vagoane au căzut după ce viaductul Cârcea s-a prăbușit.
CE viaducte? Ce autostrazi? CE spitale? Vrem catedrala man(t)uirii.
Evenimentul asta este expresia fidela a statului roman de azi.
Un eveniment cat o tara! Arata tot ceea ce este caracteristic vremurilor de azi:
– inconstienta si nepasarea autoritatilor (circulatia pe acel fir trebuia inchisa!, de cine, de mama?)
– lipsa responsabilitatii (a mecanicului si a sefilor lui, neverificarea mecanicului inainte de cursa);
– infrastructura degradata si lipsa.
– risipa resurselor de tot felul
etc.
Cu siguranta viaductul a cedat din cauza ca mecanicul era baut. Cei 2 l de bere bauti si neurinati au facut ca greutatea maxima admisa pe viaduct sa fie depasita.
SABOTAJ MARCA PSD-ALDE CU SPONSORIZARE FSB/SVR/GRU.
UN NOU MODEL DE TENTATIVA DE OMOE MARCA DRAGNEA-TARICEANU.
Nu inteleg o treaba.. cică mecanicul nu a respectat culoarea roșie a semaforului și că linia era închisă.. ..păi adica aveau de gând să îl tina pe ala 10 ani la semafor până deschideau linia? 🙂
De cand un mecanic beat – care trece pe pod este vinovat ca S-A RUPT PODUL ? Asta este situatia cailor ferate din Romania ! Sunt in uktimul hal de degradare ! Nu ma mir ca s-a rupt si acest pod – Parca MAI E UNUL RUPT DE VREO 13 ANI PE LINIA BUCURESTI GIURGIU !! Cam asta e rezultatul „iepocii de aur” si MAI ALES a „programelor – REPETETE PROGRAME DE GUVERNARE IMBECILA ale PSD + ALDE – Cretini, analfabeti, inculti si PUNGASI ! Ii doare -n cot de romani si de Romania ! Dragnea – unde ti-ai dosit castigurile ilegale ? Ca in Infrastructura de transport a Romaniei nu ai investit – AI FURAT !
De acord cu Radulescu Marcel- asa arata Romania dupa 30 de libertate si de liberalizare la furat!
Oare ce sarbatorim noi acum ca natie, 100 de ani de ce ?!
este cutremurator ce ni se intampla iar cei care ar trebui sa aibe initiative democratice, sa vibreze la faptul ca natiunea se distruge cu buna stiinta…dorm pe ei!