G4Media.ro

50 de milioane de lei, contractul câștigat de firma austriacă PORR pentru…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

5 comentarii

  1. Să dea o ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ, prin care să anuleze clauza suspensivă!
    Hai vâ se poate dacă vreți! Sau voi sunteți supercorecți?

    1) Ghici ciupercă? Cine i-a învățat să zică că nu se pot apuca austriecii, până nu se aprobă bugetul?
    2) de ce nu accesează fonduri europene pt linie șu pt gară?
    Vorb să le pierdem și în exercițiul asta prin lipsă de proiecte?

  2. las` ca il suna cancelarul austriei pe kwj si se rezolva „pas-cu-pas”, pardon, „traversa-cu traversa”

  3. Seamana ca si treaba cu alocațiile.
    Ce sa ne mai facem ca nu putem face finaliza acest proiect din cauza de buget!
    A inceput marea zguduiala cfr-ista.
    Au batut campii ani de zile si acum dintr-o data începem sa ne vaicarim.
    Cate linii de cf nu se finalizează desi sunt in lucru de 10 ani de zile?
    Cate vagoane de călători s-au reparat?
    2 vagoane pe an!!!!
    Cate ore face trenul de la Bucuresti la Buzău?
    3 ore si jumatate pentru 110 km!!!
    Mai mult decat in 1970.
    Numai vaicareala, salarii grase, nemunca Si posturi fara număr pentru directorasi,secretara, soferu, autoturisme, amante si cumetre la CFR!

  4. Campania pentru prezidentiale nici nu s-a terminat iar Tariceanu a uitat de linia dubla Pitesti-Sibiu.

  5. Și până la aprobarea bugetului nu se poate întocmi PT-ul? Unde ați mai văzut voi proiect terminat la timp și cu banii prevăzuți în contract?
    Facem pariu că nu sunt toate exproprierile făcute? Că studiile geotehnice și hidro din DA nu sunt bune? Că se vor descoperi țevi și cabluri de care nimeni n-a știut?