G4Media.ro

YouTube testează canale TV gratuite cu suport publicitar/ Funcția ar putea ajuta…

Sursa foto: Unsplash/ Christian Wiediger

YouTube testează canale TV gratuite cu suport publicitar/ Funcția ar putea ajuta compania să concureze cu alte servicii de streaming gratuite sau cu costuri reduse

YouTube testează canale TV gratuite susținute de reclame care prezintă conținut de la anumite companii media, potrivit unui raport al Wall Street Journal, citat de theverge.com. Conceptul este similar unor servicii precum Pluto TV, canalele Live TV de la Roku sau experiențele integrate în televizoarele unor companii precum Samsung, LG și Vizio – va exista un „hub” care va permite ca oamenii să aleagă orice vor să vizioneze.

Conceptul a fost parte a unui model de afaceri profitabil pentru unele dintre celelalte companii din acest spațiu, deoarece rapoartele de venituri ale Vizio și Roku arată că acestea obțin mai mult profit din publicitate și comisioanele pe abonamente decât din vânzarea de hardware. Cele mai recente rapoarte au arătat că Vizio obține în medie 27 de dolari pe an per utilizator, în timp ce Roku reușește să obțină peste 44 de dolari pe an.

Un purtător de cuvânt anonim al YouTube a confirmat testele pentru Journal, iar raportul spune că funcția ar putea fi lansată pe scară mai largă în acest an. Se pare că se lucrează cu companii precum Lionsgate și A&E, aceasta din urmă fiind proprietara unor canale precum History, FYI și Lifetime.

YouTube are experiență în ceea ce privește furnizarea de conținut premium susținut de reclame; în 2022, a adăugat în catalogul său emisiuni de televiziune gratuite care erau susținute de reclame. La momentul respectiv, făcea deja același lucru cu filmele de ani de zile. Anul trecut, compania a adăugat canale gratuite la fila sa Google TV live prin intermediul Pluto TV.

Există, de asemenea, YouTube TV, serviciul plătit care permite oamenilor să aibă o experiență similară de „drop-in-and-watch” cu canalele de televiziune standard. Vara trecută, YouTube a anunțat că aproximativ 5 milioane de persoane s-au abonat la YouTube TV. Este întotdeauna posibil ca canalele gratuite să fie comercializate folosind marca YouTube TV.

Testele vin în contextul în care mai multe alte servicii de streaming introduc niveluri mai ieftine sau gratuite cu suport publicitar, precum Netflix, HBO Max, Disney Plus sau Peacock.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...