G4Media.ro

Wizz Air, în contextul unor curse întârziate sau anulate: La întârzieri de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Minciuni peste minciuni! Ei citeaza doar din Regulamentul pe care nu il respecta! Pe mine nu m-a anuntat nimeni ca se anuleaza zborul, nu mi-a oferit nimeni nici o noapte de cazare! A trebuit sa platesc din buzunarul meu 3 NOPTI si binenteles ca nu am vazut niciun ban inapoi de 3 luni de zile! Si ca mine sunt alti mii de oameni! Oare cand o sa se termine bataia asta de joc!?

  2. Ce bullshit! Nu te informeaza in timp real despre nimic desi am aplicatia wizzair instalata. Schimba orele de decolare dupa bunul plac, initial ti se spune ca are intarziere 50 minute, in aplicatie nu apare nimic. Peste 5 minute apare alta ora de decolare si tot asa. Nici vorba de vreun voucher de alimente sau apa. Daca vrei sa trimiti reclamatie prin intermediul site-ului lor nu poti pentru ca nu-ti apare ca zborul ti-a fost intarziat, deci, nu e nimic de reclamat.