Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Volkswagen a fost nevoită să-și ceară scuze pentru inducerea în eroare a consumatorilor și a investitorilor după ce a lansat mai devreme decât trebuia o aparentă glumă de 1 aprilie prin care anunța un rebranding în „Voltswagen” pentru a sublinia eforturile companiei de a dezvolta piața mașinilor electrice, scrie Financial Times. Bâlbele privind schimbarea de nume au fost criticate pe rețelele de socializare.
Compania a recunoscut că anunțul fals „a supărat unii oameni și ne pare rău pentru orice confuzie care a cauzat acest lucru”.
Farsa era destinată zilei de 1 aprilie, dar a fost publicată mai devreme probabil din greșeală. Producătorul auto a spus că aceasta era menită să atragă atenția asupra eforturilor sale privind vehiculele electrice.
Citește integral pe economedia.ro
era chiar buna gluma