Home » liviu dragnea » Viața în multinațională, prin lentilă cinematografică. Cum au văzut corporatiștii din realitate filmul „fenomen” Teambuilding: „O comedie savuroasă” / „Ne ferim să mai scriem ”kind reminder” pe mail” / „Un film comercial, în care se folosește mult limbajul trivial, știind că atrage”

Viața în multinațională, prin lentilă cinematografică. Cum au văzut corporatiștii din realitate filmul „fenomen” Teambuilding: „O comedie savuroasă” / „Ne ferim să mai scriem ”kind reminder” pe mail” / „Un film comercial, în care se folosește mult limbajul trivial, știind că atrage”

Viața în multinațională, prin lentilă cinematografică. Cum au văzut corporatiștii din realitate filmul „fenomen” Teambuilding: „O comedie savuroasă” / „Ne ferim să mai scriem ”kind reminder” pe mail” / „Un film comercial, în care se folosește mult limbajul trivial, știind că atrage”
Sursa foto: Facebook/BRomania
Ascultă articolul

Filmul Teambuilding a adus un val de controverse și opinii diferite despre viața de corporatist: prezentând o satiră a relației dintre angajați și șefi în marile companii, subiectul a făcut vâlvă în social media, iscând discuții despre viața de angajat, dar și despre cinematografie și calitatea produselor cinematografice. Filmul a apărut în cinema la finalul lunii septembrie, însă a început să prindă tot mai multă notorietate după ce a fost lansat în luna ianuarie pe platforma Netflix. Economedia a întrebat câțiva corporatiști și ex-corporatiști cum li s-a părut filmul și dacă este unul realist, care să se aplice vieții din corporații.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Camelia, o tânără care lucrează de 10 ani în corporație, a văzut filmul Teambuilding la cinema, chiar în săptămâna premierei, împreună cu șeful și colegii.

„Ne-am organizat ca într-un mini-teambuilding ca să vedem filmul și la fel au făcut și colegii din alte departamente. Sala a fost plină, lucru rar întâlnit la filmele românești. Nu e o peliculă care își propune să educe sau să ia premii la festivaluri cinematografice, dar e un succes pentru cinematografia românească dacă iei în calcul încasările de până acum și numărul de spectatori care au ales să îl vadă la cinema, felul în care este construit, filmat și calitatea edit-ului”, consideră Camelia, care ar eticheta filmul drept „comedie savuroasă”. De ce? „Pentru insight-ul excelent, pentru că nu e nimic forțat, pentru că se bazează pe tipologiile de personaje pe care le întâlnești în companiile românești și pe comportamentul acestora. Și, oricât nu vrem să recunoaștem, cu toții folosim aceste clișee și limbajul de lemn corporatist. În sala de cinema se vedea clar cine e corporatist sau a avut o experiență într-o companie mare și cine nu, după reacția la acțiunea filmului. Adică erau anumite glume la care eu și colegii mei nu ne mai puteam opri din râs și la care alții nu aveau nicio reacție. Și acum, la mai bine de trei luni de la premiera filmului, ne ferim să mai scriem „kind reminder” pe mail și folosim glumele din film”, menționează Camelia.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole