G4Media.ro

Ursula von der Leyen, audiată în Parlamentul European, promite acţiune climatică, egalitate…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Ceva unicorni roz, trai in grupuri și renunțarea la proprietăți ca sa ajungă și invadatorilor musulmani? Cumva ceva concret in economie in afara de gogorița asta cu mediul?

    “Ea a afirmat că, în primele 100 de zile de mandat ca preşedinte al executivului comunitar, va propune o legislaţie prin care Europa să devină ‘primul continent al lumii neutru din punct de vedere al emisiilor la orizontul lui 2050’.” – un fel de noapte buna. Noi vânători culegători, chinezii și indienii cu armate spatiale… hai ba ca Europa e ceva deisebit

    • Săriți și apărați „Europa de vânători și de culegători”, ca să nu devină „deosebită”! Exponatele, la atac: jos de prin cuie, afară din borcanele cu formol și în „grupuri”, adunarea! Pregătiți-va de luptă cu dusmanul de casă și de rasă: invadatorul musulman. Tot piciorul de rasist, alb și bărbat să se prezinte de urgență la intrarea în peșteră. Se va pune piatră ca să nu intre „chinezii și indienii cu armate spațiale”. Apoi se va sărbători cu foc mare hotărârea „concretă” de a nu deveni „neutri din punctul de vedere al emisiilor”. Petrecerea se va încheia cu o mamă de bătaie tradițională aplicată femeilor, să le iasă din cap prostiile cu egalitatea de gen, urmată de râgâituri de la mici și bere.

  2. Ma umfla rasu si incep sa plang in acelasi timp.

    Ceva despre imigrantii din orient si africa? Ceva despre crestere industriala si tehnologica? Ceva despre siguranta europei? Ceva despre…?
    Ceva despre viitor? Oprim noi pe-aici tot ce produce cu adevarat ceva, iar chinezii si indienii rup mediu in doua, ca-i doare pe ei la basca de acordurile europene. Si ne trezim ca o sa fim ultimii in lume. Dar nah, noi suntem bio-eco-clean.
    Ajunge o femeie in top si o da cu egalitatea de gen.

    Tineti minte:
    Hard times create strong men
    Strong men create good times
    Good times create weak men
    Weak men create hard times

    Din pacate suntem in ultima faza, in care barbatii adevarati sunt pe cale de disparitie si liderii adevarati sunt de negasit.

    • Maidan,

      Dupa teoria ta, timpurile grele de peste 4 decenii de comunism, au creat barbatii puternici ai PSD-ului din ultimele 3 decenii asai? Iliescu, Nastase, Geoana, Ponta, Dragnea, Tudose, Tutuianu, Iordache, Nicolicea, Serban Nicolae, Codrin Stefanescu, Radulescu Mitraliera, Manda, Plesoianu.

      Daca aia sunt barbatii puternici formati in timpuri grele eu tot ma intreb ce timpuri bune au creat ei?

      Deci as zice ca teoria ta nu sta in picioaresi ca barbat care apara cauza feminismului am convingerea ca europa si omenirea au mai multe sanse de prosperitate conduse fiind de femei. Femei COMPTENTE sa spunem detaliul cel mai important. Ca si in Romania le avem pe Dancila, Olguta, Rovana, Firea, Carmen Dan, Ecaterina Andronescu, etc. dar din pacate au fost promovate pt alte „merite” nu pt competente.

  3. Moah, ce ma bucur! Plus si noi, ai nostri vrem cacàsniciile ghei sa devina obligatorii! Avem noi grija dupa ce ne instalam!

  4. Mai sunt câțiva „bărbați adevărați” p-aicea, sigur ne salvează. Și dacă mai „rupem și mediul in două”, o să avem și” siguranta europei”. Clar. Ce-o să le mai cântăm „chinezilor și indienilor”: ” Cine e pă primu loc? Ioropa, Ioropa” de-o să crape ăia de necaz. „Șou de șou”.

  5. Ramane sa vedem daca aceste declaratii frumoase se vor transforma si in fapte.

    As vrea sa vad un politican german precum Ursula care vin si spune: „Hai sa convertim pe baterii si motoare electrice toate masinile si autobuzele care zilele astea indeplinesc diverse servicii in orase pt ca tehnologii exista, au fost demonstrate si sunt mult mai ieftine decat sa cumperi un camion sau autobuz electric nou”. Adica sa puna un pic stavila lobby-ului marilor productori auto si nu vorbesc aici doar de cei germani.

    In Orase avem autobuze pe motorina, masini de gunoi, camioane si dube care cara marfa la magazine, taxiuri, etc. etc.

    Si peste tot pe glob sunt oameni care au inventat si patentat chiar tehnologii pt convertit masini existente de la motor cu combustie la motor electric si baterii. Chiar si in Romania este un inginer francez care nu doar ca a convertit o Dacia Logan pe electric ci a si omologat-o la RAR. Deci RAr i-a recunoscut ca masina aia e safe din toate punctele de vedere si poate circula legal pe drumurile publice din Romania. Costul conversiei (baterii, motor electric, manopera) a fost 6.000 de euro.

    Ca acum daca un sofer de taxi vrea sa-si schimbe masina pe electric, statul ii da intr-adevar un vaucher de 10.000 euro dar tot statul spune ca vaucher-ul ala n-are voie sa depaseasca 50% din valoarea masinii si masina trebuie sa fie noua. Deci omul trebuie sa aduca minim 10.000 euro de-acasa desi eu nu stiu de masini electrice noi la 20.000. Preturile pt o masina pe care o poti folosi la Taxi cum e Renaul Zoe si nu un Smart For Two, incep la 24.000.

  6. Programul ala cu vaucher de 10.000 de euro pt masini electrice noi e tot o smecherie data de guvernul roman in urma lobby-ului facut de importatorii de masini. Ala e un program friendly cu importatorii si vanzatorii de masini electrice noi si abia dupa aia cu mediul.

    Daca vrei sa faci un program care are grija in primul rand de mediu atunci il faci altfel. Dai vaucher pt inlocuirea bateriei la o masina electrica. De ce? Pt ca acum pe piata europeana (Germania, Franta dar mai ales Norvegia) e plin de masini electrice second-hand de 4 sau 5 ani care se vand incepand de la 7000 de euro. Problema la acele masini e ca dupa 5 ani de folosire trebuie sa le schimbi bateria. Atat pt ca in rest la masinile electrice chiar nu are ce sa se strice decat daca soferul se poarta prea abuziv cu ele.

    Dar daca guvernul vine si-i spune romanului: „Tu ia-ti o masina electrica, care poate fi second-hand pt ca noi iti dam banii sa-i montezi o baterie noua”. Atunci da, soferul ala de taxi care are un Logan de 2 sau 3 ani, il vinde, mai pune ceva si isi ia rapid o masina electrica.

    Stie deja ca il va costa semnificativ mai putin combustibilul iar daca statul ii mai acorda niste privilegii precum statii de incarcare gratis, dreptul ca taxiurile electrice sa mearga pe benzile rezervate pt autobuze, impozit zero pe masina electrica, atunci sa vezi ce conversie de masa are loc foarte rapid. Si cum poluarea din orasele noastre scade vizibil.