G4Media.ro

Ungaria a semnat un acord cu un producător chinez pentru furnizarea de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Cumpara binecunoscuta calitate chinezeasca. Are bani Orban de dat pe ciurucuri. Si se mai si trezeste dator vandut la chinezi, ca astia sunt buni la asa ceva.
    Numai numele – Zhouzhou – spune totul. Mai bine lua Koukou de la uzina Wa Za Banga din Congo!

    • Eu nu sunt de acord cu tine.
      Tu cand dai 2 lei chinezului ca sa iti faca ceva, ai pretentia ca vei primi ceva care valoreaza 20lei ? Gresit. Chinezul iti va face un produs de 2 lei. Atat platesti atat primesti.

    • Dl. Bogdan, eu cred ca dvs va inselati. Credeti ca pretul unei locomotive chinezesti o sa fie la 30% din pretul uneia europene, adica atat cat valoreaza? Eu zic ca nu, mai degraba undeva la 70-80%.

    • 1. Tehnologia e furata. 2. Pretul este nereal, mult mai mic decat face locomotiva. 3. Calitatea produsului este slaba. 4. Piesele de schimb si consumabilele vor fi cumplit de scumpe. 5. Producatorul are acces liber la reteaua feroviara(informatii, secrete, strategii, bugete, objective, planuri) ungara si Europeana. Hotarati voi daca e afacere sau sinucidere.

  2. Nu scriu pro.
    Dar:
    – Ungaria e brazdata de autostrăzi,
    – Marii investitori s-au locat aici si nu la noi,
    – Turismul înflorește,
    – Economia lor duduie,
    – Acum implementează tehnologia viitoare in transporturi.
    Peste 4 ani mai iau 50 sau 100 de locomotive de la China si cine ii mai ajunge?
    Başca ca au legat Europa de Romania cu doua austostrazi.
    Iar noi cu Cuc in frunte
    Facem autostrazi multe!

  3. Foarte buna afacere. Chinezii au depasit de mult faza de „manufacturieri” pt UE si SUA. Stapanesc tehnologii de varf. Ex in domeniul trenurilor de mare viteza i-au depasit de mult pe europeni, sa nu mai vorbesc de aero -spatial, robotica si alte domenii.