G4Media.ro

Undă verde pentru începerea lucrărilor la autostrada de centură a Capitalei. Autorizația…

Undă verde pentru începerea lucrărilor la autostrada de centură a Capitalei. Autorizația de construire este pentru doar 1,7 km din A0 Sud/ Turcii de la Alsim Alarko și-au asumat realizarea celor 16 kilometri de autostradă în doi ani și jumătate

Turcii de la Alsim Alarko pot începe lucrările la lotul 2 al Autostrăzii de Centură a Capitale, A0. Ministerul Transporturilor a emis, marți, o autorizaţie de construire pentru 1,7 din ce 16 kilometri cât are secțiunea dintre DN6 și DN5. în zona localității Berceni

„Parcurgem încă o etapă pentru realizarea A0 – cel mai important proiect rutier din Regiunea București-Ilfov! Am semnat autorizația de construire pentru un sector din Lotul II al A0 Sud. Va fi realizată structura rutieră, va fi ridicat un pasaj la km 70+500, vor fi executate lucrări de consolidare, relocare rețele, iluminat, de siguranța circulației”, a anunțat pe Facebook secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

Lotul 2 al Autostrăzii de Centură A0 Sud are o lungime de 16,3 km. Valoarea contractului semnat cu turcii de la Alsim Alarko este de 750,8 milioane de lei, fără TVA. Constructorul și-a asumat realizarea celor 16 kilometri de autostradă în doi ani și jumătate.

Constructorul turc va realiza și lotul 1 al Autostrăzii de Centură a Capitalei, ramura sudică, care are o lungime de circa 17 km. Deocamdată se lucrează încă la proiectarea acestui segment de autostradă.

În schimb pe lotul 3, grecii de la Aktor au fost penalizați de Compania de Administrare a Infrastructurii deoarece întârzie cu predarea proiectului tehnic. Timpul pierdut cu proiectarea înseamnă și începerea mai târziu a lucrărilor, dar fi finalizarea lor dincolo de termenul asumat prin contract.

Autostrada A0 Bucureşti Sud are 3 loturi cu o lungime totală de 52 de kilometri.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. O sa dureze 5 ani pana Electrica muta 3 stalpi, si inca 6 pana vor termina. Cat despre Aktor…se vede cum lucreaza la lotul 2 Sebes -Turda. Au deja 4 ani de intarziere. Tampenia asta cu impartirea pe loturi mici duce la contracte slabe, fara clauze ferme, cu un stat incapabil sa gestioneze proiectele.

  2. Nu înțeleg cum Aktor prinde in continuare contracte in Romania ?

  3. 16 km in doi ani si jumatate! Uau, un adevarat act de eroism, uluitor!

  4. Nici daca faceau metrou nu le lua doi ani jumate!!!! Ma mir ca nu vor sas termine si Bechtell-ul!!! In 25 de ani lumina!

    • Alsim Alarko, este o firma de construcții foarte serioasa (vezi ce construiește în toată lumea) Italienii (Astaldi) sau nemții (Max Boegl) au construit mai bine și mai repede ??? (Vezi ultima lor realizare de pe autostrada Transilvania 17 km in 4-5ani)

  5. Nu vă mai agitați atâta, o să apară un ONG progresist care să ceara oprirea construcției din cauza unui cuib de șocate

    • Hai sa nu fim carcotasi. Componenta de mediu este foarte importanta la fel ca si siturile cu incarcari arheologice. Daca statul si autoritatile competente se misca prost in gestionarea unor astfel de situatii ducand la intarzieri de inaugurari de loturi, asta nu inseamna ca trebuie sa ne batem joc.

  6. Nu știu cum se face, dar tot turcii câștiga toate licitațiile mari în capitala. Și cu autobuzele și cu șoseaua de centura!!? Oare ei sunt cei mai ieftini, sau cei mai receptivi la comisioane?

  7. Sadly, the timing for these projects is entirely unrealistic. This work can in no way be finished before 2030, and worse, because they are splintered into tiny contracts, it will likely suffer many quality and cost issues.