G4Media.ro

Undă verde pentru începerea lucrărilor la autostrada de centură a Capitalei. Autorizația…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. O sa dureze 5 ani pana Electrica muta 3 stalpi, si inca 6 pana vor termina. Cat despre Aktor…se vede cum lucreaza la lotul 2 Sebes -Turda. Au deja 4 ani de intarziere. Tampenia asta cu impartirea pe loturi mici duce la contracte slabe, fara clauze ferme, cu un stat incapabil sa gestioneze proiectele.

  2. Nu înțeleg cum Aktor prinde in continuare contracte in Romania ?

  3. 16 km in doi ani si jumatate! Uau, un adevarat act de eroism, uluitor!

  4. Nici daca faceau metrou nu le lua doi ani jumate!!!! Ma mir ca nu vor sas termine si Bechtell-ul!!! In 25 de ani lumina!

    • Alsim Alarko, este o firma de construcții foarte serioasa (vezi ce construiește în toată lumea) Italienii (Astaldi) sau nemții (Max Boegl) au construit mai bine și mai repede ??? (Vezi ultima lor realizare de pe autostrada Transilvania 17 km in 4-5ani)

  5. Nu vă mai agitați atâta, o să apară un ONG progresist care să ceara oprirea construcției din cauza unui cuib de șocate

    • Hai sa nu fim carcotasi. Componenta de mediu este foarte importanta la fel ca si siturile cu incarcari arheologice. Daca statul si autoritatile competente se misca prost in gestionarea unor astfel de situatii ducand la intarzieri de inaugurari de loturi, asta nu inseamna ca trebuie sa ne batem joc.

  6. Nu știu cum se face, dar tot turcii câștiga toate licitațiile mari în capitala. Și cu autobuzele și cu șoseaua de centura!!? Oare ei sunt cei mai ieftini, sau cei mai receptivi la comisioane?

  7. Sadly, the timing for these projects is entirely unrealistic. This work can in no way be finished before 2030, and worse, because they are splintered into tiny contracts, it will likely suffer many quality and cost issues.