G4Media.ro

Un startup românesc centrat pe e-commerce atrage o primă investiție de 300.000…

Sursa foto: Pixabay

Un startup românesc centrat pe e-commerce atrage o primă investiție de 300.000 euro 

Cartloop, un startup care ajută magazinele online să își optimizeze vânzările și relația cu clienții prin mesaje text, a atras o investiție de 300.000 euro din partea fondului GapMinder VC și o contribuție de tip angel investment din partea lui Cristian Tamaș, co-fondator al TypingDNA. Suma va fi utilizată pentru optimizarea soluției, fondatorii vizând atragerea de clienți noi și extinderea pe plan global, se arată într-un comunicat de presă.

Cartloop este o platformă de marketing conversațional care ajută comercianții online să îi convingă pe clienți să cumpere produsele din „coș” în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. Mai exact, când un client care își oferă acordul pentru a primi suport și marketing prin SMS începe procesul de finalizare a comenzii, dar abandonează, Cartloop îl contactează printr-un mesaj text pentru a înțelege motivul renunțării și pentru a-l putea asista dacă e nevoie.

Planul companiei este să ajute brandurile să integreze marketingul conversational în întreg ciclul de shopping online: de la campanii promoționale personalizate până la plasarea comenzilor direct prin intermediul mesajelor.

Platforma Cartloop este utilizată de sute de clienți (din rândul magazinelor mici și mijlocii din domenii precum fashion, electronice, gadgeturi, nutriție sau food delivery) din Statele Unite, Canada, Marea Britanie și Australia. Fondatorii intenționează ca din 2021 să se dezvolte la nivel global. Extinderea va începe cu Europa, primele țări vizate fiind Spania, Franța și Germania.

„Folosind Cartloop, magazinele online poartă conversații cu fiecare client în parte, fără a fi nevoie sa investească în echipa de suport și vânzări— lucru care nu a fost posibil până acum. Imaginați-vă că trimiteți un SMS brandului preferat și că primiți raspuns imediat – ca și cum ați vorbi cu cel mai bun prieten. Viitorul în eCommerce înseamnă construirea unei relații personale cu clienții și tocmai aceasta este ideea din spatele Cartloop. Investiția GapMinder ne va ajuta să construim o platformă de marketing care aduce un plus experienței de shopping online”, afirmă Andrei Negrău, co-fondator și CEO al Cartloop.

Platforma Cartloop a fost lansată de Andrei Negrău și Lisa Popovici, în luna aprilie a acestui an, cu intenția de a aduce experiența online mai aproape de cea dintr-un magazin fizic. De la lansare, Cartloop susține că a generat clienților venituri de 400.000 de dolari.

Foto: Pixabay.com

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează