Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Aproape un sfert dintre angajaţii din România (23%) au recunoscut faptul că s-au prefăcut că dispozitivele lor instalează actualizări şi că, de aceea, nu au reuşit să participe la un call sau la o întâlnire, în timp ce peste o treime (37%) au afirmat că au întârziat la o astfel de şedinţă virtuală din cauza actualizărilor de software, arată un studiul comandat de Kaspersky, publicat luni.
„Întâlnirile frecvente sunt adesea văzute ca unul dintre cele mai neplăcute lucruri din rutina de la birou. Trecerea la munca la distanţă şi la întâlnirile virtuale nu a ajutat această problemă, deoarece oamenii au resimţit oboseală din cauza apelurilor video şi s-au simţit încă şi mai obosiţi la sfârşitul unei zile de lucru. După cum arată cercetările recente ale Kaspersky, unii angajaţi au găsit o scuză pentru a omite unele dintre apelurile lor – s-au prefăcut că dispozitivele lor de birou nu erau disponibile din cauza actualizărilor”, se menţionează în concluziile studiului de specialitate, citat de Agerpres.
Astfel, în plus faţă de programările ratate, 37% dintre angajaţii din companiile globale (32% din România) şi-au pierdut o parte din munca realizată sau datele nesalvate atunci când computerul sau laptopul au repornit după instalarea actualizărilor.
Citește integral pe economedia.ro