G4Media.ro

Un pod istoric din Rotterdam va fi demontat pentru a permite trecerea…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

13 comentarii

  1. Poate „unui iaht construit pentru JB”… titlul induce in eroare.

  2. De ce nu-i demonteaza aluia catargele?

    • copârșeului nu puteau fi demontate ;
      prețul plătit trebuia să fie, astfel, cunoscut întregului mapamond !
      Trufia bogătașului, nemărginită …

    • Asa ma gândeam și eu. Sa le pună după ce trece de pod. Posibil totuși sa fie bucati lungi din carlinga pana sus, fara întreruperi și nu pot fi demontate. Lungi fără piese componente sunt mai rezistente.

    • E iaht nu corabie cu pânze 🙂

    • Pentru ca sunt din santina prin toate puntile dintro singura bucata, omul plateste montare demontare primaria primeste bani din impozitele salariilor muncitorilor care au avut de lucru datorita lui Bezos. Nu era bezos era un cearceaf in cap un narcotraficant un rus etc

  3. Sper ca e electric. Da, sigur.

  4. copârșeului nu puteau fi demontate ;
    prețul plătit trebuia să fie, astfel, cunoscut întregului mapamond !
    Trufia bogătașului, nemărginită …

  5. Astia sunt ca aia de la Caracal, care au uitat macaraua in curtea interioara a blocului nou construit.

    • Bre dar p u t e pământul sub tine de inteligență. Le-ai priceput, ce să mai zicem 😀

      Olandezii construiesc ditamai yachtul, dar ete,nu te-au ascultat pe matale cum să ii pună catargele. Ce fra ieri olandezii ăia.

  6. 430 de milioane de euro??? Demontam Canalul Dunăre – Marea Neagră și il făceam la loc pentru așa o comandă.