G4Media.ro

Turismul pentru tatuaje, noul mod în care milenialii și generația Z își…

Sursa foto: Pixabay

Turismul pentru tatuaje, noul mod în care milenialii și generația Z își planifică vacanțele – WSJ

„Tattourismul” este o tendință începută de Generația Z și de mileniali. Mulți dintre ei călătoresc pentru a avea ocazia de întâlni un tatuator renumit și faimos pe rețelele de socializare, arată o analiză Wall Street Journal. Uneori, listele de așteptare ale acestor tatuatori se întind de la luni până la ani de zile.

Potențialul de a crea o legătură cu o destinație l-a determinat pe Andy Glickman să devină un tattourist. Hair stylistul și profesorul de yoga în vârstă de 32 de ani din Philadelphia are o stea a lui David tatuată în urma unei călătorii în Israel, unde a aprofundat moștenirea sa evreiască.

În timpul unei călătorii în Chiang Mai, Thailanda, el a primit un tatuaj Sak Yant de la un călugăr budist, o încercare de a-și întări spiritualitatea.

În mod similar, Rachel Ahrnsen (30 de ani, Cincinnati, Ohio) a căutat Razzouk Tattoo din Ierusalim, un magazin care tatuează pelerini încă din secolul al XIV-lea. „E grozav să te simți conectat la oamenii de acum sute de ani, care au fost tatuați cu același desen”, a spus Ahrnsen, care a ales un desen Love and Family cu imagini de copaci și păsări.

Hotelurile și liniile de croazieră au luat act de acest nou tip de călătorie. În 2019, Moxy Hotels, o filială a Marriott care se adresează tinerilor, a semnat cu artistul tatuator Jonathan „JonBoy” Valena (printre ai cărui clienți se numără Justin Bieber și Kendall Jenner) pentru o rezidență exclusivă la hotelul lor din Times Square.

Ofertele de croazieră la bord ale Virgin Voyages includ acum un magazin de tatuaje curatoriat de World Famous Tattoo Ink, care are o jumătate de milion de urmăritori pe Instagram.

Frank Webber, SVP of Fleet Operations al Virgin Voyages, a avut această idee după ce a mers la un cunoscut artist tatuator din Miami Beach și a aflat că mulți călători veneau înainte sau după o croazieră pentru a-și face un tatuaj care să le amintească de vacanță.

Prietenii care marchează o vacanță împreună făcându-și același tatuaj își vor aminti mereu de acel moment ori de câte ori se vor vedea. Cristina Ferucci, o producătoare în vârstă de 25 de ani de la o agenție de marketing din N.Y.C., și trei prietene și-au făcut tatuaje cu stele identice la Londra, în luna mai, pentru a simboliza prietenia lor și o călătorie amânată în pandemie. „Aveam nevoie de ceva care să semnifice și să țină acest moment împreună pentru totdeauna”, a spus ea. „Este mic, dar este cea mai bună amintire”.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează