Home » Articole » Tunel de 600 de metri prin stațiunea Sinaia : contractul pentru studiul de fezabilitate a fost semnat cu proiectantul KXL Studio

Tunel de 600 de metri prin stațiunea Sinaia : contractul pentru studiul de fezabilitate a fost semnat cu proiectantul KXL Studio

Tunel de 600 de metri prin stațiunea Sinaia : contractul pentru studiul de fezabilitate a fost semnat cu proiectantul KXL Studio
Ascultă articolul

Primăria Sinaia a semnat cu proiectantul KXL Studio contractul pentru studiu de fezabilitate, documentație tehnică și avize pentru pasajul rutier subteran de 600 de metri din centrul stațiunii Sinaia. A doua licitație pentru proiectarea preliminară a pasajului subteran a fost lansată în mai 2023, iar la termenul din octombrie au fost depuse două oferte : Asocierea IRIMAT CONS (Leader),INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII respectiv 2. Asocierea KXL STUDIO (Leader), AVENTUS DESIGN după cum Economedia a scris aici. Spre deosebire de Bușteni, Azuga și Predeal unde DN 1 „taie” stațiunile, Sinaia are o centură – DN 1 pe la Gara Sinaia, șosea pe care o administrează CNAIR. Pentru Sinaia, CNAIR și CJ Prahova derulează proiectele pasajelor supraterane de la Sinaia Sud și Sinaia Nord.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Primăria Sinaia a desemnat câștigătoare asocierea condusă de KXL Studio și a semnat contractul pentru o ofertă de 3,5 milioane lei pentru că nu au fost depuse contestații. (valoarea estimată era de 3,6 milioane de lei pentru contractul cu o durată de 5 luni finanțat din fonduri europene). Firma de proiectare KXL Studio din București a avut în 2022 trei angajați și o cifră de afaceri de 6,9 milioane lei conform termene.ro

Așadar, Primăria Sinaia are acum în proiectare un pasaj rutier subteran de legătură între bulevardele principale Carol I și Ferdinand, artere de lângă Parcul Dimitrie Ghica și Cazinoul din centrul orașului. Totodată, caietul de sarcini pe care l-a consultat Economedia prevede și o parcare subterană cu minimum 200 de locuri între Bulevardul Carol I și strada Eroilor. Practic, Primăria Sinaia propune ca zona centrală să rămână complet pietonală, iar traficul general (inclusiv transportul în comun) să se mute complet în subteran.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole