Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Primăria Sinaia a semnat cu proiectantul KXL Studio contractul pentru studiu de fezabilitate, documentație tehnică și avize pentru pasajul rutier subteran de 600 de metri din centrul stațiunii Sinaia. A doua licitație pentru proiectarea preliminară a pasajului subteran a fost lansată în mai 2023, iar la termenul din octombrie au fost depuse două oferte : Asocierea IRIMAT CONS (Leader),INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII respectiv 2. Asocierea KXL STUDIO (Leader), AVENTUS DESIGN după cum Economedia a scris aici. Spre deosebire de Bușteni, Azuga și Predeal unde DN 1 „taie” stațiunile, Sinaia are o centură – DN 1 pe la Gara Sinaia, șosea pe care o administrează CNAIR. Pentru Sinaia, CNAIR și CJ Prahova derulează proiectele pasajelor supraterane de la Sinaia Sud și Sinaia Nord.
Primăria Sinaia a desemnat câștigătoare asocierea condusă de KXL Studio și a semnat contractul pentru o ofertă de 3,5 milioane lei pentru că nu au fost depuse contestații. (valoarea estimată era de 3,6 milioane de lei pentru contractul cu o durată de 5 luni finanțat din fonduri europene). Firma de proiectare KXL Studio din București a avut în 2022 trei angajați și o cifră de afaceri de 6,9 milioane lei conform termene.ro
Așadar, Primăria Sinaia are acum în proiectare un pasaj rutier subteran de legătură între bulevardele principale Carol I și Ferdinand, artere de lângă Parcul Dimitrie Ghica și Cazinoul din centrul orașului. Totodată, caietul de sarcini pe care l-a consultat Economedia prevede și o parcare subterană cu minimum 200 de locuri între Bulevardul Carol I și strada Eroilor. Practic, Primăria Sinaia propune ca zona centrală să rămână complet pietonală, iar traficul general (inclusiv transportul în comun) să se mute complet în subteran.
Citește integral pe economedia.ro