Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Trenul spre Aeroportul Otopeni va circula începând de duminică, la un interval de 40 de minute, 24/24 ore, durata călătoriei fiind de aproximativ 20 de minute, a anunţat, vineri, ministrul Transporturilor, Lucian Bode, pe pagina sa de Facebook.
„Am avut astăzi discuţii pe marginea acestui tarif pe calea ferată, ţinând cont de Metodologia de calcul a tarifelor maximale pentru transportul de călători pe calea ferată, dar şi de discuţiile purtate cu operatorii feroviari şi cu partenerii sociali, aceştia fiind de acord cu propunerea MTIC, în privinţa preţului călătoriei. Sunt în măsură să vă spun că am reuşit să ajungem la un consens şi să anunţ că preţul unei călătorii pe această rută este de 4 lei”, a scris ministrul pe reţeaua de socializare.
El a precizat că este vorba de primul tronson de cale ferată construit de la zero în România din 1984 până în prezent.
„Proiectul a fost unul complex: s-au construit 3 podeţe, 1 viaduct, 1 staţie de cale ferată şi un punct de oprire în oraşul Otopeni şi s-a realizat racordul de cale ferată la Terminalul T1 sosiri din Aeroport. Arhitectura staţiei are caracter unicat şi este o structură spaţială dispusă sub forma unui arc de cerc. Proiectul îndeplineşte un vis de peste 30 de ani al românilor, şi anume, acela de a conecta Aeroportul Internaţional Henri Coandă la reţeaua feroviară. Am avut ambiţia de a finaliza acest proiect de infrastructură feroviară şi m-am ţinut de cuvânt”, a adăugat şeful de la Transporturi.
Pai si care i şmenul daca nu mai zboara avioanele?
buna intrebare asta cat va dura calatoria.
Se caută electoral orice șansă!
Poate e bun trenul asta celor din Otopeni și Corbeanca sa ajungă la gară sau să vină de la gară.
Hah! Realizare in stil comunist! Ne laudam ca si cum suntem prima tara din lume cu legatura spre oras cu trenul.
Era realizare daca trenurile circulau la un interval de 10 minute, nu 40 !!
40 este suficient momentan. La Otopeni aterizeaza 4-5 avioane pe ora.
Mare realizare, 3Km din 1984……
bode asta nu era cu accidentu? mai stie cineve ceva de accident ca nu mi-e clar de ce pt unii respectarea legii e facultativa si nu suporta consecintele
articolul este despre trenul care leaga Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord, Bucuresti.
Nu vad ce relevanta are un eveniment din viata personala a ministrului in contextul asta.
De ce nu faci la IPJ o adresa prin care sa ceri detaliile investigatiei?
@Aeroport – Gara de Nord – tu esti soferul sau ministrul?
Din ce am inteles respectivul mininstru folosea masina cu sofer de la SPP – nu pare o kestie privata. Daca era privata trebuia sa conduca masina si ar trebui sa ii scada din sala costul deplasarii
A dar am uitat, astia care ajung mari ministrii se transforma in mini zei pe pamint sia u voie orice
Patru lei transport pe atitia kilometri cu locomotiva diesel-electrica ?!
Care este costul real ?
Cit reprezinta subventia ?
De ce toata tara trebuie sa participe la plata acestei subventii ?
De ce nu este subventionat si transportul pina la aeroport si in celelalte localitati din tara ?
Pnl se cunoaste ca este un partid bun, pnl misca lucruri bune pt romania ,chiar vrea sa faca ceva pt tara ,si va face in ciuda celor rautaciosi ,care nu vor sa recunoasca faptele bune si critica de dragul de a critica, si chiar se oftica cei care nu doresc binele romaniei
Si daca se defectează garnitura, ramai in camp? Ca e o singura linie, nu?
Pe dn, poti schimba autobuzul, care are are frecvență mai mare. Ai cu 50 bani mai ieftin, si mai sigur. Iti ia o ora, dar stii ca ajungi. Mai are si a/c.
Mi e rusine de neoamenii care se lauda ca au facut „ceva” de la 0 !!!
Mi e jena de nesimtirea lor…ce sa mai zic de cei ce „cred” in ei !!!
Prietene, cand te uiti in oglinda sufletului tau, ai curaj sa te judeci aspru si cu dreptate ???