Home » Articole » Transportatorii rutieri protestează miercuri cu 100 de TIR-uri în Piaţa Victoriei din Bucureşti, nemulţumiţi de impozitarea diurnei / Circulaţia va fi restricţionată pe şoseaua Kiseleff

Transportatorii rutieri protestează miercuri cu 100 de TIR-uri în Piaţa Victoriei din Bucureşti, nemulţumiţi de impozitarea diurnei / Circulaţia va fi restricţionată pe şoseaua Kiseleff

28 sept. 2021
Transportatorii rutieri protestează miercuri cu 100 de TIR-uri în Piaţa Victoriei din Bucureşti, nemulţumiţi de impozitarea diurnei / Circulaţia va fi restricţionată pe şoseaua Kiseleff
Ascultă articolul

Asociaţiile patronale din transporturile rutiere protestează, miercuri, în Piaţa Victoriei din Bucureşti, după ce Ministerul Finanţelor prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală nu a renunţat la impozitarea diurnei pe care o consideră venit salarial. Primăria Capitalei a autorizat protestul pentru cel mult 500 de persoane şi vehicule, însă, ca urmare a incidenţei cazurilor COVID-19 din Bucureşti, la protest pot participa cel mult 100 de persoane/vehicule.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Brigada Rutieră a Capitalei a anunţat restricţii de circulaţie pe şoseaua Kiseleff, prima bandă a segmentului cuprins între str. arhitect Ion Mincu şi Piaţa Victoriei, între orele 06.00 – 16.00.

„În acest context vor fi instituite următoarele restricţii de circulaţie:

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Acum poate intelege careva de ce Drula era un ticalos?
    Bine ca am scapat de el.

    • jean valjean

      acum poate intelege cineva de ce Cutzu cutzu si KWI sunt niste ticalosi? Problema diurnelor este la ANAF, nu la ministerul transporturilor, ANAF care este in subordinea MF care a avut interimar pe Cutzu cutzu si acum pe licheaua pesedistopedelista habarnista de la Gorj!

  • Ca de obicei angajatul cu profil de sclav din Romania sare in apararea angajatorului numit si stapan in cazul de fata. Pentru a avea profit cat mai mare angajatorul da un salariu cat mai mic soferului si restul sub forma de diurana. Daca soferul pateste ceva este platit cu minim, zero drepturi, zero protectie sociala profit maxim pentru patron. Soferii sa se duca la patron si sa ceara net-ul iar daca acesta este nemultumit sa protesteze nu sa trimita sclavul in Piata Victoriei.

    • jean valjean

      la salariul minim esti asigurat medical si ai vechime la pensie la fel ca la un salariu triplu. iar la pensie, stai linistit, conteaza la calcul doar venitul din ultimii ani. problema e ca diurna asta a fost legala pana nu a mai fost legala, asa, deodata, fara sa se schimbe nimic :)) adica ani intregi ca stat spui ca e ok si apoi o dai la intors ca nu mai e ok si sa platesti si din urma :))

    • Tot nu inteleg ce treaba are angajatul sa protesteze, patronii sa se asocieze si sa dea statul in judecata daca considera ca sunt nedreptatiti, angajatului i se opreste impozit la sursa asa ca nu are el treaba sa protesteze.

  • Nu exista contract cu diurna. Este salariu.
    Firmele platesc taxe si impozite pe salariul minim, salariul in euro 1800-2000 scutit de taxa si cand ies la pensie urla ca vor pensie decenta.

  • Din câte am auzit eu, problema de fond nu ar fi impozitarea actuală a diurnei ci cea retroactiva pe ultimii 5 ani. Se știe că există o evaziune fiscală a transportatorilor de ani de zile. Decizia e corectă dar nu retroactivă.

  • Deci la protest în aer liber au voie 100 de persoane, dar la congresul indoor al PNL au avut voie 5000 deoarece au făcut regulile laxe intenționat pentru activitățile la interior.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole