G4Media.ro

Trafic blocat pe DN 26, în Galați, după ce un TIR din…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Daca nu ar fi fost din Ucraina, ar fi fost doar „un TIR”

    • Să îi vezi pe rusofili cum se vor smiorcăi că îi omoară ucrainenii fasciști și homofobi! 😀

  2. „Bărbat” de 21 de ani?
    Avea permis oare?

  3. Nu uitați, tot un TIR UCRAINIAN a omorât un ofițer de imigrare, soția și copilul fiind în stare gravă.
    Întrebați sătenii de-a lungul DN 26 cum circulă TIR-urile ucrainiene, și ce efect suportă casele lor.
    Viteză mai mică de 80-90 kmh în localități nu depistezi.
    Radarele românești nu sunt calibrate pentru plăci de înmatriculare UCRAINIENE !!!

    • Dupa cum pre-zicea si Mihai mai sus.
      Apar plangaciosii sa zica ca …

      Pentru informarea dvs.
      Camionagii sunt tinuti in frâu de inregistratorul de bord, nu de radar.
      Ce zici de basculantistii locali? Astia nu au mama nu au tata. Si sunt de-ai nostri. Fii de daci. Se urca pe tine unii cu balaur rosu prin DB daca indraznesti sa mergi cu mai putin de 80 prin satele de pe DN7

    • Nu-i verifică nimeni de program.

  4. Asta din cauză că nu prea ii verifica daca respectă programul de lucru.

    • Pe langa programul de lucru, mai e si limita de viteza, corelata cu gps – si astea se pot controla. Evident ca ei trag cu 90 si prin localitati, dupa cum putem constata din scaunul sofer de autoturism… 🙃
      Acum TIR-urile sunt un fel de vapoare: echipajul poate sa nu fie de aceeasi nationalitate cu pavilionul / inmatricularea