G4Media.ro

LIVE Tragedie pe autostrada București-Pitești: un microbuz cu opt locuri a fost…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

19 comentarii

  1. Tirul din spate cred că nu a frânat deloc, a intrat cu 90 în microbuzul ăla care nici nu se mai vede, e cu totul sub tirul din față :((

  2. merg tirurile prin toata tara cu mult peste viteza legala ,nimeni nu le controleaza desi e foarte simplu toate au tahometru cu gps , o lege prin care sa transmita in timp real datele unui dispecerat care sa emita automat amenda ? poate mai scapam cativa !

  3. Să așteptăm să vedem dinamica și modul de producere a accidentului din comunicatele oficiale,căci totul s-a întămplat pe un segment de autostradă și,slavă Domnului nu se mai poate da vina ,cel puțin teoretic, pe infrastructură,există culpa cuiva.Deocamdată ,după mai bine de trei ore de la semnalarea accidentului nici numărul victimelor nu este încă știut.

  4. Sute de accidente se intampla in fiecare an pe acel tronson de autostrada din cauza coloanei de tiruri care parasesc A1 si vireaza catre Centura Bucuresti, la Hornbach/Outlet Militari
    Nimeni nu ia nicio masura!
    La accidente suntem numarul 1!

    • CNAIR intarzie procedura de a largi acea portiune pentru a avea spatiu in situatia unor manevre de urgenta si a fluidiza traficul. Principial Grindeanu ar trebui sa prezinte un calendar al lucrarilor de largire,insa, Grindeanu e priceput la anulat licitatii, asadar, cat mai multi morti, cu atat mai putin Grindeanu se implica !

  5. Tirurile astea se setează cu viteza pe pilot automat și dau înainte ca nebunele,nu se decuplează nici măcar atunci când există risc real de coliziune.Nu mi-e clar rolul celui de-al doilea autoturism implicat în accident,altul decât microbuzul strivit.

    • @andrew brandon – Cam cum vad eu lucrurile, primul tir a pus frana brusc ca sa evite coliziunea cu autoturismul din fata (cel lovit doar in spate), microbuzul din spatele tirului a pus si el frana iar ultimul tir cred ca nu a pus deloc frana si a intrat in plin in microbuz, proiectandu-l in tirul din fata care a fost si el impins violent in autoturism. E doar un scenariu, adevarul o sa-l vedem mai tarziu.

    • Revin, am vazut filmarea aia cu camera de bord. Tirul din spate e singurul vinovat de accident. In fata lui era autoturismul si microbuzul. Autoturismul a fost aruncat in afara carosabilului, insa microbuzul a fost prin intre tirul vinovat si cel din fata microbuzului. Tirul ala din spate intra pur si simplu cu toata viteza in cele trei autovehicule, nici macar nu a schitat intentia de frana. Posibil sa fi fost adormit. E pe protv inregistrarea.

  6. Viteza ucide. Avem nevoie de mai multe radare.

    • Sunt pe un grup de WhatsApp al unui cartier și să vezi prostimea cum dau radarul în gât când stă la pândă. Le-am zis de n ori că odată și odată o tragedie se va întâmpla și poate cineva drag lor va muri. M-au luat la binecuvântat toți de pe grup. Educație!

    • Radarul nu are nici o treaba aici, esti pe autostrada, tirurile nu circula cu 140km/h si fie problema de radar . Probabil e o franare brusca urmata de tamponari, cel mult ai nerespectarea distantei . Asta se poate rezolva relativ usor cu sistem AEB , nu ai AEB +50% la asigurare .

  7. Pe A1 Nu am vazut niciodata politie care sa opreasca soferii care sunt efectiv lipiti de cel din fata, care merg cu 200, care depasesccpe banda de urgenta, care nu semnalizeaza, care merg cu 50km/h, etc etc etc… Zilnic sunt incidente sau accidente. Si politia poarta o vina, stiu ca acolo este o problema si nu a fost nicio masura minima pentru a preveni. Pana la accidentul de azi unde se pare ca un TIR ar fi fost de vina, au fost alte mii de accidente si victime… Politia nu exista in Romania

    • Poliția nu te păzește te nimic, sunt doar „agent constatator” Educația ta personala și a celor din jurul tau te păzește.

    • Domnule Colombo, nu am pretentia sa cititi legea de functionate, dar macar definitia sau si mai putin ce scrie pe masina de politie-as vrea sa va rog sa cititi inainte sa ma contraziceti. Si bineinteles v’as ruga sa va hidratati creierul, preventiv, sa nu va faceti de ras

  8. Inconstienta și nerespectarea distantei de siguranță și legislația rutieră. „Șoferi profesioniști” care nu au ce caută la volan in trafic. Lipsa prezentei Politiei Rutiere, ISCTR și RAR si alții. In fiecare zi și saptamana câte o tragedie. După fapte se cunoaște cine este șofer adeavrat și cine nu este.

  9. Dumnezeu sa-i ierte pe cei care au murit.
    Pe ProTV au dat filmare. E sinistru. Primul autoturism implicat a oprit in coloana care asteapta sa faca la dreapta pe Centura Bucuresti (la Hornbach). Primul TIR s-a oprit in coloana in spatele autoturismului. Microbuzul s-a oprit in spatele TIR-ului 1. TIR-ul 2, cu un sofer „profesionist” la volan, nu a franat deloc si a intrat in plina viteza in microbuz, pe care l-a strivit de TIR-ul 1, care mai departe a fost impins in autoturism, care a fost strivit puternic in spate. Soferul „profesionist” a declarat ca a fost „orbit” de soare. „Profesionist” din ala adevarat, nu d’ala inchipuit. La fel ca aia de transbordau GPL dintr-o cisterna in alta la Crevedia. E plina tara asta de profesionisti numai unu si unu. De la atata profesionalism o sa disparem ca popor cu totul. Nu trebuie sa ne atace rusii, pe noi ne omoara profesionsitii romani.

    • @Taz – Te contrazic si te contrazice si protv, citeste si stirea de pe ptov, se pare ca prima oara a lovit autoturismul albastru tirul 2, pe care l-a aruncat pe banda de urgenta, apoi, fara sa franeze deloc, ca si cum nu se intamplase nimic, a intrat in plin in dubita pe care a bagat-o in tirul 1.

  10. Am dat si eu de un „profesionist” din asta . De abia a reusit sa puna frana TIR-ului la intrarea in giratoriu in timp ce vorbea pe geam la telefon.