Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
UMB, cel mai puternic constructor din România, începe anul 2024 cu 388 de kilometri de Autostradă și Drum Expres contractați și conduce detașat clasamentul drumarilor cu cei mai mulți kilometri de autostradă pentru care sunt contracte de execuție semnate. Locul 2 revine turcilor de la Makyol, un jucător nou pentru infrastructura rutieră din România, căruia CNAIR i-a atribuit secțiunea Sibiu – Făgăraș (4 loturi „cap-coadă”) cu 68 de kilometri, iar pe locul 3, la diferență de doar un kilometru, îi regăsim pe italienii de la WeBuild cu 67 de kilometri, loturile 5 și 3 ale Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, arată datele analizate de Economedia.
Cei trei constructori au contracte de proiectare și execuție cu o valoare de peste 35 de miliarde lei, UMB cu 22 de miliarde, WeBuild cu 7 miliarde lei și Makyol cu 6,3 miliarde lei, potrivit statisticilor pe care le-a realizat Asociația Pro Infrastructură. Cel mai mare contract de execuție semnat aparține WeBuild cu 5,3 miliarde lei, pentru lotul 3 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești (37 km), cel mai lung dintre cele 5 loturi, dar nu și cel mai lung lot contractat (lotul 2 al Autostrăzii A7 Focșani – Bacău are 39 km), iar lotul „Meseș” de pe Autostrada Transilvania, acum în licitație, are 41 km.
Marile contracte UMB în 2024
Citește integral pe economedia.ro